Team Visma | Lease a bike 2025

1 2 ... 88 89 90 91
kelderfan
Yeez
Wat rijdt yates oer en oerdom. Enkel naar del toro kijken en meters op kop rijden met derest in je w...

Hoe dom is dom; hij komt nu erg dichtbij Del Toro. Jammer dat de ondersteuning niet mee kon.

Yaron

Simon keek veel naar Del Toro, maar ik had vooral het gevoel dat Del Toro ook enorm gefixeerd was op Simon. Bij elke versnelling zat hij direct op het wiel, maar wanneer carapaz of Gee versnellen blijft hij zitten. Nu Yates weet dat Del Toro niet meer de favoriet is denk ik dat dit hem meer kansen zal geven tegen Carapaz, want volgens mij was het verschil tussen hen niet zo groot als de tijd doet vermoeden.

Yaron

.

Laatst gewijzigd
BraboCycling

Ik hoop vooral dat de ondersteuning en met name Kelderman beter wordt. Want Kruijswijk was de laatste man bij Yates en Wout natuurlijk super vanuit de vlucht, maar voor de rest was het mager 

kelderfan

Precies Simon heeft goede zaken gedaan, dat Carapaz en Gee hebben geprofiteerd is wel duidelijk. Maar Yates moet nu wel letten op Carapaz & Gee. 

Yeez

Carapaz op 5 seconden, wat niet nodig was geweest (met de kennis van achteraf). Die wacht en wacht en pakt zijn kans

Yaron

Achteraf idd niet, maar vanaf nu zal het gewoon man tegen man zijn tussen Yates en Carapaz, dus er is zeker niets verloren, maar ze weten nu wel dat ze minder naar Del Toro moeten kijken en meer naar elkaar.

kelderfan
BraboCycling
Ik hoop vooral dat de ondersteuning en met name Kelderman beter wordt. Want Kruijswijk was de laatst...

Ja dat is helaas wel duidelijk, dat de oude krijger Kruijswijk de enige die positief opviel. Dat hij nog een jaar langer blijft is een prima zet.

Jammer dat Kelderman niet ok is, want die kan toch een stuk beter.

25sep

Normaal gesproken wordt Kruijswijk alleen nog maar beter. Hopen dat Kelderman er ook een beetje doorheen komt. En anders zijn Van Aert en Lemmen goede pionnen vanuit de vlucht

kelderfan

Wie had kunnen zeggen, dat Simon Yates mee doet voor de knikkers in de Giro. Want wat hij laat zien is echt leuk om naar te kijken. Morgen wordt 't weer een class, maar dan zal ook UAE slimmer koersen. Want om de vluchters zoveel ruimte geven kun je niet als slim betrachten.

BraboCycling
kelderfan
Wie had kunnen zeggen, dat Simon Yates mee doet voor de knikkers in de Giro. Want wat hij laat zien...

Hoezo was dat niet slim van UAE? Dat maakte toch helemaal niets uit? 

tdola

Wat betreft t team voor Noorwegen: 

Hopelijk kan brennan weer sprinten voor winst en wellicht kan er iemand meedoen voor eindwinst (nordhagen, valter, gloag?).

Geen tulett, Geen zingle: de 2 meest logische vervangers voor laporte in de tour denk ik?

T80JZ

De meest logische vervanger voor Laport rijdt in de Giro. Tulett en Zingle hebben zich nog niet getoond in een grote ronde. Zingle is bovendien nog niet fit om in Noorwegen te starten wat wel in de bedoeling lag. 

Afini kan Vingegaard helpen met positioneren, kan Van Aert helpen in de sprintvoorbereiding, en kan kilometers op kop rijden. Hij heeft nog geen ervaring met het rijden van twee grote rondes in een seizoen maar hij is 28 en heeft voldoende inhoud en ervaring dus dat hoeft geen probleem te zijn. 

Laatst gewijzigd
T80JZ

Carapaz gaat de Giro winnen. Voor zover Simon Yates nog een kans had heeft hij die vandaag verspeeld. Hij had minder tijd moeten verspelen op Carapaz. Hij had ook vandaag afwachtend moeten blijven rijden en niet moeten proberen om Del Toro te lossen wetende dat Carapaz en Gee toch wel zouden gaan aanvallen. Nu was hij niet meer in staat Carapaz bij diens aanval te volgen toen Gee ging die ook niet terwijl die een ideale gangmaker had kunnen zijn.  

AWestie
T80JZ
Carapaz gaat de Giro winnen. Voor zover Simon Yates nog een kans had heeft hij die vandaag verspeeld...

