Team Visma | Lease a bike 2025

1 2 ... 72 73 74 75 »
kelderfan

Precies 

S. Morgenstern

Hoe deed de ploeg het met alleen een jonge Kooij als pure sprinter? Werd het toen gemist dat je niet in al die koersen met een sprinter kon starten? Kon men leven met een selectie voor de Giro zonder sprinter?

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern
kelderfan
Precies 

Ik begrijp dit nog steeds niet. Als er hier iemand weerstand heeft tegen het opstellen van een sprinter als één van de kopmannen voor een koers, dan ben jij het wel. Daarnaast had je Kooij onderaan je lijstje staan qua renners om te verlengen. Vreemd om dan te vinden dat hij wel per se vervangen moet worden door een andere sprinter.

AWestie
S. Morgenstern
Ik begrijp dit nog steeds niet. Als er hier iemand weerstand heeft tegen het opstellen van een sprin...

Als er iemand is op dit forum die zichzelf continu tegenspreekt is het Kelderfan, nietwaar?

kelderfan

Jij begrijpt het helemaal, als er iemand is die alles begrijpt, dan ben je dat wel. Dat die andere club 't moeilijk gaat krijgen, is ook niet waar. 

AWestie

Domweg gelukkig in Donderen: Edoardo Affini, wielrenner uit Italië, woont niet in Monaco maar in Drenthe
https://www.nrc.nl/nieuws/2025/05/08/domweg-gelukkig-in-donderen-edoardo-affini-wielrenner-uit-italie-woont-niet-in-monaco-maar-in-drenthe-a4892531

S. Morgenstern

Onderschatte renner, mooie gast. Belangrijke schakel bij twee acties dit seizoen waarbij als team een stempel op de wedstrijd werd gedrukt (waaierrit in Parijs-Nice en Dwars door Vlaanderen), knecht van de eerste uren die tevens de kopman nog op de belangrijkste punten vooraan af kan zetten (Vlaanderen en Roubaix).

Ik zou hem voor volgend jaar op de longlist voor de Tour de France zetten. Heeft zijn strepen meer dan verdiend in de Giro (oa meermaals met Bennett in het wiel met één mega beurt eigenhandig de kopgroep van de dag tot stand brengen in een aantrekkelijke bergrit) en met een ploegentijdrit terug op de tabbladen kunnen ze hem goed gebruiken. 

Nijmos
AWestie
Domweg gelukkig in Donderen: Edoardo Affini, wielrenner uit Italië, woont niet in Monaco maar in Dre...

Ik kan hier niet in, maar zegt hij ook iets over zijn eigen ambities deze giro? Een doel in de tijdritten bijvoorbeeld?

AWestie

Nee, het gaat over hoe hij geaard is in Drenthe, Italiaanse wielrenners en de toekomst voor het Italiaanse wielrennen.

T80JZ

Top dat hij het levensgeluk van zijn partner belangrijker vindt dan de extra centen door in Monaco, San Marino e.a. te gaan wonen. 

In een eerder interview heeft hij al eens aangegeven dat hij het heel goed naar zijn heeft bij Visma Lab maar dat hij nog heel graag een keer de Tour zou rijden en dat dat een reden zou kunnen zijn om naar een andere ploeg over te stappen. De ploeg weet dus wat ze te doen staat. Zeker met de ploegentijdrit volgend jaar in het vooruitzicht. 

kelderfan

Mooi dat Marianne vos het weer doet  met een mooie zege in de Vuelta. Chapeau#*

En die Imogen Wolff is echt goeie en daar zal Vos zeker blij mee zijn.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Dylan Van Baarle is goed bezig.

kelderfan

Wauw de zieke Van Aert doet 't bijna en jammer dat die Aular zo'n vervelend kereltje is.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Maar die Piganzoli lijkt mij een prima aanwinst, als 't team die jongen kan strikken.

WoutvoorGoud

Knap van Wout. Komt net tekort na slechte voorbereiding ivm. ziekte. Piganzoli is echt een groeibiljant. Arensman verliest meteen anderhalve minuut. En Landa is een pechvogel. Mag een keer voor eigen kans gaan en komt hij naar ten val.

1 2 ... 72 73 74 75 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.