Team Visma | Lease a bike 2025

1 2 ... 135 136 137 138 »
T80JZ
Poeksel
Maar het team zal toch een manier moeten vinden om de doelen van Vingegaard en Brennan te combineren...

Mee eens. En anders dan met Kooij ben ik daar voorstander van en denk ik dat het kan. 

Dave87

Brennan kan de van Aert rol op zich nemen in 2027 en van Aert de Laporte rol. Moet alleen verder niet ten koste gaan van renners voor het gebergte.

Als van Aert mee gaat kan hij prima de lead out zijn voor Brennan en zelf voor zwaardere ritten gaan en beiden kunnen Jonas ondersteunen waar nodig.

kelderfan
Dave87
Brennan kan de van Aert rol op zich nemen in 2027 en van Aert de Laporte rol. Moet alleen verder nie...

Precies. Brennan en Van Aert bijten elkaar niet, want Brennan lijkt de ideale opvolger te worden van kanjer Wout van Aert. Ook zal Jonas Vingegaard geen probleem hebben met Brennan in zijn team en ja in 2027 dat wel, want Brennan mag zeker de ruimte krijgen om zich verder te ontwikkelen; derhalve zal de Giro zijn eerste doel zijn in 2026.

kelderfan

Zo toch nog een nieuwtje. Daniek Hengeveld komt 't dameselftal versterken 2026.

Dave87
kelderfan
Precies. Brennan en Van Aert bijten elkaar niet, want Brennan lijkt de ideale opvolger te worden van...

Of de Vuelta.

Denk dat Jonas voor de Giro gaat volgend jaar en dan Jorgensen/Yates en Brennan als kopmannen in de Vuelta.

kelderfan
Dave87
Of de Vuelta.   Denk dat Jonas voor de Giro gaat volgend jaar en dan Jorgensen/Yates en Brennan als...

Ik denk, dat de Giro voor Matthew Brennan de ideale springplank is om de volgende stap te zetten.

Yeez

Vandaag toch voor het eerst dat Brennan een inschattingsfout maakt. Zat met overschot, maar gokt op Milan die kapot zat. Soms wat meer van eigen krachten uitgaan en meespringen. Maar goed, hij is nog jong en kan er alleen maar van leren.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Ja dat Brennan een keer verkeerd gokt, moet toch geen probleem zijn.

Wat mij meer stoort is het tranferbeleid, want Schiffer en Kielich komen er niet aan te pas in de Deutschland Tour. 

S. Morgenstern

Brennan lijkt in ieder geval toe aan een grote ronde, genoeg overschot in de koersen die hij nu rijdt om niet bang te zijn dat hij daar nog inhoud voor tekort zou komen. Welke dat dan wordt maakt voor zijn ontwikkeling niet zoveel uit. Mocht hij in de winter nog een stap zetten, dan zou eigenlijk de Tour de France al heel nadrukkelijk in beeld komen. 

kelderfan
S. Morgenstern
Brennan lijkt in ieder geval toe aan een grote ronde, genoeg overschot in de koersen die hij nu rijd...

Waarom nadrukkelijk. Geef die jongen de ruimte en niet zo snel voor de Leeuwen gooien. 

kelderfan

Kooij wordt vandaag 10e. in een toch zware rit met Geraardsbergen erin. Die jongen komt er ook wel. 

Yeez

@morgenstern Brennan koerst af en toe nog als underdog, maar volgensmij is die in dit rondje gewoon de sterkste renner van het veld. Jammer dat die op het wiel van milan zat geplakt toen die drie gingen. Leek genoeg over te hebben.

S. Morgenstern
kelderfan
Waarom nadrukkelijk. Geef die jongen de ruimte en niet zo snel voor de Leeuwen gooien. 

Volgens mij is de Giro eerder. Wanneer je hem daarnaast weer een stap wil laten zetten in het voorjaar, dan planning technisch ook een beperking. 

Ik zou gedegen voorbereiden op Tour of Vuelta logischer vinden. Beter dat dan gehaast na een mooi voorjaar naar de Giro om je debuut te maken. Of je zou zijn voorjaar moeten beperken, maar dat is ook zonde.

