Team Visma | Lease a bike 2025

1 2 ... 21 22 23 24
Rawolf

Mooi nieuws. Vloekt wel als een stekker met dat gele tenue. Hopelijk gaat men weer terug naar de Rabobank kleuren die veel meer bij deze ploeg horen. Plugge zn marketinggeneuzel moet die maar ff in zn zak steken

Laatst gewijzigd
Yeez

@rawolf ze beginnen, net als betcity, als co-sponsor, dus dat zal de kleurstelling niet beïnvloeden. 

mooi dat ze de gehele organisatie inclusief jeugdprojecten gaan ondersteunen!

Glorious

Gaaf nieuws van Rabo, waar mijn liefde voor het wielrennen is door begonnen. 

kelderfan
Rawolf
Kelderman gaat een ideale voorbereiding rijden richting Giro wat me een belangrijker doel lijkt. Waa...

Eens, want ik zou Kelderman zeker inpassen in Parijs-Nice. Dat brengt de voorbereiding op de Giro zeker niet in gevaar.

kelderfan

Zo dat Matthew Brennan zo voor de leeuwen wordt gegooid. Als 19-jarige moet dat toch een wel heel apart gevoel geven. Ik gun het hem zeker. Kijken hoever hij gaat rijken.

kelderfan

Rabobank terug in beeld. Dat is wel de grootste verrassing. Mag je wel zeggen.

S. Morgenstern
kelderfan
Zo dat Matthew Brennan zo voor de leeuwen wordt gegooid. Als 19-jarige moet dat toch een wel heel ap...

Deden ze vier jaar geleden ook met Kooij, dat ging toen prima. Aangezien ze ook voor Zingle hadden kunnen kiezen, of desnoods Vermote of Van der Sander, zullen ze er alle vertrouwen in hebben dat hij klaar is voor zo'n koers.

kelderfan
S. Morgenstern
Deden ze vier jaar geleden ook met Kooij, dat ging toen prima. Aangezien ze ook voor Zingle hadden k...

Ja precies. Wat betreft de Omloop zou ik voor Vermote hebben gekozen. In Kuurne zou ik 't een prima idee hebben gevonden. Maar goed de club heeft hiervoor gekozen en ik ben benieuwd. Trouwens met Hagenes zat je goed wat betreft Parijs-Nice.

S. Morgenstern

Wanneer ze een meer geïnspireerde keuze kunnen maken dan het opstellen van Vermote, is dat wat mij betreft altijd goed.

Yeez

Kooij niet in kbk. Hagenes vervangt hem. Wel fit, niet 100 procent in vorm...

Edit: rijdt blijkbaar wel... post door de ploeg alweer verwijderd. Verwarrend zo

Laatst gewijzigd
kelderfan
S. Morgenstern
Wanneer ze een meer geïnspireerde keuze kunnen maken dan het opstellen van Vermote, is dat wat mij b...

Leuk dat jij dat geïnspireerd noemt.

kelderfan
Yeez
Kooij niet in kbk. Hagenes vervangt hem. Wel fit, niet 100 procent in vorm... Edit: rijdt blijkbaar...

Dat is zeker verwarrend te noemen. Ook voor de renners is dat een probleem.

S. Morgenstern

Renners schijnen altijd te wachten tot er een groen vinkje staat op PCS

S. Morgenstern
kelderfan
Leuk dat jij dat geïnspireerd noemt.

Vermote opstellen is altijd prima. Doet zijn werk voor de ploeg, ongeacht het type koers is hij voor dat werk altijd op zijn plek. Meer is het echter nooit.

kelderfan
S. Morgenstern
Vermote opstellen is altijd prima. Doet zijn werk voor de ploeg, ongeacht het type koers is hij voor...

Maar wat verwacht jij dan van het supertalent Matthew Brennan in dat gedrang van de Omloop. Ik denk dat Wout meer gebaat is met een renner, die hem ondersteunt in het gedrang. 

