Team Visma | Lease a bike 2025

1 2 ... 21 22 23 24
Dave87

Nordhagen niet in het Franse openingsweekend. Nog steeds niet in orde?

Glorious

God wat heeft visma weer veel gezeik en ellende met renners, dacht dat we dit wel achter de rug hadden. 

Nijmos
Yeez
Rode lantaarn met grischa niermann: laporte is nog ziek. niet heel erg, maar kan nog niet vol traine...

Wilde nog gaan luisteren. Zat er nog meer interessants in die podcast?

Yeez

Schijnbaar, volgens Youri van Wielerflits, skipt nordhagen bewust die franse koersen om zich te focussen op strade, maar die stond al gepland.... dus vreemd wmb

Dave87
Yeez
Schijnbaar, volgens Youri van Wielerflits, skipt nordhagen bewust die franse koersen om zich te focu...

Mss denkt TVL dat hij in Strade echt een rol kan spelen.

S. Morgenstern

Ziekte voor zijn vorige koers kan toch voor een herijking van zijn aanloop naar Strade hebben gezorgd? Ik vind dat niet vreemd.

Ik zou het bijvoorbeeld ook niet vreemd vinden wanneer ze nu met Laporte kiezen voor het innemen van de hoogtestage plek van Van Baarle, in plaats van het rijden van Sanremo.

Yeez

@morgenstern zo denk ik er ook over... dat door ziekte training nu een ideale aanloop is naar strade ipv het rijden van die franse koersen, maar dat heeft dan dus wel impact gehad op het starten.

ik hoop idd dat tvl laporte mee laat gaan op hoogte, maar hij schijnt nog altijd niet vol te kunnen trainen

S. Morgenstern

Oh ja, als dat de bewering was dan klopt dat inderdaad niet. Zonder eerdere ziekte had hij wel gereden.

Yeez

@morgenstern kelderman zegt bij wielerrevue dat laporte misschien later op de teide aansluit (als zijn herstel meezit)

kelderfan

Shit. 'T Team heeft gewerkt met Jorgenson en Benoot, maar Wout kon het niet afmaken. Hij heeft die procenten nog niet ingehaald helaas. 

Cycling

De hele omloop kon je al zien dat Van Aert niet top was. Hij reed continu achter de feiten aan. Wel veel sprints te verwachten in de klassiekers.

Yeez

Rijdt vooral rond zonder vertrouwen en zit daardoor constant te ver. Slecht is hij zeker niet. Gaat ook zijn sprint weer veel te laat aan

kelderfan
Yeez
Rijdt vooral rond zonder vertrouwen en zit daardoor constant te ver. Slecht is hij zeker niet. Gaat...

Er wordt niet gezegd, dat Wout slecht was. Zie zijn kom op de muur. Hij komt wel degelijk procentjes te kort op dit moment, dat zegt hijzelf trouwens ook. Hopelijk komt 't goed voor de klassiekers. Wel gaaf dat Jorgenson ook in dit werk goed is. Benoot moest veel werk voor zijn teamgenoot verrichten. 

kelderfan

Bij de Faun-Ardeche heeft alleen Ben Tulett zich getoond. Maar leuk dat Huising en Graat leuk hebben meegedraaid.

tdola

Alles bij elkaar teleurstellende omloop. Ook hagenes viel niet mee, en van aert niet goed.

Jorgensen denk ik de sterkste tjv vandaag.

kelderfan

Ook in de Omloop voor de dames geen schoonheidsprijs. Zij kwamen er wederom niet aan te pas.

kelderfan
tdola
Alles bij elkaar teleurstellende omloop. Ook hagenes viel niet mee, en van aert niet goed. Jorgensen...

Hagenes was wel de man, die met Jorgonson op de voorposten hebben gereden tot aan de versnelling door Alpecin. Alleen was 't geen TJV-trein te noemen. Campenaers met veel pech vandaag werd node gemist op de voorposten.

Landeirovic

Cian die maar geen stappen lijkt te zetten, moet zich dringend gaan herpakken. Hij ging kleinere koersen rijden om proberen wedstrijden te winnen. Ik zie het somber in.

AWestie
Landeirovic
Cian die maar geen stappen lijkt te zetten, moet zich dringend gaan herpakken. Hij ging kleinere koe...

Is het niet een beetje vroeg in het seizoen om die conclusie al te maken? Zeker in eendagskoersen heb je daar niks aan, en in de enige rittenkoers die hij reed was het eindelijk eens meer vooraan.

Landeirovic

In Oman was hij vooraan? Ik heb hem niet vooraan gezien. Vandaag is het inderdaad een eendagskoers. Maar wel echt een klimwedstrijd. Waar de betere klimmers vooraan eindigen. Ook daar heb ik hem niet gezien.

AWestie

Eendagskoersen voor klimmers zijn naar mijn idee voor een heel specifieke club renners, waar Cian maar bijna alle andere TVL-klimmers zeker niet bij horen. Waar dat aan ligt, geen idee, maar ik had daar niks van hem verwacht.

In Oman reed hij bij de eerste bergetappe tot een paar km voor het eind mee met Gaudu en Yates en bij de tweede berg werd hij ook nog vijfde geloof ik. Hoopvolle start toch?

Cen Morawec
AWestie
Eendagskoersen voor klimmers zijn naar mijn idee voor een heel specifieke club renners, waar Cian ma...

Cian heeft nog tijd te groeien. So veel  tegenvallers!!!

Dit jaar moet hij nog leren. Misschien Coppi-Bartali winnen en pas volgend jaar voor overwinst in een grote ronde meedoen. Ik denk wel dat vandaag het cours hem better moet liegen.

Glorious

Bij Bora zeiden ze al achter de schermen dat er bij Uijtdebroeks weinig rek op zit... tevens is buiten dit, de breedte van het topwielrennen gegroeid, Pidcock zei dit ook gister, heel hoog niveau.

S. Morgenstern
Cen Morawec
Cian heeft nog tijd te groeien. So veel  tegenvallers!!! Dit jaar moet hij nog leren. Misschien Copp...

Zullen we het pas over meedoen voor winst in een grote ronde hebben, als dat enigszins reëel zou kunnen zijn? Kun je tot die tijd je nog even tevreden houden met de toptien van de witte trui.

Cycling

Tulett is in iedergeval wel een lichtpuntje met zijn 3e plek vandaag. Ook Zingle goed in zijn 1e wedstrijd voor Visma-LaB 

1 2 ... 21 22 23 24

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.