Team Visma | Lease a bike 2025

1 2 ... 28 29 30 31
kelderfan

Marianne Vos komt ook weer in actie met een sterk! team o.a. Bunel, Oudeman, Reijnhout, Van Empel en Ferrand-Prevot|Van Baarle?

kelderfan

Wauw dat is toch echt mooi om te zien. Chapeau# Team Visma|Lab in P-N. Dat mogen zij vaker doen toch.

Laatst gewijzigd
WoutvoorGoud

Inderdaad Team Visma/Lab als team weer uitstekend gereden. Met de hele ploeg in de 1e waaier en rijden UAE op grote afstand. Lenny Martinez op nog grotere afstand. Ook weer een heel sterke Jorgenson. Heeft zijn leiders positie flink verstevigd.

WoutvoorGoud

In Tireno-Adriatico zijn Cian en Simon vandaag wel bij de les en komen met de eersten over de finish. Olaf op grote achterstand. Sterke van der Poel, maar net te laat voor ritwinst.

xistnc

Dat lijkt misschien zo als je alleen de uitslag bekijkt. Cian moest meerdere keren teruggebracht worden en dat lukte eigenlijk alleen omdat het voorin stilviel. Vervolgens bleef hij steevast achterin hangen om opnieuw achter een gat terecht te komen etcetera. Ik denk dat er kleuterleidsters zijn die aan een hele klas minder werk hebben dan Kruijswijk, Valter en Yates met z'n drieën aan deze onzekere Belg. Die moet echt een flinke schop onder zijn hol en andere vormen van mental coaching krijgen.

Laatst gewijzigd
AWestie

ik denk dat Cen geknipt is voor die taak

Glorious

Morgen in PN echt op Bora letten dus. Spooketappe.

Cycling

@Glorious Het team van Bora bestaat ook maar meer uit 6 renners. Alleen gaat deze ploeg Visma-LaB niet het vuur aan de schenen leggen. Ook al heeft Visma-LaB geen sterk team in de bergen in Paris-Nice 

kelderfan
Glorious
Morgen in PN echt op Bora letten dus. Spooketappe.

Ik heb 't niet gezien, maar Jorgenson zat wel alleen in de finale. 

kelderfan

Bij de jeugd doet Tomos Pattinson goede zaken; want hij is nu 3e. in 't AK in Istrian Spring Tour.

xistnc
kelderfan
Ik heb 't niet gezien, maar Jorgenson zat wel alleen in de finale. 

Hoe meen je dat te kunnen beoordelen dan, als je het niet gezien hebt?

kelderfan
xistnc
Hoe meen je dat te kunnen beoordelen dan, als je het niet gezien hebt?

Uit de verslaglegging en dat is wat magertjes; maar vertel wat is jouw verhaal, want jij hebt 't kennelijk wel gezien/gevolgd?

Oh, ja in de T/A is 't matig te noemen, want ook Cian Uijdebroeks heeft 't niet in een klim, die hem zou moeten liggen.

Laatst gewijzigd
xistnc
kelderfan
Uit de verslaglegging en dat is wat magertjes; maar vertel wat is jouw verhaal, want jij hebt 't ken...

In zekere zin kun je de uitslag op PCS inderdaad als 'verslaglegging' beschouwen.

kelderfan
xistnc
In zekere zin kun je de uitslag op PCS inderdaad als 'verslaglegging' beschouwen.

Juan Ayuso wins the queen stage of Tirreno-Adriatico. Simon is our best finisher inside top twenty. Unfortunately, Cian didn't have his best day. ☹️; dus jij denkt alleen aan PCS en ja dat is mijn favoriete bron en vaak ook IDL.

Cycling

Uijtebroeks klinkt niet goed. Hij zegt tegen Sporza dat de problemen (dof gevoel) van vorig jaar terug zijn

Laatst gewijzigd
Cen Morawec
Cycling
Uijtebroeks klinkt niet goed. Hij zegt tegen Sporza dat de problemen (dof gevoel) van vorig jaar ter...

Hij deed al zo goede zaken in jongeren AK. Ik ben ook bang dat ons jonge kopman niet goed gaat uitkomen..

luca77

Het is zo steriel rondom Uijtdebroeks. Geen versnelling, geen positioneel vermogen en blijkbaar ook niet de motor. Of het nu iets fysieks is of iets mentaals, er zit geen vreugde en helaas ook geen kwaliteit in zijn fietsen. 

