Team Visma | Lease a bike 2025

1 2 ... 6 ... 52 53
Yeez

Tulett is vervangen door vermote voor tdu

Yeez

Antwoord vanuit de ploeg over Ben: Niks ernstigs. Maar hij was niet helemaal fit. En de groep moest wel vertrekken, dus op laatste moment aanpassing

Antwoord via @rahimns

Laatst gewijzigd
tdola

Wellicht meer ondersteuning voor brennan in sprint dan, maar bergop kandidaat minder, hopelijk kan gloag verrassen. 

Aerts
BraboCycling
Pfoe toch wel enorm zonde dat Vingegaard de Giro niet gaat rijden. Had daar wel stiekem op gehoopt....

Onderschat je Vocsnor, Zingle en Behrens nu niet een beetje. Zeker Tratnik en ook de van Dijkes deden het heel goed vorig jaar. Maar de renners die ze nu hebben, zijn wel veel meer afmakers. Maar het aller belangrijkste is dat ze recht blijven. 

kelderfan

Leuk dat de dames ook met hun planning komen, want 't is toch een beetje stil rondom de club.

Marianne Vos gaat voor Milaan - San Remo en Parijs - Roubaix. Zie cyclingflash.

tdola

Wanneer krijgen we verder inzicht in de programma's van de renners?

Interessant giro parcours voor van aert, paar ritten voor kooij, maar als je voor bovenste plek verder kijkt dan vingegaard (als hij niet gaat), dan is dit misschien wel een heel erg mooi parcours voor jorgenson. Maar ik verwacht helaas niet dat hij giro rijdt.

Want als yates al giro en tour doet, verwacht ik dat niet ook van jorgenson (past mogelijk ook niet in voorjaars programma van jorgenson) maar ik laat me graag verrassen. 

Ligt er ook aan of ze jorgenson ri klassement grote ronde willen laten werken natuurlijk. 

Laatst gewijzigd
jvh93

Weet iemand of de ploegenpresentatie nog ergens live te volgen is vandaag?

AWestie
jvh93
Weet iemand of de ploegenpresentatie nog ergens live te volgen is vandaag?

Is niet live te volgen, behalve via journalisten.

Daniel Benson geeft op Twitter alvast een overzichtje:

• Doel 2025: weer terug no. 1 mannenteam
  • Simon Yates Giro, Jonas Tour
  • Vuelta: ritten en jongerentrui, maar Jonas wil in principe ook meedoen
  • Vrouwen: doel vooral MSR, PR en Tour.

Laatst gewijzigd
Laatste man

Meer kleinere koersen waar de jonge renners kansen krijgen, aldus Niermann. Mooie stap.

Yeez

Kooij doet ook muscat, oman, uae en frankfurt nog...

Sandy Casar

Geen NL'ERS in de tourploeg

https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/nederlands-grootste-wielerploeg-zonder-nederlanders-in-tour-visma-lease-a-bike-kiest-beoogde-zevental-rond-vingegaard

AWestie
Sandy Casar
Geen NL'ERS in de tourploeg https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/nederlands-grootste-wielerplo...

Aangezien volgens mij sinds dat TVL de tourploeg in januari meedeelt nog nooit die specifieke ploeg aan de start staat, maak ik mij voorlopig weinig zorgen over het aantal Nederlandse vlaggetjes.

jvh93

Ben ook wel benieuwd naar het programma van Uijtebroeks. Schaduwkopman in de Giro en Vuelta?

Rahim Vlasblom
admin

Nee geen Uijtdebroeks in de Giro in ieder geval... denk dat ze even een stapje terug doen met hem. 

jvh93
Rahim Vlasblom
Nee geen Uijtdebroeks in de Giro in ieder geval... denk dat ze even een stapje terug doen met hem.&n...

Daar lijkt het op ja, dan zal hij dit jaar wel de Vuelta rijden en verder in de rondes van een week zichzelf mogen ontwikkelen.

FDJ
Sandy Casar
Geen NL'ERS in de tourploeg https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/nederlands-grootste-wielerplo...

Ben niet nationalistisch of wat dan ook, maar 1 nederlander had hier toch echt wel tussen gemogen. Niet te verkopen dat je een Campenaerts opneemt in een selectie die niets meer toevoegt dan dat het gros van de Nedelandse renners ook zou kunnen doen.

kelderfan
FDJ
Ben niet nationalistisch of wat dan ook, maar 1 nederlander had hier toch echt wel tussen gemogen. N...

Daarmee ben ik wel eens. Ik had bijvoorbeeld Kelderman in de opstelling willen zien. Want hij heeft zich vorig seizoen goed laten zien.

Misschien is er derhalve gekozen voor Nederlands getinte Giro 

Yeez

Campenaerts wordt duidelijk onderschat hier. Is tot geweldige dingen in staat als hij ergens zijn zinnen op zet

AWestie

Plus: op Kooij na zijn de Nederlandse renners bij TVL met alle respect echt niet meer voor langere tijd bewezen betrouwbaar op het hoogste niveau. En ik gok zomaar dat Lemmen en Kelderman bijvoorbeeld wel kort op de reservelijst staan.

De Zeboe van de Zoncolan

Campenaerts heeft dezelfde fietsmaat als Vingegaard.

Yeez

Dat werd door Niermann als 1 vd redenen genoemd, maar ik geloof niet de belangrijkste 

Daboytommy

Voor zowel de Giro als Tour een sterke selectie. Ikzelf had ook graag Van Baarle gezien in de Tour. Ik ben benieuwd wat het programma van Valter gaat zijn. Iemand daar meer info over?

Imbatido

Nog wat programma dingetjes van Heijboer:
"In de Ronde starten we idealiter met Wout, Tiesj, Matteo, Christophe, Dylan, Edoardo Affini en Per Strand Hagenes.”

Over Behrens: "Hij moet nog leren koersen in team en zal in eerste instantie semi-klassiekers als GP Samyn rijden, maar hij zit ook al in de voorselectie van Parijs-Roubaix."

“Zingle zullen we in principe weghouden van de kasseien. Hij zal zich richten op de Amstel.”
https://www.hln.be/wielrennen/hoe-kan-wout-van-aert-dit-jaar-wel-de-ronde-van-vlaanderen-en-of-parijs-roubaix-winnen~a37f160e/

S. Morgenstern

Ik zie zelf Campenaerts niet zo snel acteren op het niveau van Van Baarle in de Tour de France van 2023. Wellicht hebben ze bij de ploeg het vertrouwen dat dat er wel in zit.

Daarnaast lijkt het mij overigens ook een keuze voor een sterkere trein voor Kooij in de Giro, die nu drie hele sterke renners mee krijgt.

Lemmen en Benoot had ik ook nog wel in de weegschaal willen leggen met elkaar, maar als liefhebber van de renner eigenlijk veel leuker om Lemmen in de Giro te zien.

Yeez

Helemaal met morgenstern eens. Niveau van baarle tour 2023 is bergop voor campenaerts teveel. En lemmen heeft als knecht meer potentie en waarde dan benoot 

1 2 ... 6 ... 52 53

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.