Ziekte voor zijn vorige koers kan toch voor een herijking van zijn aanloop naar Strade hebben gezorgd? Ik vind dat niet vreemd.
Ik zou het bijvoorbeeld ook niet vreemd vinden wanneer ze nu met Laporte kiezen voor het innemen van de hoogtestage plek van Van Baarle, in plaats van het rijden van Sanremo.
@morgenstern zo denk ik er ook over... dat door ziekte training nu een ideale aanloop is naar strade ipv het rijden van die franse koersen, maar dat heeft dan dus wel impact gehad op het starten.
ik hoop idd dat tvl laporte mee laat gaan op hoogte, maar hij schijnt nog altijd niet vol te kunnen trainen
Er wordt niet gezegd, dat Wout slecht was. Zie zijn kom op de muur. Hij komt wel degelijk procentjes te kort op dit moment, dat zegt hijzelf trouwens ook. Hopelijk komt 't goed voor de klassiekers. Wel gaaf dat Jorgenson ook in dit werk goed is. Benoot moest veel werk voor zijn teamgenoot verrichten.
Hagenes was wel de man, die met Jorgonson op de voorposten hebben gereden tot aan de versnelling door Alpecin. Alleen was 't geen TJV-trein te noemen. Campenaers met veel pech vandaag werd node gemist op de voorposten.
Is het niet een beetje vroeg in het seizoen om die conclusie al te maken? Zeker in eendagskoersen heb je daar niks aan, en in de enige rittenkoers die hij reed was het eindelijk eens meer vooraan.
Eendagskoersen voor klimmers zijn naar mijn idee voor een heel specifieke club renners, waar Cian maar bijna alle andere TVL-klimmers zeker niet bij horen. Waar dat aan ligt, geen idee, maar ik had daar niks van hem verwacht.
In Oman reed hij bij de eerste bergetappe tot een paar km voor het eind mee met Gaudu en Yates en bij de tweede berg werd hij ook nog vijfde geloof ik. Hoopvolle start toch?
Cian heeft nog tijd te groeien. So veel tegenvallers!!!
Dit jaar moet hij nog leren. Misschien Coppi-Bartali winnen en pas volgend jaar voor overwinst in een grote ronde meedoen. Ik denk wel dat vandaag het cours hem better moet liegen.
Zullen we het pas over meedoen voor winst in een grote ronde hebben, als dat enigszins reëel zou kunnen zijn? Kun je tot die tijd je nog even tevreden houden met de toptien van de witte trui.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.