Hopelijk is hij de eerstkomende tijd geen kopman in een koers. Anders blijft dat negativisme rondom hen hangen. Laat hem het plezier en geboek van wielrennen eerst maar eens terugkrijgen en geef Gloag, Tulett of Nordhagen maar de kans.

Jorgenson trouwens sterk! Beer van een vent, wel met zelfvertrouwen.

skylimit

Uijtdebroeks lijkt een miskoop te worden. Blijkbaar zit er iets in zijn rug niet goed, beknelde zenuw ?

Met Simon Yates is het nog even afwachten welke rol hij gaat spelen en welke resultaten hij gaat behalen.

Jorgenson gaat morgen rond Nice nog een zware etappe tegemoet tenzij de weergoden roet in het eten gooien en de etappe aangepast dient te worden.

WoutvoorGoud

Het rijden van Cian is teleurstellend. Maar de terugkerende rugklachten en daardoor gevoelloosheid in benen, is oorzaak van tijdverlies vandaag. Ik denk dat Cian hier zelf ook enorm van baalt, kwam huilend over de finish.

Het is een jonge renner met potentieel. Maar de rugklachten zorgen dat Cian niet naar zijn mogelijkheden kan rijden. Dus eerst maar goed uitzoeken, waardoor rugklachten terug zijn en wat er eventueel aan te doen is. Nog niet de renner afschrijven. 

Maar zonder verbetering, kan Cian niet de verwachtingen waarmaken. En valt de aankoop tegen.

WoutvoorGoud

Wel vind ik Hagenes in Parijs-Nice erg sterk rijden in het knechtwerk voor Jorgensen. Wat een krachtpatser. Ook Zingle rijd sterk. Campenaerts doet ook zijn deel. Dus goed teamwerk.

Grote concurrent voor Wout wordt (naast Pogacar en van der Poel) Mads Pedersen. Wat rijd die sterk. Ook berg opwaarts.

Cen Morawec
skylimit
Uijtdebroeks lijkt een miskoop te worden. Blijkbaar zit er iets in zijn rug niet goed, beknelde zenu...

Hoe mogen jullie zo iets zegen! 

Volgens Marijn Zeeman: “Wij zien in Cian een toekomstige kopman van onze ploeg” Hij heeft van mij alleen een beetje tijd nodig. Het was maar gewoon een kut dagje. 

Laatst gewijzigd
De Ezel van Eindhoven

Prachtig om Jorgenson te zijn rijden, straalt zoveel kracht en rust uit dat hij eenmaal op voorsprong moeilijk te kloppen is. Zelfde als dat Kooij zich bijna altijd naar een goede positie toewerkt, ondanks vaak weinig ondersteuning.

PN en TA zijn genieten geweest deze week. 

Vervelend voor Cian dat hij weer terugslag heeft van zijn rug. Wel goed van het team dat ze hem dit jaar met minder druk naar de kleinere races sturen. Lijkt me erg zwaar om met zoveel druk geconfronteerd te worden met een lichaam dat niet meewerkt.

AWestie
Cen Morawec
Hoe mogen jullie zo iets zegen!    Volgens Marijn Zeeman: “Wij zien in Cian een toekomstige kopman v...

Het is niet maar een kutdagje. Een probleem speelt weer op dat zijn carrière op de waagschaal legt.

Cen Morawec
AWestie
Het is niet maar een kutdagje. Een probleem speelt weer op dat zijn carrière op de waagschaal legt.

Het is niet heel normaal dat een ex-winnaar van de Ronde van de Toekomst en iemand die veel mooie ereplaatsen bij elkaar reed tijdens Bora Hansgrohe in zware koersen, werkelijk niets meer kan korte tijd later.

Volgens mij, moet het aan de aanpak van deze ploeg liegen. 

4

S. Morgenstern

Dat moet bijna wel. Getuigen ook al die ploeggenoten die niets kunnen en we constant zwaar geëmotioneerd voor de camera zien staan.

Het is dat Huising, Graat en Brennan top tien AK jongerentrui reden in Australië, maar anders zou ik zeggen doek die hele ploeg maar op.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 28 29 30 31

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.