Team Visma | Lease a bike 2025

1 2 ... 24 25 26 27
Yeez

Klopt, zei hij in een podcast. Kuss catalonie baskenland dauphine en tour

kelderfan

Mooi en wie gaat uit 't Strada-team de maestro Pogacar het vuur aan de schenen leggen. Tulett is de enige renner in vorm zo te zien.

S. Morgenstern

Valter is toch ook goed uit de hoogtestage gekomen? Laatste koers nog in de aanval en daarna Tulett in de sprint ondersteunt. Hij kan ook aardig uit de voeten daar. 

De rest van het team gaat buiten Nordhagen ook in topvorm geen finale rijden in Strade.

Yeez

Ik vond valter nu niet bepaald indrukwekkend in het franse openingsweekend. Zeker niet na een hoogtestage

kelderfan
Yeez
Ik vond valter nu niet bepaald indrukwekkend in het franse openingsweekend. Zeker niet na een hoogte...

Eens maar hoe zit 't met Thomas Gloag?

S. Morgenstern

Volgens mij is Valter prima in orde. Ik zie niets wat er op wijst dat hij niet in vorm zou zijn.

tdola

Valter heeft denk ik nooit helemaal gebracht wat we hadden gehoopt toen ie kwam. Althans, dat is mijn idee

WoutvoorGoud

Ben ik met je eens. Valter is een goede renner. Maar geen topper. In goede doen, een goede knecht. Maar verder vrij onopvallend.

Nijmos

Visma is nog steeds ontzettend matig als het gaat om heuvelklassiekers. En lijkt zich daar ook bij neer te leggen. Jammer dat van Strade, Luik, Lombardije totaal geen doel wordt gemaakt binnen de ploeg. Ook Milaan San Remo wordt min of meer opgegeven.

skylimit

Valter en Tulett moeten de meubelen redden van VIsma in Strade Bianche ? Is de selectie zo krap dat ze geen sterker team kunnen opstellen? Benoot zou toch hier goed uit de voeten kunnen en waarom Vingegaard niet eens uit zijn comfortzone halen en meer laten koersen dan alleen op een berg te zitten.

Nijmos
skylimit
Valter en Tulett moeten de meubelen redden van VIsma in Strade Bianche ? Is de selectie zo krap dat...

Jorgenson strade + tirreno had ook nog gekund

Yeez

Dat was het plan met jorgenson, maar jorgenson wil zelf graag in parijs-nice starten.

Dave87

De Czech Tour moet nog worden toegevoegd bij het programma.

Yeez

Wel meer koersen, maar dat moet rahim maar even doen ;)

kelderfan
Yeez
Dat was het plan met jorgenson, maar jorgenson wil zelf graag in parijs-nice starten.

Goede zaak dat Jorgenson Parijs-Nice gaat rijden met Vingegaard.

Yeez

Selecties pn en tirreno zijn ook compleet

Dave87
Yeez
Selecties pn en tirreno zijn ook compleet

Sterke selecties met in beide races 2 speerpunten en in P-N nog Zingle en in T-A Uijtdebroeks als wildcards.

tdola

In Parijs nice mogen lemmen en campenaerts wel aan de bak bergop als knechten....daar heb jij namelijk minder aan affini, hagenes en zingle. Ben benieuwd. Ttt zal wel redelijk sterk zijn, grootste concurrenten in ttt groupama en ineos?

Ook of kooij in tirreno kan schitteren en hoe yates daar start bij tjv.

S. Morgenstern

Zo spannend zijn die ritten toch niet om te controleren? Mochten ze dat willen (vorig jaar in de Tirreno kozen ze tenslotte zelf voor de vroege opening), dan lijkt mij enkel die laatste rit iets waar Campenaerts en Lemmen als controleurs onder druk kunnen worden gezet. Maar goed, dan heb je als aanvaller Jorgensen of Vingegaard zelf op je wiel.

Yeez

Zingle en hagenes kunnen ook een heuvel over. Plus campenaerts heeft die laatste rit ook al eens bij de beteren gereden

Daboytommy
S. Morgenstern
Zo spannend zijn die ritten toch niet om te controleren? Mochten ze dat willen (vorig jaar in de Tir...

Bestaat de Visma whatsapp groep nog en wil iemand mij de uitnodiging sturen?

Yeez
Daboytommy
Bestaat de Visma whatsapp groep nog en wil iemand mij de uitnodiging sturen?

Ik heb je een pb gestuurd

kelderfan

Die Imogen Wolff lijkt mij goed gescout en laat zich goed zien in de Vuelta Extremadura Femenina.

Vandaag 3e. is niet gek.

tdola

Opvallend trouwens dat man in vorm tulett niet in tirreno start (stond ie oorspronkelijk wel?).

Yeez

Tulett doet strade bartali baskenland en de ardennen. Tirreno was dan wel wat veel van het goede en van baarle heeft natuurlijk ook een plek ingenomen. waarom pcs hem toe had gevoegd geen idee...

1 2 ... 24 25 26 27

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.