Parijs nice is voor vingegaard, lemmen, campenaerts, jorgensen en zingle lijkt zover. Vul daarbij affini (lijkt me zeer wrs) en dan is er nog 1 plekje over.
Benoot zal dat niet zijn, want die gaat met van aert op hoogte volgens mij.
Ik denk kruijswijk (of kelderman), brennan lijkt me onwrs, gloag ook, laporte wrs nog niet fit genoeg, vermote en van belle denk ik ook niet. Hagenes zou kunnen, die komt net terug van hoogte en zal niet weer op hoogte gaan direct daarna (vorig jaar wel op hoogte met van aert volgens mij), maar kan ook best dat ie strade gaat rijden.
Ik ging uit van Laporte. Hagenes leek mij dan een goede vervanger. Maar ook goed mogelijk dat Kelderman al mee zou gaan. Kruijswijk zou minder op zijn plek zijn daar.
Klimmers met een tijdrit en vooral een goed blok voorjaarsmannen, dat is meestal de succesformule voor een goede ploeg in de week (zeker met een ploegentijdrit).
Ja, wanneer je die vier (enkel Van Aert ontbreekt van de beste tijdrijders) aan zou vullen met drie sterke renners die dat tempo er goed in kunnen houden, dan heb je een geweldige ploeg voor de tijdrit. Kelderman, Laporte en Van Baarle zijn dat soort renners. Zingle en Hagenes vallen ook in die categorie. Lemmen en Kruijswijk zou ik voor een ploegentijdrit net bij de betere renners van de ploeg rekenen. Blijft een hele goede ploeg staan met hun erin, en ze moeten zeker mee kunnen doen voor de overwinning, maar ik ben van mening dat er een betere ploeg is samen te stellen voor Parijs-Nice.
Welk belangrijkere doel zit er dan bijvoorbeeld voor Kelderman in de weg om hier te starten?
Parijs-Nice met Vingegaard is gewoon een hoofddoel van dit voorjaar. Enkel de klassiekers zijn belangrijkere wedstrijden.
Kelderman gaat een ideale voorbereiding rijden richting Giro wat me een belangrijker doel lijkt.
Waarom Parijs Nice daar niet inpast...; timing, trainingsimpact (paar vlakke ritten), mentaal (ergens anders vrije rol) of hectiek (valpartijen) zullen daarin argumenten kunnen zijn.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.