Team Visma | Lease a bike 2025

1 2 ... 83 84 85 86 »
ComebackWout

Zal ik doen.

ComebackWout

In een artikel van In de Leiderstrui, zou volgens Marca de wielerploeg Visma/Lab pogingen hebben gedaan om Enric Mas te contracteren. Is niet doorgegaan, Mas heeft contract verlengt tot en met 2029 bij Movistar.

Al eerder kon je uit het geruchtencircuit opmaken dat poging om Vauquelin te strikken niet is doorgegaan. Verwachting is dat Vauquelin een contract gaat tekenen bij een grote Franse wielerploeg, waarschijnlijk Decathlon.

Vorig jaar lukte het ook niet om Lenny Martinez aan de haak te slaan.

Laatst gewijzigd
kelderfan
ComebackWout
In een artikel van In de Leiderstrui, zou volgens Marca de wielerploeg Visma/Lab pogingen hebben ged...

Op zich begrijpelijk dat Mas bij Movistar is gebleven. Is dat met Piganzoli opgelost of komt er nog een klimmer bij.

T80JZ

Elders op Wielerflits blijkt dat Visma Lab geen belangstelling heeft gehad voor Mas. En dat lijkt me terecht. Met Vingegaard, Jorgenson en S. Yates heeft de ploeg voldoende gegadigden voor het kopmanschap in de grote en kleine rondes. En dan  komen Tulett, Nordhagen, Piganzoli en indien hersteld Uijtdebroeks er ook nog aan.  

IK

Volgens L´Equipe is Laporte niet langer gepland voor TDF en is ook niet met team in Sierra Nevada (heeft Grischa Nierman gezegt an deze franse krant). Wie zou hen kunnen vervangen? Ideeën?

Bron: Christophe Laporte (Visma-Lease a bike) forfait pour le Tour de France

AWestie
IK
Volgens L´Equipe is Laporte niet langer gepland voor TDF en is ook niet met team in Sierra Nevada (h...

Als je niet uit de Giroploeg wil putten denk ik het snelst aan Zingle of Hagenes 

Balkie87

Tulett is mee op hoogtestage. Werd volgens mij als reserve gemeld in de podcast van Lars vd Berg. Maar qua type renner geen logische vervanger.

Rawolf
IK
Volgens L´Equipe is Laporte niet langer gepland voor TDF en is ook niet met team in Sierra Nevada (h...

ik zeg hier iets geks, maar ik hoop Brennan. 

kelderfan

Ik zie bij PCS, dat Valter mee doet aan de Dauphine. Dus lijkt mij de keuze al gemaakt.

kelderfan
Rawolf
ik zeg hier iets geks, maar ik hoop Brennan. 

Ja daar zeg je wat, maar die jongen is nog zo jong en die moet je niet voor de leeuwen gooien, lijkt mij.

kelderfan

Jammer maar net niet voor Wout, want Pedersen doet 't met de zege.

"Jammer genoeg miste ik op een bepaald moment een bocht door een renner voor mij. Ik stond er op een gevaarlijk punt waar renners uit de bocht kwamen." Hij heeft toen een cartouche afgeschoten om weer vooraan te komen. Ja, dat breekt je op in de finale. Maar weer een beresterke Wout Van Aert, die weer naar zijn goeie vorm lijkt te groeien. Dat belooft wat voor de TdF.

Laatst gewijzigd
Yeez

Ik zou inderdaad zeggen hagenes of zingle als vervanger voor laporte (puur kijkend naar profiel vd renner), maar denk van baarle of kelderman

T80JZ

Zonder nieuwe blessure of ziekte gaat Van Aert absolute top zijn in de Tour. 

Lemmen als vervanger van Laporte. Hij laat meer zien dan Van Baarle en is geschikter om Laporte te vervangen dan Kelderman. Hagenes wel graag mee naar de Vuelta. Het rijden van een grote ronde zal hem verder helpen. 

Brennan voor de Tour is niet iets geks, maar iets heel erg geks. 

BraboCycling
kelderfan
Ik zie bij PCS, dat Valter mee doet aan de Dauphine. Dus lijkt mij de keuze al gemaakt.

Dat hoeft niet zo te zijn, want Benoot rijdt ook geen Dauphiné, maar wel Tour. 

Ik zeg Kooij meenemen als hij daardoor alsnog bijtekent haha 

kelderfan

Kooij meenemen ja, daar zal wout blij  mee zijn.

1 2 ... 83 84 85 86 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.