Wel erg stellig statement voor iemand die überhaupt nog voorbij twee man moet en een kolossale week moet afronden. Carapaz maakt grote kans, daar niet van

S. Morgenstern

Tulett heeft op zijn 20ste de Giro uitgereden. 38ste werd hij, met op de slotdag een vijfde plaats in de tijdrit. 

Yates blijft uitstekend rijden. Vandaag een paar seconden meer of minder zie ik het verschil niet maken. Uiteindelijk gaat deze slotweek zwaar genoeg zijn om op de plek te belanden die hij waard is. De ploeg blijft het met de satelliet tactiek prima doen, dat is de enige manier om in de finale van deze zware ritten nog renners over te hebben. Benieuwd of het over de Mortirolo ook lukt, daar kun je richting Bormio minuten winnen of verliezen. 

Yeez

Eigenlijk wil je inderdaad weer een v aert ervoor hebben na de mortirolo

kelderfan

Eerlijke Van Aert zag kopman Yates goede zaken doen in krankzinnige Giro-rit: 'Of dat aan mij lag, weet ik niet' | Indeleiderstrui.nl; Steven Kruijswijk legt 't nog eens uit. Als UAE met veel man voorin zit, wordt een lastige opgave om Del Toro van de 1e. plaats te verdrijven. Dus hopelijk ja is Wout weer present.

S. Morgenstern
kelderfan
Eerlijke Van Aert zag kopman Yates goede zaken doen in krankzinnige Giro-rit: 'Of dat aan mij lag, w...

Wanneer de klim zwaar genoeg is, dan kun je als betere klimmer altijd iets proberen. Carapaz is al meerdere keren succesvol geweest en gisteren heeft Yates ook tijd gepakt op Del Toro, ondanks die sterke klimploeg van UAE. Ze zijn tenslotte wel sterk in de breedte, maar als de kopmannen minder zijn dan de andere kopmannen heb je daar nog steeds niets aan (zie gisteren). Daarnaast zat Del Toro zondag nog even geisoleerd toen de beste elf klimmers over bleven.

Vandaag is de Mortirolo eigenlijk de enige geschikte klim om iets te proberen, maar door het parcours daarna is de etappe niet geschikt voor een aanval op Del Toro/UAE (behalve wanneer hij tekenen geeft van kwetsbaarheid). Normaal kunnen ze door het overtal aan klimmers bij de beste twintig hem na de Mortirolo nog wel terug brengen.

kelderfan
S. Morgenstern
Wanneer de klim zwaar genoeg is, dan kun je als betere klimmer altijd iets proberen. Carapaz is al m...

Hoe kijk jij eigenlijk naar 't wielrennen, want gisteren door 't slechte weer en 't afhaken van de sterke Ayuso en ook de meerdere ploegen, die in de aanval trokken met vooral Red Bull, EF en Ineos. Daarnaast zat Wout in vluchtgroep om zijn kopman bij te staan in de finale.

Zoals ik eerder heb gezegd, hebben door die acties en de forcing van onze Wout UAE aan 't wankelen gebracht. Daarop is Simon in de aanval getrokken om Del Toro uit te dagen. De mannen van Red Bull en EF hebben toen geprofiteerd omdat Simon Yates en Del Toro alleen naar elkaar hebben gekeken, wat ook begrijpelijk is gebleken, want ook Carapaz kon het verschil niet maken. Het was eigenlijk in deze jammer dat Bernal 't niet had. 

kelderfan

Vandaag is zeker de dag om 't Del Toro nog moeilijker te maken. Het hangt in deze van de benen af van vooral Simon Yates. Het team is er in iedergeval mee begonnen.

S. Morgenstern
kelderfan
Hoe kijk jij eigenlijk naar 't wielrennen, want gisteren door 't slechte weer en 't afhaken van de s...

Waar ben je het nu niet mee eens? Ik begrijp niet helemaal wat jouw verhaal in zou brengen tegen hetgeen ik zei.

Jij haalde aan dat Kruijswijk goed had uitgelegd dat het met zoveel sterke klimmers van UAE bijna niet mogelijk zou zijn om Del Toro van de eerste plek te verstoten. Ik geef aan dat er de laatste ritten genoeg aanleiding was om te denken dat de controle van UAE niet zo sterk is, wat jouw verhaal eigenlijk lijkt te onderschrijven. Dus hoe kijken wij nu naar wielrennen?

AWestie

McNulty verpest een beetje de plannetjes van Visma.

T80JZ

Voorlopig is het vooral Polti dat de plannen van Visma Lab verpest. Door hun krijgt de kopgroep geen grote voorsprong

1 2 ... 88 89 90 91

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.