Team Visma | Lease a bike 2025

1 2 ... 51 52 53 54
tdola

Staat niet dat de broekriem aangetrokken moet worden. Maar als je minder presteert, zal je salaris wat lager worden (bijv van Baarle wrs) en presteer je goed zal je salaris wellicht hoger worden (bijv Brennan als ze verlengen).

Dat ze niet budget hebben van UAE, dat verbaast niemand denk ik.

kelderfan

Wat gaat TVL inzetten in P-R om de toch wel sterke tegenstanders te verslaan, want Pogacar heeft Wellens, Politt en Vermeersch; Lidl-Trek komt met Pedersen, Stuyven, Vacek, Hoole en Milan; Ineos komt met Ganna en die krijgt Foss en Tarling mee.

kelderfan

Wauw dat juist Wilco Kelderman zo goed bezig is in de Pays Vasco. Go, go Wilco Kelderman.

Chapeau Wilco Kelderman, wat een rit. Hij is de top-tien binnengewandeld en staat op mooie 6e. plaats. Valter en Zingle hebben zich ook prima getoond in de finale. Maar waar is Sepp gebleven, want hij heeft wel meegedaan in de strijd. 

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Kuss heeft inderdaad in het begin van de rit geprobeerd vooruit te komen. Kelderman uiteindelijk heel sterk in deze zwaar bevochten rit en maar weer eens een toptien te pakken. Zingle mega sterk, die zat er nog lang bij en Valter degelijk als altijd. Tulett over zijn vormpiek heen, maar dat mocht ook wel eens.

Cen Morawec
kelderfan
Wauw dat juist Wilco Kelderman zo goed bezig is in de Pays Vasco. Go, go Wilco Kelderman. Chapeau Wi...

Wilco doet goede zaken. Top 5 AK is er in!!! Hij had echter vroeger zijn aansprak op kopmanschap moeten maken.

kelderfan
S. Morgenstern
Kuss heeft inderdaad in het begin van de rit geprobeerd vooruit te komen. Kelderman uiteindelijk hee...

Toen ik Go, go heb geroepen natuurlijk. Gisteren was hij ook al goed bezig om de kar te trekken. Die Axel Zingle doet 't ook prima.

Laatst gewijzigd
Yeez

Kelderman zelfs nog lek gereden in de finale

Fanny

Grote klasse van Kelderman' zeker als hij ook nog eens lek heeft gereden !!!

Je zult maar fan van hem zijn. 😃 Kelderfan het is jouw hartelijk gegund.

WoutvoorGoud

Super gereden van Wilco Kelderman. 

Nu ook door Visma/Lab bevestigd, de deelname van Matthew Brennan aan Parijs-Roubaix. Grischa Niermann heeft het er over dat er geen druk op Matthew wordt gelegd. Dat het vooral een mooi leermoment voor Brennan is.

Matthew Brennan heeft al velen enorm verbaasd met zijn prestaties en ook de leiding van Visma/Lab. Het zou me niets verbazen, als Matthew Brennan nog aardig ver zou kunnen komen bij Parijs=Roubaix. Ik zag hem in GP Denain rijden. Zijn rijden was indrukwekkend. Zo makkelijk en zo slim. 

Laatst gewijzigd
WoutvoorGoud

Aranburu wint in Baskenland. Blijft peleton voor. Neemt wel laatste rotonde aan rechterkant, terwijl links wordt aangegeven. Maar volgens routeboek zou inderdaad rotonde rechts genomen moeten worden. Aranburu wordt door wedstrijdleiding gediskwalificeerd. Gregoire wordt nieuwe winnaar.

Een uur later wordt de beslissing van wedstrijdleiding door UCI alsnog teruggedraaid en is Aranburu toch de winnaar van de etappe. Gregoire zou anders de derde keer een koers winnen, door diskwalificatie van oorspronkelijke winnaar.

Een klucht met toch een goed einde. Althans voor de sterke winnaar Aranburu.

De Ezel van Eindhoven
Dave87
Naast Kooij lopen nog 10 renners uit contract bij Visma | Lease a Bike: 'Weet niet of ze andere opti...

Ook kijken wat er beschikbaar is qua talent vanuit opleidingen, en wie er op de markt komt door einde contract. Zijn die beter of gelijkwaardig aan de visma-lab aflopende contracten? 

Kooij kan je natuurlijk niet vervangen, dus daar moet je ver voor willen gaan. Brennan, Laporte, Zingle zijn geen pure sprinters, en topsprinters zijn er maar weinig en heel duur.

Tullett rijdt goed en is nog jong, daar moet je ook in willen investeren.

Benoot en Kelderman goede knechten, betrouwbaar, subtoppers waar je bij vervangers ook goed zal moeten betalen. 

De rest lijkt me vervangbaar door jongere renners die ongeveer hetzelfde kunnen. Ook van Baarle en Kruijswijk. 

Interessante ervaren (dure) namen op de markt? Mads Pedersen, Benoit Cosnefroy, Kevin Vauquelin... Waarschijnlijk passen die niet in het budget, of zijn ze niet precies wat er gezocht wordt.

