Team Visma | Lease a bike 2025

1 2 ... 52 53 54 55
Cycling

@Kelderfan Kuss is echt wel in orde. Hij gaat alleen voor de vroege vlucht, ipv klassement. Als je niet in orde bent, kom je in het Baskenland echt niet in de vlucht. Mooi dat Kuss het probeert. 

S. Morgenstern

Ze komen inderdaad al twee dagen over de streep met het verhaal dat er knotsgekke openingsuren waren. Beide dagen zat Kuss op een gegeven moment in een groepje vooruit, wat echt niet te doen is zonder goede benen.

kelderfan
Cycling
@Kelderfan Kuss is echt wel in orde. Hij gaat alleen voor de vroege vlucht, ipv klassement. Als je n...

Ja maar hij heeft vooraf laten weten, dat hij 't ging proberen in de vroege vlucht, maar als dat niet goed uitpakte, zou hij Kelderman bijstaan. En in die hoedanigheid heb ik hem niet gezien. Dus is 't toch duidelijk, dat hij nog niet toppie is. Maar wat niet is kan nog komen. #Hopelijk dat wel.

Cycling

@Kelderfan op de plek waar de vroege vlucht werd teruggepakt kon Kuss niets voor Kelderman betekenen. Daar was het ieder voor zich. De overige ploeggenoten waren er om Kelderman daar van voren at te zetten.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern
kelderfan
Ja maar hij heeft vooraf laten weten, dat hij 't ging proberen in de vroege vlucht, maar als dat nie...

Hij kwam toch in de vlucht terecht? Mocht dat niet zijn gelukt had hij voor Kelderman gewerkt (zoals hij hem gisteren na de lekke band bij stond). Verwachten dat iemand uit een vlucht die vlak voor de slotklim wordt teruggepakt, ook nog even de kopman vooraan afzet is niet heel reëel. 

Laatst gewijzigd
kelderfan
S. Morgenstern
Hij kwam toch in de vlucht terecht? Mocht dat niet zijn gelukt had hij voor Kelderman gewerkt (zoals...

Misschien niet reeel, maar ik zeg dat hij nog niet toppie is. Hij kan een stuk beter.

Maar shit dat Victor Campenaerts moet afhaken.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Ook Ben Tuelett gaat niet verder in de Pays Vasco; hij is niet fit. Daar zal Kelderman blij mee zijn of kan hij 't alleen af, maar dan zonder lekke band.🙃

S. Morgenstern
kelderfan
Misschien niet reeel, maar ik zeg dat hij nog niet toppie is. Hij kan een stuk beter. Maar shit dat...

Ook in topvorm had Kuss daar niets voor Kelderman kunnen betekenen.

kelderfan
S. Morgenstern
Ook in topvorm had Kuss daar niets voor Kelderman kunnen betekenen.

Kun je ook uitleggen waarom? Maar eens dat hij niet of nog niet in topvorm is.

S. Morgenstern

Had ik al gedaan: Verwachten dat iemand uit een vlucht die vlak voor de slotklim wordt teruggepakt, ook nog even de kopman vooraan afzet is niet heel reëel. Zeker niet iemand die bekend staat als klimmer.

Cycling

Zingle gevallen en afgestapt in Baskenland. Helaas de ene na de andere tegenvaller met de Ardennenklassiekers in aantocht

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Zou zuur zijn mocht Zingle hierdoor Amstel missen. Hij had een hele goede vorm te pakken en zou daar als belangrijke outsider gaan starten.

Rawolf

goede vorm? waar? Zingle valt me al een beetje tegen dit seizoen. 

Waar Laporte bij move van Cofidis naar Jumbo een geweldige stap zette is daar bij Zingle geen spoor van voorlopig

kelderfan
Rawolf
goede vorm? waar? Zingle valt me al een beetje tegen dit seizoen. Waar Laporte bij move van Cofidis...

