Team Visma | Lease a bike 2025

1 2 ... 92 93 94 95
AWestie

En weer moet Yates achtervolgen, dat is toch wel het jammere van deze Giro. Had hem graag een keer proactief gezien. Totdat hij een Froompje gaat trekken morgen natuurlijk 😉

kelderfan

Simon Yates is helaas niet meer zo scherp en als je de mannen laat werken, dan is dit wat minder te noemen.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Yates is gewoon de mindere van Carapaz en Del Toro. Wellicht dat het morgen in een lange rit net iets andere verhoudingen geeft, maar zou heel vreemd zijn mocht hij dan opeens de beste zijn.

Yaron

Viel mij vooral op dat het leek alsof hij niet eens probeerde te reageren, maar als je de ploeg zo laat werken mag je toch op zijn minst er alles aan doen om het te proberen.

pirazzi

S. Yates moet nu proberen de derde plaats vast te houden.

kelderfan

Yes Brennan pakt de zege in Noorwegen. 

YogiBear

Mooie van Brennan!

Poeksel

Via Sporza:

"Yates' ploegmakkers van Visma-Lease a Bike deden veel kopwerk in de achtervolging. Wat was het plan? "Het plan was vanochtend volledig anders tegenover wat we gedaan hebben."

"Dat moeten we met de ploeg bespreken. Wat er dan gebeurd is? Dat zeg ik niet."

Raar. 

S. Morgenstern
Yaron
Viel mij vooral op dat het leek alsof hij niet eens probeerde te reageren, maar als je de ploeg zo l...

Als je niet beter kunt, moet je het dan laten lijken alsof je wel probeert?

kelderfan

Thomas Gloag heeft 't vandaag geprobeerd in de vlucht en Per heeft weer veel werk voor Brennan opgeknapt.

tdola

Klasbsk brennan. 

kelderfan
S. Morgenstern
Als je niet beter kunt, moet je het dan laten lijken alsof je wel probeert?

Ja je moet beter je best doen. 

kelderfan

De tactiek is niet volgens plan zegt een boze Simon Yates. Kennelijk had hij steun verwacht juist op dat laatste klimmetje. Kruijswijk heeft 't echt goed gedaan. Maar ja wie had er bij Simon moeten zitten. 

De Ezel van Eindhoven
kelderfan
Thomas Gloag heeft 't vandaag geprobeerd in de vlucht en Per heeft weer veel werk voor Brennan opgek...

Tom Gloag zat op het wiel van Bjerg zodat de ploeg niet hoefde te werken in de achtervolging. Heeft geen kopbeurten gedaan. Heel goed van hem! 

Sterke punch van Brennan weer!

kelderfan
De Ezel van Eindhoven
Tom Gloag zat op het wiel van Bjerg zodat de ploeg niet hoefde te werken in de achtervolging. Heeft...

Ja, dat was goed te zien. Maar Matthew Brennan maakt de dag weer goed.😃

Nijmos
S. Morgenstern
Yates is gewoon de mindere van Carapaz en Del Toro. Wellicht dat het morgen in een lange rit net iet...

Ik heb wel gekkere dingen gezien. Yates gaat niet in t rood voor seconden..het zou wel bijzonder zijn als hij de giro naar zich toetrekt op de plek waar hij een van de grootste inzinkingen aller tijden beleefde.

AWestie

Over seconden gesproken, Del Toro heeft voornamelijk dankzij bonificaties zo'n ruime voorsprong. Yates heeft volgens mij geen boni's gesprokkeld, Isaac minimaal al driekwart minuut

kelderfan

Matthew Brennan geeft wel een signaal af, want met zo'n aankomst als gisteren voor de punchers laat hij toch talenten als Van Gils en Christen achter zich. Dat belooft nog wat voor de toekomst.

kelderfan
AWestie
Over seconden gesproken, Del Toro heeft voornamelijk dankzij bonificaties zo'n ruime voorsprong. Yat...

Over seconden gesproken. Is Simon nog steeds boos op de ploegleider.

S. Morgenstern

Als er nu één rit is om in het laatste uur nog iets te kunnen hebben aan een satelliet renner..

Ongelooflijk. Doen ze de hele Giro goed en dan vandaag opeens een andere aanpak. Als dat na gisteren op vraag van Yates is, dan hoop ik nog meer dan dat ik dat al deed dat Carapaz hem vandaag pakt.

BraboCycling
S. Morgenstern
Als er nu één rit is om in het laatste uur nog iets te kunnen hebben aan een satelliet renner.. Onge...

Geen enkele ploeg heeft een renner voorop, ik denk dat ze vooral weinig zin hebben om de eerste 100 km al vol te koersen achter elkaar aan (als de een gaat, wil de ander mee) 

Wheely
Poeksel
Via Sporza: "Yates' ploegmakkers van Visma-Lease a Bike deden veel kopwerk in de achtervolging. Wat...

"Typical me" zei Yates er net zelf over. 

S. Morgenstern

Oké, toch op economie de goede man mee. Ik heb niets gezegd. Dacht te zien dat ze bewust lieten gaan.

kelderfan
S. Morgenstern
Als er nu één rit is om in het laatste uur nog iets te kunnen hebben aan een satelliet renner.. Onge...

Of Adam komt om de hoek kijken.

xistnc

Wout moest gisteren 'verrassend' als één van de eersten de kopgroep laten lopen toen het wat steiler werd, dus ik vraag me af of 9 minuten voorsprong voor hem voldoende is om eerder dan Yates boven te komen. 

1 2 ... 92 93 94 95

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.