Ben benieuwd wat het gaat worden. Twee jaar geleden hadden we ons er ook al bij neergelegd dat Kooij ging vertrekken, Brennan had ik niet zien aankomen, en Simon had ik niet verwacht.

De Ezel van Eindhoven
De Ezel van Eindhoven
Ook kijken wat er beschikbaar is qua talent vanuit opleidingen, en wie er op de markt komt door eind...

En dan beter het budget gebruiken om een topper als Brennan te verlengen dan om een subtopper of dure knecht te behouden. Er is natuurlijk een reden waarom de ploeg nog niet heeft verlengd met die jongens.

BraboCycling

Ik denk dat nu Ferrand Prevot bij Visma zit de kans best groot is dat Dylan nog een paar jaar blijft en zn carrière afsluit hier. Net als Benoot overigens, die het veel te leuk vindt met Wout (en Vocsnor).

Ben vooral benieuwd of ze het voor elkaar krijgen om renners als Van de Sande Vermote Kruijswijk te vervangen met renners die net een slagje beter zijn.

Onderkant versterken en talenten (nordhagen Brennan met name) door laten groeien + kopmannen Jonas Wout Olav dan ben je goed bezig 

kelderfan
Fanny
Grote klasse van Kelderman' zeker als hij ook nog eens lek heeft gereden !!! Je zult maar fan van he...

Ja,  ik ben zeker fan van Wilco Kelderman (die niet bestaat), maar ook Wout Van Aert en Primoz Roglic doen 't bij mij goed. Ik hoop dat Wilco dat kan volhouden om TVL thuis te brengen met een top-vijf. Go, go. 

Die nieuwe aanwinst Matthew Brennan is ook interessant om erbij te hebben. Het boekje raakt zo wel vol.

kelderfan
De Ezel van Eindhoven
En dan beter het budget gebruiken om een topper als Brennan te verlengen dan om een subtopper of dur...

Om een kanjer als Brennan te behouden, moet je hem wel kunnen ondersteunen, want anders loopt hij vanzelf weg. Dat zie je nu bij Kooij gebeuren. Een team moet keuzes maken en TVL is goed? in de Vlaamse klassiekers olv Wout Van Aert en goed in de GT's olv Jonas Vingegaard. Daar moet je eerst naar kijken en daarna naar de Waalse klassiekers, want dat is nog steeds niet goed bezet. 

kelderfan

Maar leuk dat eindelijk duidelijk wordt wie er met Wout meegaan naar P-R en ja dat is echt een leuke verrassing met Matthew Brennan.

WoutvoorGoud

Wat goed is komt snel. De ontwikkeling bij Matthew Brennan gaat wel heel snel. Bij Visma/Lab gooien ze Matthew Brennan voor de leeuwen in Parijs-Roubaix. Een aangename verrassing.

Als Olaf Kooij niet op tijd herstelt is voor de Giro, dan zou ik zelfs overwegen om Brennan mee te nemen naar Giro. Eventueel kan Brennan eerder uitstappen. Mocht Kooij wel de Giro rijden, dan zou ik Brennan meenemen naar de Vuelta. Zingle rijdt ook Vuelta. Maar is geen topsprinter, die voor etappe overwinningen kan gaan. 

Sandy Casar

Selecties voor Classic Grand Besançon +  Tour du Jura Cycliste +  Tour du Doubs staan op PCS gebasseerd op de officiële startlijsten van de organisatie

kelderfan
Sandy Casar
Selecties voor Classic Grand Besançon +  Tour du Jura Cycliste +  Tour du Doubs staan op PCS gebasse...

Alleen Van Belle kan niet op twee plaatsen tegelijk zijn. De Brabantse Pijl en Grand Besancon zijn toch allebei op 18 april a.s.

Nijmos
WoutvoorGoud
Wat goed is komt snel. De ontwikkeling bij Matthew Brennan gaat wel heel snel. Bij Visma/Lab gooien...

Als kooij de giro niet haalt zou ik lekker een knecht meenemen die Wout kan helpen strijden voor het paars. Iemand als mclay.

YogiBear
kelderfan
Om een kanjer als Brennan te behouden, moet je hem wel kunnen ondersteunen, want anders loopt hij va...

"Dat zie je nu bij Kooij gebeuren." Ben wel benieuwd wat jij nu bij Kooij ziet gebeuren en wat er dan anders is dan toen jij zeker wist dat Kooij Vlab bij de vorige verlenging ging verlaten.

Dave87

Laat TVL aub alles doen om Kooij te houden! 

Ik hoop ook dat het aantrekken van Rabo hier een positief effect op heeft. Lijkt me voor een Nederlandse bank toch wel belangrijk dat er een Nederlandse kopman is bij TVL.

S. Morgenstern

Kooij volgend jaar dus mee naar de Tour? Ik ben voor hoor, maar dat is dan dus wel iets wat één van de voorwaarden zal zijn.

kelderfan
YogiBear
"Dat zie je nu bij Kooij gebeuren." Ben wel benieuwd wat jij nu bij Kooij ziet gebeuren en wat er da...

Daar leek 't wel op ja toch.

kelderfan

Gelukkig is Wilco Kelderman goed bij de les gebleven en heb ik Sepp Kuss gezien, maar die is nog steeds niet toppie.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 51 52 53 54

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.