Team Visma | Lease a bike 2025

1 2 ... 88 89 90 91 »
Rawolf
T80JZ
Voorlopig is het vooral Polti dat de plannen van Visma Lab verpest. Door hun krijgt de kopgroep geen...

denk dat Awestie bedoelt dat Polti rijdt juist door aanwezigheid Nulty, die nog kort in GC staat. 

Maar kan ook zijn dat ze gewoon straf hebben.

AWestie

Inderdaad, niet mee zijn met een groep van 39 is gewoon een dikke onvoldoende voor Polti.

AWestie

Ik vraag mij dus geregeld af of het niet beter kunnen is bij Yates of dat hij telkens slecht gepositioneerd zit, want hij is wel altijd met veel snee aan het achtervolgen.

BraboCycling
AWestie
Ik vraag mij dus geregeld af of het niet beter kunnen is bij Yates of dat hij telkens slecht geposit...

Hij zat aan de voet van de laatste punch klim wel goed gepositioneerd, maar zakte alsnog weg en kon niet mee met de absolute versnelling.

Tempo is in orde, maar versnelling zit er niet op 

kelderfan

Yates weer prima in orde, maar ja Del Toro is zijn slechte dag te boven gekomen en laat zien, dat hij de beste is?

Het was goed bedoeld om met 4 man vooruit te zitten om hun kopman bij te staan. Dat is helaas maar en klein beetje in de vallei gebeurd. Wilco Kelderman leek weer ok, maar hij moest in de finale toch weer laten lopen en kon zijn kopman niet helpen. Dat was toch weer 't verschil met UAE, die wel hun kopman hebben bijgestaan. 

Verder was 't weer een leuke race om te volgen met de gele bijtjes, die zich hebben laten zien. 

kelderfan

Oh, ja Mattio wordt mooi 4e. in de 1e. rit Alpes Isere Tour.

kelderfan
BraboCycling
Hij zat aan de voet van de laatste punch klim wel goed gepositioneerd, maar zakte alsnog weg en kon...

Carapaz is in goede doen en zo'n versnelling kan Simon Yates niet meer volgen, maar hij komt bergop vanzelf weer terug.

Je zag in de achtervolging, dat Yates wel afstand nam van zijn volgers. Maar het is gelukkig nog niet gedaan, want er volgen nog twee leuke klimritten.

Laatst gewijzigd
Yeez

@awestie slecht zitten is in deze hooguit 2 renners ertussen toen del toro en carapaz gingen. Overigens zit je daar vaak ook niet uit luxe en heeft yates gewoon die aanzet niet. 

S. Morgenstern
kelderfan
Yates weer prima in orde, maar ja Del Toro is zijn slechte dag te boven gekomen en laat zien, dat hi...

Del Toro heeft het op de belangrijkste momenten ook alleen gedaan. Hij maakt na de versnelling van Carapaz op de Mortirolo zelf de sprong naar het groepje van Yates, omdat Majka hem niet terug kon brengen (en de andere Yates er al af was). De laatste klim heeft hij ook zelf aanvallen gecontroleerd en daarna zelf iets geforceerd. De knechten van hem hebben uiteindelijk ook niet veel meer gedaan dan het tempo in de vallei onderhouden, tot andere ploegen die nog plannen hadden het over namen.

Visma heeft vandaag een uitstekende koers gereden. Ze zaten waar ze moesten zitten, voor het geval ze na de Mortirolo nodig waren. Yates weet bij de betere, maar niet goed genoeg om de meest explosieve renner en de beste klimmer te volgen. Daarachter wel de beste renner.

Nijmos

Ik werd hier twee weken geleden nog uitgelachen door top 5 ambitie uit te spreken. Dat was volgens mij zelfs met ayuso en roglic een reële ambitie. Niet makkelijk, maar een mooi doel. Top 10 in een grote ronde stelt vaak weinig voor. Top 5 is bijna altijd heel knap.

T80JZ

Zingle geen kandidaat meer voor Tour (als hij dat al was). In de leiderstrui: Daarin onthulde Zingle de ernst van zijn blessure. 'Tijd om de helm af te zetten', kopte de Fransman zijn Instagram-bericht. 'Na mijn val bij de Vierdaagse van Duinkerke bleek uit onderzoek dat ik een breuk in mijn C7-wervel had (een wervel aan de buitenkant van de nek, red.). Ik moet daarom mijn volgende koersen annuleren. Tijd voor immobilisatie en een genezing die hopelijk snel en volledig zal zijn', aldus Zingle.

kelderfan

Dat is echt jammer, maar hopelijk snel herstel voor Zingle.

kelderfan

Wie gaat 't laatste plekkie in de TdF invullen.

T80JZ

Daar gaat de ploeg ongetwijfeld pas na de Giro een beslissing over nemen. Dan kunnen ze beoordelen wie er goed heeft gereden, wie er goed uit de Giro is gekomen en een tweede ronde aankan, wie ze het hardst nodig hebben. Ik denk niet dat ze met Tulett van het plan afwijken om hem de Vuelta te laten rijden. 

tdola

Dat is balen voor zingle zeg...leek net in gang te schieten.....

Hopelijk nog een sterk najaar (samen met laporte Hopelijk) in het vooruitzicht. 

kelderfan

Gelukkig heeft Affini 't begrepen om aan te sluiten bij de grote kopgroep. Maar niet gelukt helaas. Van Baarle zat bij de vlucht en dacht goed zo.

Laatst gewijzigd
BraboCycling

Pfoe in noorwegen kregen ze de vluchter niet gepakt, Brennan dus tweede want won het sprintje wel overtuigend.

kelderfan

Ja, jammer maar 3 sec. het verschil. Maar een prima rit van o.a. Per Hagenes, die veel werk heeft verricht.

Maar Storm liet zich niet pakken.

1 2 ... 88 89 90 91 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.