Team Visma | Lease a bike 2025

1 2 ... 33 ... 45 46
kelderfan

Ik heb 't niet gevolgd, maar gezien de reacties is ja die Brennan een mannetje en ook chapeau voor de geplaagde ploeg, dat zij juist die jongen hebben binnengehaald. En ja @tdola die jongen zeker langer binden, indien mogelijk.

kelderfan

Opvallend weer een brit, die voor de zonodige overwinningen zorgt. Want ook Imogen Wolff is een goede greep uit 't  jonge talent.

UK toch maar weer aansluiten bij Europa, al is dat buiten 't wielrennen om.

Poeksel

Zijn derde overwinning op rij al deze maand!

De Ezel van Eindhoven

Prachtig om te zien, die mogen ze vaker opstellen in de WT ploeg. Gaat mee naar Valencia toch? 

AWestie

Valencia werd vorige maand rondgefietst. Je bedoelt Catalonië denk ik?

De Ezel van Eindhoven
AWestie
Valencia werd vorige maand rondgefietst. Je bedoelt Catalonië denk ik?

@awestie ja klopt! Thanks!

T80JZ

Vingegaard uitgevallen in P-N en niet naar Catalonië is een enorme streep door de rekening. Zowel mentaal, weer pech, als voor de opbouw van het wedstrijdritme na vorig jaar. Met training alleen kan hij dat niet goedmaken. Vraag is nu: kan en wil hij naar Baskenland? Is hij voldoende herstelt en wil hij na de horror crash van vorig jaar weer naar Baskenland. 

De Ezel van Eindhoven
T80JZ
Vingegaard uitgevallen in P-N en niet naar Catalonië is een enorme streep door de rekening. Zowel me...

Hij kan ook naar Romandie of naar de Giro als hem dat bevalt. Topper als Jonas heeft zelf veel te zeggen over zijn programma denk ik.

Met Dauphine, Tour, Vuelta, en WK heeft hij voor mij genoeg racedagen dit jaar. Die dagen zijn als kopman ook veel intensiever dan als domestique.

Dave87

Past plan Olav Kooij in plan Visma-Lease a Bike? ‘Natuurlijk had ik graag de Tour de France gereden’ | Wielrennen | AD.nl

Heb altijd het gevoel dat Kooij erg op z'n plek zit bij TVL. Zou toch moeten kunnen dat Kooij en een GC renner in de TdF gecombineerd moeten kunnen worden in de toekomst?

Bijv:

Vingegaard

Jorgenson

Kuss

Yates

Van Aert

Kooij

Laporte

van Baarle

Je hebt dan altijd een goed klimmend middenveld nodig die ook de rouleurs taken kunnen vervullen, maar dat heeft TVL met een van Baarle, Laporte, Campenaerts, Benoot etc... Voor het hooggebergte of de zware heuvelritten heb je in bovenstaand voorbeeld nog 5 mss zelfs 6 renners.

Laatst gewijzigd
Nijmos

Het is eerlijk gezegd ook een beetje de vraag hoe lang Wout nog een absolute kopman is. Die kan qua leeftijd nog jaren mee en dan zie ik weinig ruimte in een tourploeg voor nóg een kopman. Maar als Wout een keer of twee te vaak gevallen is en het wordt beduidend minder, dan kan dat ook deuren voor Kooij openen. 

Sowieso zou het natuurlijk mooi zijn als hij blijft. De enige Nederlandse kopman die we hebben.

kelderfan

Mooi, dat Vos en Ferrant-Prevot tot in mix hebben meegestreden en chapaeau mevr. Vos met 2e. stek en Ferrant met een mooie 4e. stek in dit toch sterke veld. Nr. 3 is trouwens Ruegg; waarom die niet is gehouden is toch wel een vraag.

YogiBear
kelderfan
Mooi, dat Vos en Ferrant-Prevot tot in mix hebben meegestreden en chapaeau mevr. Vos met 2e. stek en...

@kelderfan Je weet dat een renner zelf ook een eigen wil heeft en geen lijfeigene is?

S. Morgenstern

Ruegg ging toch gewoon zelf mee met Terpstra naar EF? Een renner willen houden betekent in de praktijk niet altijd dat een renner zelf blijft.

kelderfan
S. Morgenstern
Ruegg ging toch gewoon zelf mee met Terpstra naar EF? Een renner willen houden betekent in de prakti...

Met Terpstra mee? Die is toch gestopt met 't weggebeuren. Of bedoel je Cadzow of mevr. Esra Tromp; ja die heeft wel voor een leegloop gezorgd. Ik weet de achtergrond niet meer, helaas.

S. Morgenstern

Oh ja. Tromp bedoelde ik inderdaad.

AWestie

Wat had ik hier graag Wout bij gezien (en hijzelf denk ik ook). Gelukkig hebben we niet net als vorig jaar geen top-tien in de grootste eendagskoersen van het jaar.

kelderfan

Kooij toch met een fraaie 8e. plek na het spektakel van Van Der Poel, Ganna en Pogacar.

kelderfan
AWestie
Wat had ik hier graag Wout bij gezien (en hijzelf denk ik ook). Gelukkig hebben we niet net als vori...

Ja die mis ik ook in de uitslag, want zoals eerder al eerder gezegd is Milaan - San Remo juist een koers om te winnen.

tdola

Geen top 10? Kooij 8e!

AWestie

Begrijpend lezen jongens.

YogiBear
tdola
Geen top 10? Kooij 8e!

"NIET net als vorig jaar"

skylimit
AWestie
Wat had ik hier graag Wout bij gezien (en hijzelf denk ik ook). Gelukkig hebben we niet net als vori...

Snap niet waarom Wout dit soort grote koersen aan zich voorbij laat gaan, alhoewel als hij gekeken zal hebben dan zal hij voor zijn koersen RVV en Parijs-Roubauix hopen dat minimaal 2 van deze renners en mindere dag hebben.

S. Morgenstern

Ja, en hij zelf een wonderdag tijdens één van zijn droomkoersen. Ik snap niet waarom mensen niet kunnen snappen dat hij daar alles voor wil doen, zelfs als hij daarvoor andere mooie koersen moet offeren.

AWestie

ik kan het best snappen, maar uiteindelijk begrijp ik het niet. Zeker als je bedenkt dat hij gemaakt is voor San Remo, itt de Ronde waar hij op de aangepaste corona editie na altijd tekort kwam (jammer genoeg).

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Ik begrijp daar dus niets van. Vlaanderen of Roubaix winnen zou zoveel meer betekenen, dan nog eens Sanremo, dat het volkomen logisch is dat iemand als Van Aert daar alles op zet. Hoe jammer dat ook is op een dag als vandaag, begrijpelijk is desalniettemin.

Zelfde als een renner (of ploeg) vertellen dat het onbegrijpelijk is om de Dauphine te offeren, voor het najagen van hun droom om de Tour de France te winnen. Daar begreep ik ook nooit iets van.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 33 ... 45 46

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.