Team Visma | Lease a bike 2025

1 2 ... 71 72 73 74 »
T80JZ

Dat is nou juist wat we niet willen. Van Aert heeft na zijn valpartijen en blessures van vorig jaar een lange periode van herstel en verbetering nodig. Door de virale infectie gaat het nu weer mis in de voorbereiding van de Giro. Hopelijk kan hij in de loop van de Giro herstellen. 

Laatst gewijzigd
Yeez

@skylimit Wie is voor jou sneller in dit veld?

Laatst gewijzigd
skylimit
Yeez
@skylimit Wie is voor jou sneller in dit veld?

Bennet en Zijlaard waren al eens sneller dit seizoen. En dan heb je ook nog Groves, Moschetti, Magnier en Pedersen. Positionering zal de sleutel zijn. Zullen wel weer chaotische sprints worden met o.a. ook nog Strong, Thijssen, Lonardi, Kanter etc.

pirazzi

De ploegen presentatie heb ik niet gezien (geen abonnement op HBO Max) maar die " virale infectie" van Wout van Aert is toch gewoon een verkoudheid? Bij iets anders zoals corona mag hij niet starten.

tdola

Kelderman wrs 2 jr verlengen, en tulett ook wrs 2 jr verlengen (jammer niet wat langer die laatste..).

Maar mocht het zo zijn dat zowel kooij, benoot en van baarle vertrekken. Terwijl vd sande, mclay en vermote ook aflopen en mgl vraagtekens zijn, dan moet er nog heel wat gebeuren voor t vlakke/sprint/klassieker gedeelte vd ploeg. Zie bij aflopende contracten niet zo 123 veel goede opties. Wellens, lampaert beschikbaar mgl (maar al ouder ook), vermeersch, maar kunnen allemaal ook nog verlengen huidige ploeg.

Gloag, Valter en kruijswijk de vraagtekens voor t bergop deel.

Dave87
tdola
Kelderman wrs 2 jr verlengen, en tulett ook wrs 2 jr verlengen (jammer niet wat langer die laatste.....

Asgreen is ook nog vrij voor volgend jaar. 

WoutvoorGoud

Goed nieuws dat Wilco Kelderman met 2 jaar gaat verlengen. Denk dat zeker Kelderfan daar blij mij zal zijn. Tulett wordt ook met 2 jaar verlengd.

Verder staat Yves Lampaert in de belangstelling van Visma/Lab volgens Wielernieuws. Ook Bahrain Victorious, Ineos en Q365.5 hebben serieuze belangstelling. Daarnaast zou Luke Lamperti naar EF Education gaan. Is er vergaande interesse van Decathlon in Ilan van Wilder.

Laatst gewijzigd
kelderfan
WoutvoorGoud
Goed nieuws dat Wilco Kelderman met 2 jaar gaat verlengen. Denk dat zeker Kelderfan daar blij mij za...

Ja dat zie je goed, want in principe maakt mij 't niet uit welke nationaliteit iemand bij dit team heeft, want de beste renners moet je opstellen voor een goed team. Maar zoals ze zeggen, dat je ook cultuurdragers nodig hebt. Al zie ik Kruijswijk eerder als cultuurbewaker.

Go, go Wilco Kelderman.

Laatst gewijzigd
kelderfan
Dave87
Asgreen is ook nog vrij voor volgend jaar.   

Als Benoot gaat, dan is een vergelijkbare renner hard nodig om 't team in ieder geval op sterkte te houden. Maar past die Asgreen in dat plaatje.

kelderfan

Ook Kooij gaat , dan lijkt mij de zoektocht naar een 2e. sprinter ook van belang. Noah Hobbs lijkt mij een goede optie, maar ook Tobias Lund Andresen is snel bij aankomst.

kelderfan

Bij de dames in de Vuelta moet Pauline Ferrand-Prevot opgeven, na een slechte dag gisteren. Jammer.