Waarom hij mij met een stapje erbij klaar lijkt voor de Tour is omdat hij nu al de strijd aan kan met renners die daar uitblinken. 

kelderfan
S. Morgenstern
Volgens mij is de Giro eerder. Wanneer je hem daarnaast weer een stap wil laten zetten in het voorja...

Begrijpelijk, maar toch zou ik met zo'n jongen beginnen in de Giro, want daar heb je toch de meeste sprintkansen. Als hij daarvoor een paar ritten moet laten vallen is niet onoverkomelijk, want dan heeft meer power in de benen om met Wout de zwaardere koersen aan te pakken.

S. Morgenstern

We weten toch niet wat het parcours is van de grote rondes? Volgens mij gaat een renner van zijn type overal kansen hebben. 

AWestie

Kelderfan is er al weken van overtuigd dat de meeste sprintkansen altijd in de Giro zitten, als die eenmaal een ideetje in zijn hoofd heeft gaat het er niet meer uit jammer genoeg.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern
kelderfan
Ja dat Brennan een keer verkeerd gokt, moet toch geen probleem zijn. Wat mij meer stoort is het tran...

Hadden ze dat geweten, dan hadden ze die twee natuurlijk nooit gehaald. Hetzelfde met Armirail na die rit in de kopgroep toen hij moest lossen.

kelderfan
S. Morgenstern
Hadden ze dat geweten, dan hadden ze die twee natuurlijk nooit gehaald. Hetzelfde met Armirail na di...

Ja je hebt wederom weer een goed punt. Er zijn wel betere alternatieven.  Maar zoals ik al eerder heb gezegd dat zij jouw hadden moeten aanstellen als teamleider. Oh ja ayuso hebben zij gemist. 

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Mooie inhoudelijke reactie. 

ComebackWout
kelderfan
Ja dat Brennan een keer verkeerd gokt, moet toch geen probleem zijn. Wat mij meer stoort is het tran...

Misschien vallen Schiffer en Kielich in Deutschland Tour erg tegen. Ze worden toch intensief gescout door Visma/Lab en getest. Zien wel potentie in hen.

Kielich heeft in diverse andere koersen bewezen een uitstekende renner te zijn en dat geldt ook voor Armirail. In Schiffer zien ze wel een groeibriljantje. Met de juiste training en begeleiding kan deze renner, die nog niet zo lang profwielrenner is toch verrassen. We moeten volgend jaar zien, hoe de nieuwe renners zich gaan ontwikkelen. Niet te vroeg afschrijven.

Van Behrens had ik dit jaar hoge verwachtigingen, maar door ziekte en blessures heeft hij nog niet echt kunnen imponeren. Soms hebben wielrenners meer tijd nodig, om hun draai te vinden in een nieuwe ploeg. Tulett viel in zijn debuutjaar voor Visma ook door ziekte vrij tegen, maar brak dit jaar door.

Laatst gewijzigd
Dave87

Mijn idee achter Brennan in de Vuelta is niet waar de meeste kansen zijn maar de Giro zit dicht op het voorjaar en dat lijkt me voor een jonkie wel wat veel van het goede.

bijv. dit volgend jaar:

Giro - Vingegaard / Zingle

Tour - Vingegaard / Van Aert

Vuelta - Jorgenson / Brennan

S. Morgenstern
ComebackWout
Misschien vallen Schiffer en Kielich in Deutschland Tour erg tegen. Ze worden toch intensief gescout...

Kielich heeft dit seizoen 73 koersdagen. Daar zitten inderdaad meer dan genoeg koersdagen bij waar je aan kunt zien wat hij toe kan voegen aan deze ploeg.

Schiffer vind ik zelf de meest interessante nieuwe renner die ze halen. Ik denk de renner met het hoogste plafond, en de grootste groeimarge. De ploeg heeft een mooie geschiedenis met dat soort transfers en wat mij betreft zou het juist storend zijn wanneer ze dat los zouden laten. Natuurlijk zit daar altijd de kans bij de het er nooit helemaal uit gaat komen (zoals bijvoorbeeld bij Vader het geval was), maar dat heb je ook bij renners die met mooie uitslagen over komen (zoals nu bijvoorbeeld bij Gloag het geval is).

1 2 ... 135 136 137 138 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.