Nee, ok maar geef hem nog even de tijd.

kelderfan
S. Morgenstern
Zou zuur zijn mocht Zingle hierdoor Amstel missen. Hij had een hele goede vorm te pakken en zou daar...

Het zou zuur zijn, dat zeker maar hoe gaat 't met de bezetting voor 't Waalse/AGR; want de spoeling wordt wel erg dun.

S. Morgenstern

Hij zat hier in de zwaarste rit tot nu toe nog in een peloton van krap dertig renners. Dat toont voor zijn type renner duidelijk dat hij goed in vorm is.

Parijs-Nice was eerder ook gewoon een goede koers in dienst van Jorgenson (en Vingegaard). Ik zou niet weten wat hij had moeten tonen om wel te kunnen zeggen dat hij goed in vorm is.

S. Morgenstern
kelderfan
Het zou zuur zijn, dat zeker maar hoe gaat 't met de bezetting voor 't Waalse/AGR; want de spoeling...

Is dat zo? Ik kan genoeg renners bedenken die daar zouden kunnen starten. Zelfs als Tulett en Zingle daar daadwerkelijk weg zouden vallen hou je nog genoeg opties over:

Van Aert, Benoot, Valter, Zingle, Tulett, Van Baarle, Hagenes, Vingegaard, Kelderman, Kuss, Gloag, Huising, Nordhagen, Graat, Van Belle, Behrens, Van der Sande en Vermote.

Genoeg om in Amstel een mooie ploeg te maken rond Van Aert. In de andere twee klassiekers starten ze waarschijnlijk zonder kanshebber (of Vingegaard zou in goede vorm aan de start moeten staan).

Laatst gewijzigd
kelderfan
S. Morgenstern
Is dat zo? Ik kan genoeg renners bedenken die daar zouden kunnen starten. Zelfs als Tulett en Zingle...

Nordhagen en Graat staan toch op de rol voor Romandie; dus die mag je eraf halen, maar hoe zit 't met Lemmen?

kelderfan

Maar mooi dat Vingegaard weer mee mag doen in de Waalse klassiekers. Go, go Jonas.

S. Morgenstern
kelderfan
Nordhagen en Graat staan toch op de rol voor Romandie; dus die mag je eraf halen, maar hoe zit 't me...

Waalse Pijl en Romandie is prima te combineren. Huising staat bijvoorbeeld ook in beide koersen aan de start. Maar zelfs wanneer je die twee eraf haalt heb je nog genoeg opties over. 

Lemmen is op hoogtestage met Yates en Kruijswijk.

kelderfan

Kelderman weer dik in orde en gelukkig dat hij niet alleen zat in de finale, want ook Valter zat in de mix.

Cycling

Ben Tulett is volgens Jesper Morkov uit voorzorg niet meer gestart. Hij staat waarschijnlijk gewoon zijn mannetje in de klassiekers. Zingle is nog afwachten.

Laatst gewijzigd
T80JZ

Van Aert is geen fan van een natte Parijs-Roubaix en dat was al het geval voor zijn valpartijen in 2024. Dus het is te hopen dat het meevalt met de regen en dat het niet teveel effect heeft op de kasseien. 

Hij is in goede doen, zijn topvorm groeit maar zonder de val in de Vuelta had hij er nog beter voor gestaan. 

Gaat hij het GRAVAA-systeem gebruiken is de grote vraag. Om te winnen heeft hij het nodig denk ik maar durft hij het aan? 

Wat hij ook nodig heeft om te winnen is een keer geen pech en dat alles meezit. Het is hem gegund.  

Laatst gewijzigd
kelderfan

Nog een minder in Baskenland. Thomas geeft er de brui en gelukkig heeft Kuss zich laten terugzakken.

kelderfan

Dylan is aan 't juichen, want Ferrant is er vandoor. En ja Chapaeu# 

Laatst gewijzigd
1 2 ... 52 53 54 55

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.