Team Visma | Lease a bike 2025

1 2 ... 141 142 143 144
S. Morgenstern
kelderfan
Precies een Ardennenman was beter op z'n plaats geweest, dan die Willie Wortel. Hij kan zich wel lat...

Wat is in jouw ogen een Ardennenman, waarvan je tevens in zou schatten dat hij voor hetzelfde geld gaat rijden als een totaal onbewezen renner als Schiffer? Ik ben benieuwd welke interessante renner je kunt vinden.

S. Morgenstern
ComebackWout
Vorig seizoen boekte Barry de ene na de andere overwinning (10) in etappekoersen en klassiekers in h...

En vindt je dat goed genoeg voor een directe overstap naar de WT?

kelderfan
S. Morgenstern

Ja meneer Morgenstern, maar ja er zijn nog vraagtekens en dat geldt ook voor Brennan en de TdF. 

kelderfan

Jongenling Van Kerckhove doet 't goed op de Muur van Geraadsbergen. Hij wordt in dit veld toch mooi 15e.

LaatsteWiel

O wat werd er vorig jaar gelachen om de tt-helm van VLab. En nu rijden alle teams met zo'n gevaarte.

kelderfan
S. Morgenstern
Wat is in jouw ogen een Ardennenman, waarvan je tevens in zou schatten dat hij voor hetzelfde geld g...

Ik ga voor je zoeken. Die Matisse Van Kerckhove kan wel een heuvel over, als je de Muur van Geraardsbergen als maatstaf kunt nemen.

En ja Ewen Costiou en Kevin Vauquelin van Arkea.

Laatst gewijzigd
ComebackWout

Hoop dat Visma/Lab tijdens de ploegentijdrit gespaard wordt door protesterende mafkezen. Ook andere teams mogen hier niet de dupe van worden. Israel Premier Tech werd enorm gehinderd door een paar protestanten.

S. Morgenstern

Van Kerckhove is 19 jaar, eerste jaars belofte, oa (nog) niet in de Ronde van de Toekomst of Luik U23 dit seizoen. Wanneer ze hem promoveren naar de WT rijdt hij toch nog steeds de Ardennen niet?

Vauquelin is een kopman. Totaal, maar dan ook echt totaal, onvergelijkbaar met Schiffer.

Costiou is een interessant Frans talent. Ik weet niet of hij het verschil maakt in de Ardennen, maar zou wellicht bij de ploeg passen als ze andere Franse ploegen af kunnen troeven. Nog steeds van een andere orde dan Schiffer lijkt mij. Ik denk dat je daarvoor in de Lemmen hoek moet zoeken. Maar wie kun jij daar vinden?

ComebackWout
S. Morgenstern

Gaat niet om wat ik vind, maar welke afspraken tussen Visma en Ashlin Barry zijn gemaakt. En hoe zij Ashlin beoordelen en of ze hem zo jong op het hoogste niveau willen laten debuteren.

Alleen kan ik beoordelen dat er weinig junioren zijn, met zulke goede uitslagen. Zelfs Brennan niet.

Poeksel

Ik bedoelde eigenlijk dat Schiffer een Ardennenman zou kunnen zijn/worden gezien zijn eigen beschrijving: "'Op het moment zie ik mijzelf als punchy klimmer. De beklimmingen van twintig minuten liggen me het best"

kelderfan
S. Morgenstern
Van Kerckhove is 19 jaar, eerste jaars belofte, oa (nog) niet in de Ronde van de Toekomst of Luik U2...

Dan maar Vader terughalen, want die valt daar wel onder denk ik. Maar serieus Costiou zou ik voor gaan in deze. Die moet niet te duur zijn.

kelderfan

Gelukkig heeft VLab de schade weten te beperken en komt als 2e. aan in de TTT; maar er is wat gebeurd onderweg, want zoveel tijdverschil is wel apart.

S. Morgenstern

Het ging over jouw verwachting dat ze hem of Van Kerckhove nog over gingen hevelen.

Brennen werd ook niet direct vanuit de junioren overgezet. Bewees zich bij de beloften extra direct weer, werd oa derde tussen de profs in Wallonië, en werd daarna aan het eind van het seizoen overgeheveld naar de WT.

Volgens mij is het uitzonderlijk dat die stap wordt overgeslagen. Helemaal met succes. Enkel wanneer de renner werkelijk iedereen aan gort rijdt (hier niet het geval) of een andere ploeg hem weg dreigt te plukken (volgens mij hier ook niet van toepassing), gebeurd het héél af en toe. 

Het zou mij dus extreem verbazen mocht hij volgend jaar in de WT rijden. 