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Volgens mij is de selectie sterk genoeg om Van Aert te ondersteunen waar dat nodig is. Ik betwijfel of ze zich genoodzaakt voelen om de hele dag op kop te rijden, maar zelfs dan is Affini altijd nog in staat om Van Aert en co bij het eerste sleutelmoment vooraan af te zetten.

Brennan heeft vorig jaar in het najaar reeds getoond dat hij een semi-klassieker boven de 200km prima aan kan. Mooie ontdekkingstocht dit weekend om te zien hoe ver hij komt in een nog sterker peloton, in een koers waarin hij in de toekomst in de finale wordt verwacht. Gezien zijn pijlsnelle ontwikkeling en het feit dat jonge talenten steeds sneller die stap naar finale rijden lijken te maken, lijkt het mij helemaal niet verkeerd om vroeg te beginnen met het rijden van deze koersen.

Dat Van Baarle en Laporte dat in de weg stonden lijkt me volkomen logisch. Vermote of Van der Sande is een ander verhaal. 

Rawolf

soo wielerflits is die rabobank herintrede wel lekker aan het uitmelken. 

De ploeg voor Omloop het Volk ziet er zeer sterk uit, ondanks de afwezigen. Al had ik Brennan liever in KBK gezien, dit gaat nog net te gek zijn denk ik. 

kelderfan
Rawolf
soo wielerflits is die rabobank herintrede wel lekker aan het uitmelken.  De ploeg voor Omloop het V...

Quote:IDL; Van Aert over verlies sterkhouders: "Kern is breed genoeg." Je zou denken een paar procenten moeten er nog bij.

Maar Wout heeft goede moet. Go, go Wout Van Aert.😃

WoutvoorGoud

Met weemoed dachten veel mensen terug aan de tijd dat Rabobank in de wielersport actief was. Enorme talenten kregen toen de tijd om zich te ontwikkelen tot toppers.

Nu 12 jaar later is Rabobank weer terug in de wielersport. Vooral als sponsor van Team Visma Lab. Juist in een periode waar we nog steeds Nederlandse talenten hebben, maar de spoeling stukken dunner is geworden. 

Vandaag de presentatie met oa. Richard Plugge en Wout van Aert in het Rabobank hoofdkantoor. Een feestelijke dag.

Enig minpuntje is dat Wout net voor de openingsklassiekers aanwezig was. Hopenlijk verstoorde het niet de rust of voorbereiding voor komend weekend? Wel met een helicopter overgevlogen.

Laatst gewijzigd
Glorious

Als we alles zo bezien en volgen plus er is een ttt, zal Affini wel toegevoegd worden in PN. 

tdola

Dat denk ik wel. AL ben je met bergop knechten dan voor rit 4, 5 en laatste rit (uit mijn hoofd), niet erg sterk bezet.

Yeez

Rode lantaarn met grischa niermann: laporte is nog ziek. niet heel erg, maar kan nog niet vol trainen… als er iemand snel weer op niveau kan zijn is het laporte volgens niermann… wout gaat op hoogte met benoot en kelderman na kuurne… van baarle niet meer doordat die tirreno doet

kelderfan

William Smith mag zich laten zien in de Faun Ardeche Classic.

kelderfan
Yeez
Rode lantaarn met grischa niermann: laporte is nog ziek. niet heel erg, maar kan nog niet vol traine...

Ik verwacht ook, dat Laporte snel zal herstellen. Op naar de MSR.

kelderfan

Clubliefde bij Visma | Lease a Bike, zeker met Rabobank erbij: 'Ik ga ook nergens meer anders meer fietsen tot ik stop' | Indeleiderstrui.nl. Wouw daar wordt ik alleen maar blij van. Wilco wil tot het einde van zijn carriere bij de ploeg blijven. Net als zijn oude maat topper Robert Gesink, dat heeft gedaan.

1 2 ... 21 22 23 24

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.