Team Visma | Lease a bike 2025

1 2 ... 26 27 28 29
Yeez

@kelderfan rex voor belletta, een andere belofterenner

kelderfan

Wat betreft de belofterenners. Matisse Vankerkhove wordt 2e. in de proloog. De andere jongens staan niet ver weg. Op Hoydahl na in de top-twintig.

BraboCycling

Wow Kooij!!! Wat een overwinning, mega knap.

En als hij dit soort etappes aankan, dan hou ook maar rekening met hem voor Milaan San Remo! (Tenzij Pogi iedereen op een hoop rijdt)

Cycling

Fantastische overwinning van Kooij in Tirreno 

tdola

Wat een klasbak die kooij!!

Heel snel proberen te verlengen en plekje in tour selectie vinden en daarbij de leadout nog wat proberen te versterken. 

Maar helaas makkelijker gezegd dan gedaan, maar met rabobank en meer nl uitstraling moet je poging doen lijkt me.....

kelderfan

Mooi om te zien,  chapau koog.

Yeez

Vingegaard lijkt me last te hebben, maar jorgenson bizar sterk zeg. Neemt even die hele klim voor zijn rekening... kon wellicht slimmer, maar normaal weer de topfavoriet voor parijs-nice

Nijmos
Yeez
Vingegaard lijkt me last te hebben, maar jorgenson bizar sterk zeg. Neemt even die hele klim voor zi...

Kon wellicht slimmer? Hij rijdt rond uit tegen Vingegaard hier. Impliciete muiterij. Er was geen enkele reden om te sleuren, behalve als hij zijn eigen klassement belangrijker vond dan dat van Vingegaard.

Glorious

Topdag met Jorgenson en Kooij. Vingegaard is gewoon niet ok. Jorgenson geweldig. Hopelijk kan Vingegaard bij mindere benen in PN nog als goede knecht dienen. Gaat nog spoken in het weekend. 

Laatst gewijzigd
kelderfan

Maar gelukkig Yates en Uijtdebroeks ook weer bij de les in de T/A.

Ik denk dat Jorgenson de Go, go heeft gekregen van zijn ploegleiding, want Jonas had toch wel last van zijn val met bloedende lip. Daar wordt je niet beter van. Die Zingle bevalt steeds beter met vandaag toch mooie lead-out op 't laaste klimmetje. 

Laatst gewijzigd
Cycling

Jorgenson verstevigt zijn positie in het AK. Het kan best zo zijn dat de ploeg Jorgenson meer kansen op de eindoverwinning geeft als Vingegaard en hierdoor besloten heeft dat Jorgenson tijdwinst moest pakken op zijn concurrenten in AK. Dit heeft Jorgenson prima gedaan, m.u.v. Martinez 

Yeez

@nijmos als je jonas na de finish zag vraag ik mij uberhaupt af of die nog opstapt. Had heel wat last van zijn kaak en pols... ik zou niet weten waarom jorgenson daar zijn koers op moet aanpassen

kelderfan
Yeez
@nijmos als je jonas na de finish zag vraag ik mij uberhaupt af of die nog opstapt. Had heel wat las...

Dat zou heel zonde zijn, want dat brengt de voorbereiding TdF danig in gedrang. Beter afstappen en 't in Catalonie dunnetjes overdoen zonder te vallen natuurlijk.

Glorious
Nijmos
Kon wellicht slimmer? Hij rijdt rond uit tegen Vingegaard hier. Impliciete muiterij. Er was geen enk...

Jij hebt nul verstand van koers en de huidige krachten.

Laatst gewijzigd
Rawolf

Jonas had nooit mogen finishen

Kooij wel sterk

Laatst gewijzigd
Cycling

@Rawolf Waar basseer jij op dat Vingegaard nooit had mogen finishen?

Laatst gewijzigd
Yeez

Hij geeft aan dat hij denkt zijn hand te hebben gebroken en was duizelig. Vooral dat laatste is gevaarlijk 

kelderfan
Yeez
Hij geeft aan dat hij denkt zijn hand te hebben gebroken en was duizelig. Vooral dat laatste is geva...

Hopelijk valt 't mee. Het wachten is op de ploeg met een reactie.

Nijmos
Glorious
Jij hebt nul verstand van koers en de huidige krachten.

Want?

Ik heb hier overigens wel ongelijk. Dat geef ik gewoon toe. Als Vingegaard er erg aan toe was, was het logisch dat jorgenson voor eigen kansen reed. Dan nog had hij zijn krachten kunnen doseren natuurlijk en misschien kunnen winnen.

AWestie

Matteo vraagt bij de persconferentie aan Martinez of hij op zondag mag winnen

Laatst gewijzigd
Yeez

Voorlopige startlijsten van de panne en wevelgem op pagina 1. Behrens lijkt in de panne weer terug te zijn. Laporte is dan weer van beide startlijsten af. Die lijkt weer een voorjaar te missen op deze manier...

Cycling

@Yeez is het bekend of Laporte virusvrij is en weer in training is? Als dat nu nog niet het geval is, kan er inderdaad een streep door het voorjaar. 

Yeez

@cycling volgensmij zei Heijboer 2 weken geleden in een podcast dat hij wel weer op de fiets zat, maar nog niet alles kon doen zoals de ploeg dat wilde en ze geen idee hadden hoelang dat nog ging duren

kelderfan

shit, dat Jonas moet afstappen in P-N, maar gelukkig geen gebroken hand. Derhalve herstellen en weer knallen in Catalonie.

Ook jammer dat het herstel van Laporte zoveel problemen geeft. Die wordt node gemist.

kelderfan

Die Rick Pluimers komt toch ook uit 't schooltje van de gele bijtjes. Die ontwikkelt zich prima buiten de school om.

1 2 ... 26 27 28 29

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.

▼ Ad by Refinery89