Vacek en Hoole zijn totaal andere renners als Kooij en Affini. Nog los van dat Hoole ook op 10 min gefinisht is en eenzelfde rol heeft vervuld als Affini
Affini heeft gisteren echt mega veel werk verzet en het is dus weer typisch dat iemand die er niet nog bij de finish bij zit afgefakkeld wordt door jou.
En dat dit te zwaar zou zijn voor Kooij had iedereen verwacht.
Ik zeg toch niks over Affini en Kooij komt terug van een blessure; alleen was 't toch wel duidelijk, dat Lidl-Trek 't goed heeft gedaan met alle mannen vooraan. Dat Daan na gedane arbeid op achterstand is gereden, is toch begrijpelijk. Trouwens Hoole is een tijdrijder net als Affini.
Hier zeg je iets over Kooij en Affini als reactie op de ontbrekende leadout van Van Aert. Waarbij het feit van Pedersen hem van zijn klassementsman kreeg, dus niet strookt met het noemen van die twee renners.
Yogi heb ik al weer gescoord; want wat is niet logisch. Leg dat eens uit.
Je ziet aan de uitslag toch dat Pedersen beter omringd is met o.a. Vacek en Hoole.
Die laatste gaat volgens geruchten mee met Kooij naar zijn nieuwe club.
Het zou logisch zijn als Kelderman bij Wout in de buurt zou zitten, zeker als je het vergelijkt met Ciccone bij Lidl Trek.
WVA zakt helaas volledig door het ijs in een tijdrit die op papier op zijn lijf geschreven was. Denk dat de ploegleiding WVA tegen zichzelf in bescherming dient te nemen en misschien in afwachting van hoe het morgen gaat al dan niet beslissen hem uit koers te nemen.
Deze tijdrit is WVA onwaardig. Heb niet de statistieken nagekeken maar het kan bijna niet anders dan dat dit de slechtse tijdrit ooit van hem was (waarbij hij een gerede kans maakte deze te winnen). Natuurlijk heeft hij een verstoorde voorbereiding gehad, maar ik vermoed dat er meer mee speelt, waarbij ook de huidige ploegleiding een rol heeft.
Commentatoren gooien het er zelfs op het feit dat Zeeman niet meer de touwtjes in handen heeft.
Wat heeft dit met Zeeman te maken?
En daarnaast hebben zowel ploegleiding als Wout zelf aangegeven dat hij juist moet gaan groeien in de ronde en vanaf week 2 kan gaan strijden voor ritten. Hem morgen uit koers halen (waarom?) zou dan ook echt een rare zet zijn.
Die stomme Zeeman, die Dumoulin na een lastig eerste jaar (met zijn beste WT-uitslagen bij de ploeg) zijn eigen aanloop naar de olympische spelen liet bepalen en hem daarna ook nog zijn Giro in Colombia liet voorbereiden. Goed dat de iets striktere Niermann het nu voor het zeggen heeft hè?
Volgens mij is er weinig wezenlijks veranderd toch? De meest in het oog springende verandering, in het toevoegen van meer focus op kleinere koersen met het jonge deel van de selectie, heeft met Tulett en Brennan heel goed uitgepakt. Sluit echter niet uit dat Zeeman met deze selectie hetzelfde had willen doen.
Ik ben ook blij met de witte trui groep. Nog even opwachten tot de toekomstige kopman Uijtdebroeks zijn kansen krijgt. Ook de jonge sprinter Brennan is dik in orde.
Ik mis even inblikken en verhalen van Tom Dumoulin, hij vertelde goede en minder goede details van deze ploeg. Hij had het ook van Zeeman nooit makkelijk. Hij mocht bijvoorbeeld geen kiwi in plaats van een appeltje eten.
Uijtebroecks heeft toch al heel veel kansen gehad? Wachten tot hij weer zijn niveau haalt, tot die tijd maar even in de schaduw van anderen in dienst rijden van de ploeg.
Ik mis jouw blik op alle vrijheid die Dumoulin bij deze ploeg kreeg.
De toekomstige kopman Uijtdebroeks mag volgens Pluggen ook stilstaan bij de successen die hij al bereikte. Samen zullen ze stapje per stapje naar juiste niveau toegroeien. Ik ben niet bang voor hem. De ploeg is van plan eerst in een jaar of twee met hem de grote ronde winnen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.