Team Visma | Lease a bike 2025

1 2 ... 27 ... 31 32
kelderfan

Zingle helaas te snel op kop, maar 't team heeft zich goed laten zien met Jorgenson die weer 2 seconden pakt.

Cen Morawec
tight
Yes klasse 65ste plek van de jonge kopman. Nadert de top15 van de beste jongere.

Ik was ook teleurgesteld.

Maar wij moeten altijd vooruit kijken. Vandaag lekker uitrusten en morgen aanpakken. Ook Yates!

kelderfan

Go, go Visma/Lab in de tijdrit P-N natuurlijk.

Yeez

Ijzersterk in parijs-nice. Kooij ietsjes te ver door die bocht en de kwak van de fdj man. Ik vind mclay zeer goed als leadout. Maakt goede keuzes en kiest de goede wielen

kelderfan

Dat is echt goed van de ploeg in Parijs-Nice en de plaatsen 1 en 2 in 't AK. Chapeau# Jonas Vingegaard en Matteo Jorgenson.

AWestie

Mooie tussenstand ook tov de concurrentie. Een beetje omgekeerde T-A als je kijkt naar hoe ze staan in vergelijking met UAE daar

🟡 - Jorgenson
0:06 - Vingegaard
0:21 - O'Connor
0:31 - Vlasov, Lipowitz
0:36 - Skjelmose
0:40 - Arensman
0:48 - Almeida, Gall
0:50 - McNulty
1:08 - Buitrago

kelderfan

https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/jorgenson-en-vingegaard-nu-samen-op-eerste-rij-maar-hoe-moet-die-pole-position-verdeeld-worden. Daar moeten zij maar even mee wachten. Maar Jonas was ook blij met het rijden van zijn ploeg. Dat was bijna perfectie.🤨

kelderfan

Visma | Lease a Bike verkiest rode bloedcellen Van Aert boven Tirreno Kooij, en moet nu (even) op de blaren zitten | Indeleiderstrui.nl; Maarten Wynants legt uit, waarom Kooij alleen met McLay als lead-out zit in de T/A. Bovendien zit Behrens geblesseerd thuis. 

S. Morgenstern

Mij is regelmatig verteld dat één mannetje wel genoeg is om een sprinter af te zetten voor de sprint.

AWestie

Merlier doet niet anders, die wil per se dat BvL hem goed getimed niet vooraan maar in het eennavoorste wiel afzet. Dat moet McLay kunnen (gezien hoe netjes hij tot nu toe plaatst) en dat past volgens mij ook prachtig voor Kooij.

WoutvoorGoud

In Wielerrevue een leuk artikel over scouting van wielertalenten. Artikel met kop: "Meesterscout Molly zag 'nieuwe Cancelara' naar Visma/Lab trekken: 'Toen ik hem bezig zag in de Chrono des Nations deed dat pijn'. Ook Indeleiderstrui, kun je het lezen.

Molly is de meesterscout van Soudal Quick Step. Hij werd getipt Laurent Dufoux: Wij hebben een nieuwe Cancelara. Er volgde een gesprek met de Zwitser Antoine Salamin en zijn vader. Ze wilden een contract en dat kon Molly niet geven.

Iets later hoorde Molly dat Salamin voor Visma/Lab ging rijden. En uit zou komen voor JEGG-SKIL-DJR Team, de juniorentak van Visma/Lab. Tot zijn stomme verbazing zag hij Salamin de Chrono des Nations voor junioren afleggen met een gewone fiets met 46 km per uur gemiddeld.

Laatst gewijzigd
WoutvoorGoud

Voor de junioren-tak van Visma/Lab komen de volgende 13 renners uit: Flavio Astolfi uit Luxemburg, Ashlin Barry uit VS, Antoine Salamin uit Zwitserland, Gustave Blanc uit Frankrijk, Senne Brys, Mauro Keppens en Vos Coleman uit Belgie, Benedikt Benz en Owen Kings uit Duitsland, Kristian Haugetun en Hakon Oknes uit Noorwegen, Stijn Vlieland en Thijs Wiersma uit Nederland.

Laatst gewijzigd
kelderfan
S. Morgenstern
Mij is regelmatig verteld dat één mannetje wel genoeg is om een sprinter af te zetten voor de sprint...

Ja met Wout zit je dan snor.

kelderfan

Shit Jonas Vingegaard niet naar winst. Dat is toch wel verrassend te noemen.

AWestie

Vingegaard keek uitermate chagrijnig na de streep, al hadden ze eigenlijk niks mis gedaan op de berg zelf. Blijkbaar zint deze berg hem niet.

Yeez

Vingegaard nog niet de top topvorm lijkt. Jammer dat jorgenson in een zetel zit en toch lost

Cen Morawec

Jammer voor Vingegaard, maar Cian heeft sterk gereden in Tirreno.

kelderfan

De T/A is ook niet je dat vandaag. Gelukkig dat Uijtdebroeks wat plaatjes is gestegen.

tdola

Yates tijd verloren in tirreno? Zou toch wel teleurstellend zijn..

Yeez

30 sec ja. Ik denk niet dat je moet onderschatten wat kou met sommige renners doet. 6,5 uur in de stromende regen fietsen gaat niet voor iedereen hetzelfde voelen in de finale

Yeez

Yates had dus een botsing met een auto op tenerife (hechtingen en even niet kunnen fietsen) en is daarna ziek geworden. Kwam niet in vorm aan de start hier. Verklaard een hoop

AWestie

Daniel Benson stipt een aantal ploegen aan met concrete interesse in Kooij. There’s interest from Ineos, Tudor, Red Bull, Jayco, and Decathlon as we analyse the Dutch rider’s best options.

Yeez

Denain iets gewijzigd: behrens van de startlijst af en grimstad (beloften) toegevoegd. Ook de panne (wel met behrens, hij traint ook weer) toegevoegd.

kelderfan
Yeez
Denain iets gewijzigd: behrens van de startlijst af en grimstad (beloften) toegevoegd. Ook de panne...

Ook Rex is toegevoegd bij Denain.

kelderfan
AWestie
Daniel Benson stipt een aantal ploegen aan met concrete interesse in Kooij. There’s interest from In...

Ik denk richting Bohra, oh, ja Redbull natuurlijk.

1 2 ... 27 ... 31 32

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.