AWestie

Onley zei vorig jaar ook dat twintig minuten klimmen hem het beste liggen en wat deed hij dit jaar? En hij geeft juist dat voorbeeld van zulke lange klimmen als iets wat in de toekomst zomaar anders kan zijn.

kelderfan en hele artikelen begrijpend lezen blijft een moeilijk ding.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern
kelderfan
Dan maar Vader terughalen, want die valt daar wel onder denk ik. Maar serieus Costiou zou ik voor ga...

Vader kwam inderdaad ook uit dezelfde hoek. Ik begrijp niet waarom jij daar een renner verwacht die een doorslaggevend verschil moet maken in de Ardennen. Costiou zie ik ook dat verschil niet maken. Wat dat betreft zou het mij niet verbazen wanneer jij over twee jaar die twee voor geen goud zou willen ruilen. Ik zie in ieder geval weinig redenen om er geen open houding in aan te nemen.

kelderfan
S. Morgenstern
Het ging over jouw verwachting dat ze hem of Van Kerckhove nog over gingen hevelen. Brennen werd ook...

Omdat die jongen in Deutschland Tour uitstekend heeft gefunctioneerd en dat in dienst van juist Brennan.

S. Morgenstern

Waarom zou je een renner op basis van een goed optreden in dienst van de ploeg, in een wedstrijd waar hij volgend jaar weer zou kunnen starten, een stap over laten slaan? 

Ik was waarschijnlijk één van de eerste die hier over Van Kerckhove begon eerder in het seizoen, en ik ben er van overtuigd dat hij een hele goede WT-renner wordt, maar op basis van dit eerste seizoen bij de beloften ga je hem toch niet zo jong al over laten stappen?

Zelf wanneer je er volgend jaar een extra stapje bovenop wil doen qua programma of rol in de koers, dan kan dat nog uitstekend binnen het development team.

kelderfan
S. Morgenstern
Waarom zou je een renner op basis van een goed optreden in dienst van de ploeg, in een wedstrijd waa...

Niet op basis van een optreden natuurlijk, maar juist in die rittenkoers kun je wel zien of iemand goed is. Bovendien kun je kijken naar de Fleche Ardennaise waar hij 't opnam tegen o.a. Widar, Finn en Senna Remijn die op 19-jarige leeftijd wel de stap maakt naar de hoofdmacht. Met ook nadrukkelijk Rowe en Turconi van VF-groep - Bardiani. 

Ik zeg ook eerder, dat wij die jongen goed in de gaten moeten houden. 

S. Morgenstern

Remijn rijdt podium in Roubaix en Luik en was vorig jaar bij de junioren al één van de toppers (podium wk oa).

Van Kerckhove rijdt pas voor zijn tweede jaar op de weg en heeft nog een mooie stap te zetten qua programma bij het development team.

Laatst gewijzigd
kelderfan
S. Morgenstern
Remijn rijdt podium in Roubaix en Luik en was vorig jaar bij de junioren al één van de toppers (podi...

Maar Remijn heeft ook nog een stap te zetten; zie maar West Bohemia Tour, waar Jesse Kramer wel de toptien heeft bereikt.

Matisse gaat met Cian de Tour of Slovaquie rijden. Kijken hoe de heren 't gaan doen en waar Milan Vader er met de bergtrui van door ging.

Yeez

Rex weer ijzersterk in dienst van widar

S. Morgenstern
kelderfan
Maar Remijn heeft ook nog een stap te zetten; zie maar West Bohemia Tour, waar Jesse Kramer wel de t...

Volgens mij kun je bij iedere willekeurige wielrenner selectief wat uitslagen noemen om iets te onderstrepen, zonder dat je er werkelijk iets mee zegt.

Remijn heeft meermaals het niveau laten zien, in de grootste koersen tegen zijn leeftijdsgenoten, waardoor hij binnen Alpecin straks op zijn 20ste uitstekend de stap naar de WT kan zetten.

kelderfan
Yeez
Rex weer ijzersterk in dienst van widar

Ja, die is zeker goed bezig, maar nu zijn de klimmers aan beurt met Seixas, Widar en vlak daarbij gelukkig nog Nordhagen en verrassend Hoydahl. Go, go Nordhagen.

kelderfan
S. Morgenstern
Volgens mij kun je bij iedere willekeurige wielrenner selectief wat uitslagen noemen om iets te onde...

Datzelfde geldt toch ook voor jou t.a.v. Matisse Van Kerckhove.

kelderfan

Mooi Nordhagen wordt 3e. in deze zware rit bergop. Widar is de baas.

Hij schuift op naar de 4e. stek in 't AK.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 141 142 143 144

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.