S. Morgenstern

Mochten Kooij en Benoot vertrekken, wat heel aannemelijk lijkt, dan zou ik in ieder geval op zoek gaan naar een ervaren goede middenvelder voor het voorjaar. Ze hebben anders achter de vier kopmannen (Van Aert, Laporte, Jorgenson en Brennan) enkel Affini als sterke pure knecht met veel ervaring. Hagenes en Behrens zijn beide 21 jaar en hebben potentie, maar ook nog alles te tonen in het voorjaar.

Een sterke man (vlak) achter de kopmannen ontbreekt, en zou welkom zijn. Lampaert en Asgreen zouden beiden binnen dat plaatje passen, maar ook een verlenging van Van Baarle met acceptatie van die rol zou een optie kunnen zijn. Of een andere planning in het voorjaar met Campenaerts en/of Zingle.

Ik kan me voorstellen dat het doorselecteren van oa Gloag een renner aan de selectie toevoegd die je naast Tulett uit kunt spelen in de Waalse Pijl en Luik. Daarnaast zou ik denk Tulett volgend jaar de plek van Benoot in laten vullen in de Tour de France. Volgens mij ga je er dan zelfs op vooruit.

S. Morgenstern
kelderfan
Ook Kooij gaat , dan lijkt mij de zoektocht naar een 2e. sprinter ook van belang. Noah Hobbs lijkt m...

Waarom moet er wat jou betreft een sprinter gehaald worden?

Ik zou denken dat je genoeg renners wil hebben die kunnen winnen, en dat het vertrek van Kooij dat een aandachtspunt maakt, maar dat je daarbij niet noodzakelijk hoeft uit te komen bij een sprinter.

kelderfan
S. Morgenstern
Mochten Kooij en Benoot vertrekken, wat heel aannemelijk lijkt, dan zou ik in ieder geval op zoek ga...

Dat op zoek gaan naar een sterke middelvelder is prima en ook een punt van aandacht. Maar Asgreen blijft bij EF en is dus geen optie. Ook Lampaert is een cultuurbewaker en die zie ik niet snel vertrekken.  Dan zijn Brent Van Moer en / of Alec Segaert (Lotto) betere en goedkopere opties. Zij zijn ook no jonger en hebben al laten zien, dat zij goed kunnen meekomen bij de grote mannen. Ook Gianni Vermeersch is zo'n jongen.

kelderfan
S. Morgenstern
Waarom moet er wat jou betreft een sprinter gehaald worden? Ik zou denken dat je genoeg renners wil...

Er moet niet perse een sprinter bij, maar je kunt zo'n jongen beter achter de hand hebben, want blessures liggen bij sprinters voor de hand.

kelderfan

Wat de Waalse klassiekers en AGR betreft zijn Vauquelin en Tulett zeker goede opties. Valter moet dat werk ook aankunnen. Je hebt zeker drie renners nodig voor dat werk.

S. Morgenstern
kelderfan
Er moet niet perse een sprinter bij, maar je kunt zo'n jongen beter achter de hand hebben, want bles...

Een sprinter die regelmatig kan winnen, zie ik niet genoegen nemen met een positie waarin hij 'achter de hand' wordt gehouden. Die zal een mooi programma wensen met dito ondersteuning. De vraag zal dus zijn of je daar ruimte voor wil maken, als het niet voor Kooij is.

Een sprinter halen om wat uitslagen te rijden en sporadisch te winnen, lijkt mij niet nodig. 

S. Morgenstern
kelderfan
Wat de Waalse klassiekers en AGR betreft zijn Vauquelin en Tulett zeker goede opties. Valter moet da...

Ik zou er zeven opstellen. Valter lijkt mij daarbij niets meer dan een hele goede middenvelder,  geen speerpunt. Van Aert, Zingle, Tulett en wellicht Brennan zijn dat voor Amstel. Tulett voor nu degene voor de Ardennen. Vauquelin gaat volgens wielerflits ergens anders tekenen, maar die Italiaanse jongen lijkt mij ook genoeg potentie hebben. Ik zou voor die twee koersen verder niet te moeilijk doen om het vertrek van Benoot. Mocht je er echt belang aan hechten zou je het seizoen van Vingegaard om moeten gooien.

1 2 ... 71 72 73 74 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.