Team Visma | Lease a bike 2025

1 2 ... 85 86 87 88
AWestie

Ik zou het niet gek vinden als Wout wegspringt bij weinig controle vandaag, zoals Vacek gisteren

kelderfan

Die Wout heeft zich zelf opgeofferd voor Simon Yates en Kooij. Op dat klimmetje had hij beter zelf kunnen doortrekken, maar ja Kooij had een goede kans.

BraboCycling

Heel knap gereden door het team, helaas wilde de hele dag en zelfs op het einde niemand meerijden. Alpecin de domste vandaag zeker nu groves nog sneller was dan Kooij 

kelderfan
Rawolf
Affini meest geschikt ben ik het mee eens. Maar 2 grote rondes mogelijk geen optie.  McLay verder de...

Ja, maar speelt de leeftijd en ervaring geen rol meer. Affini is een prima renner, maar toch niet geschikt voor een rol in de TdF.

Ja en die McLay mag toch eerst eens laten zien waarom die eigenlijk gehaald is.

ComebackWout

Simon Yates op plek 2 in het Algemeen Klassement, leider Del Torro in het vizier op 1 minuut 20. Zware bergetappes komen er aan, dus kan Del Torro ook in de bergetappes verrassen?

Weer diverse concurrenten die tijd verspelen. Ciccone en Tiberi verliezen vandaag de hoop op een goed klassement. 

Dus goede zaken voor het Algemeen Klassement. Helaas geen sprintoverwinning voor Olav Kooij.

Laatst gewijzigd
kelderfan
S. Morgenstern
Een klimtrein met zoveel mogelijk wagonnetjes in de finale is nooit een doel op zich. Dat moet onder...

Hoe bedoel je. Om 't Pocagar moeilijk te maken, moet je achteraan sluiten. Het is juist belangrijk, dat hij goed wordt omringd door goede krachten, die ook bergop hun ding kunnen doen. Als Kelderman geen optie is, dan zou Bart Lemmen in beeld komen.

Laatst gewijzigd
kelderfan
ComebackWout
Simon Yates op plek 2 in het Algemeen Klassement, leider Del Torro in het vizier op 1 minuut 20. Zwa...

Gelukkig zaten de gele bijtjes voorin, want die Tiberi zorgde weer voor een valpartij.

ComebackWout

Bart Lemmen zou een goede vervanger kunnen zijn. Ben Tulett kan in de bergen een waardevolle kracht zijn voor Jonas Vingegaard. Teamleiding zal een goede afweging maken, wat voor type renner ze zoeken om Laporte te vervangen.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern
kelderfan
Hoe bedoel je. Om 't Pocagar moeilijk te maken, moet je achteraan sluiten. Het is juist belangrijk,...

Vandaag toevallig belang van een goede positie in een vlakke rit gezien? Een uitgebalanceerde ploeg samen stellen heeft niets te maken met achteraan aansluiten. 

Ik vind sowieso dat het belang van wagonnetje vijf of zes in een bergrit altijd zwaar wordt overdreven (mannetjes tellen op dat moment is vaak totaal niet relevant). Ze moeten renners mee hebben die het verschil kunnen maken. Dat doe je niet alleen met klimmers, maar ook met mannen als Laporte (of Affini voor wie daar wel oog voor heeft).

Voorbeeld: de rit naar de Col du Granon in 2022, zo'n beetje het mooiste tactische meesterstuk uit de geschiedenis van deze ploeg. Wanneer jij naar de uitslag kijkt, dan zie je Kruijswijk op de achtste plaats en Laporte als 90ste in de uitslag op meer dan een half uur. Wellicht aanleiding om te denken dat zo'n rit aantoont dat je een sterke klimtrein nodig hebt met daarin klimmers als Kruijswijk. De renners die in die rit echter werkelijk het verschil hebben gemaakt waren Roglic en Laporte (buiten Vingegaard zelf natuurlijk). 

tdola

trouwens, qua opvolging voor benoot/van baarle...dan zou asgreen wel een aardige zijn, ook nog Deen. Was in voorjaar nog niet goed, mede door virusinfectie, maar geeft vandaag visite kaartje af. Is pas 30. 

Maar geen flauw idee of reëel, of ie zou willen enz

bike

Was fijn dat Simon voor de verandering wel een keer voorin zat. Wie weet wordt het nog gekker deze Giro.

Yeez

Yates rijdt de hele giro al voorin op cruciale momenten

S. Morgenstern

Ze hebben hem toch al eens terug moeten brengen nadat hij achter een breuk zat.

kelderfan

Ben Tulett niet naar Noorwegen, want voor hem staat nu Zingle op de PCS-lijst.

kelderfan
Yeez
Yates rijdt de hele giro al voorin op cruciale momenten

Precies.

Yeez

@morgenstern dat ben ik dan even kwijt? Waar precies.... 

Lemmen trouwens weer goed in orde. Wat rijdt die makkelijk deze Giro zeg.

Weezyweez

Van Baarle ook erg weinig zichtbaar deze giro

BraboCycling
Weezyweez
Van Baarle ook erg weinig zichtbaar deze giro

Doet gewoon goed z'n werk, zou niet weten wat je meer moet verwachten van hem

S. Morgenstern
Yeez
@morgenstern dat ben ik dan even kwijt? Waar precies....  Lemmen trouwens weer goed in orde. Wat rij...

Rit in de eerste week toen het brak na een afdaling. 

Yeez

Ah, zou kunnen... ik vind hem verder erg scherp rijden. Net op die steile muur ook helemaal van voren

S. Morgenstern

Ik ben vooral benieuwd naar zijn klimbenen. Vooralsnog vond ik hem bergop nog weinig overtuigend deze Giro.

kelderfan

Als ik zo naar de wedstrijd/giro kijk, dan is 't wel duidelijk, dat alle gele bijtjes ballen op Yates, Simon worden gericht.

AWestie

Yates rijdt belachelijk stabiel en heeft zelfs even aangevallen vandaag. Helaas voor Kelderman, maar die weet wat hij moet gaan doen in de laatste week om misschien zelfs nog roze te gaan ruiken.

kelderfan

Sterke Simon Yates met ook een Bart Lemmen, die 't goed doet in de Giro.

1 2 ... 85 86 87 88

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.