Las dat ja, dacht dat het heel iets tijdelijks was. Natuurlijk maar een 500k renner, maar wel eentje waar ik voor MSR nog even over nadenk. Eens kijken welke heuvelrenner in TA of PN goede vorm toont. Als ik die vervang voor een 1.5m renner is de deur naar Matje wel al dicht.
Na het openingsweekend op 39% geëindigd. Groves kostte me nog wel een paar procentjes.. die geeft wel een ander dynamiek aan het woord juichrenner.. enfin. Pidcock bagger in de omloop en Philipsen geen cap gemaakt. Geen Milan in mn team dus had alle hoop op Merlier gevestigd in KBK. Ook dat was weer even van een koude kermis thuis komen. Al met al viel de schade op de Milan spelers nog wel mee. Heb zelf gekozen om op dat plekje van Milan een onzichtbare Sloveen te zetten.. hopelijk heeft hij het openingsweekend net als WvA gebruikt om wat interval trainingen te doen om zaterdag te knallen in de Strade. Verder alle toppers erin gefietst en voor mijn gevoel een prima balans. Geen rare subtop kasseimannen zoals DeLie/Ballerini/Teunissen/Mikhels etc. maar meer de focus op de heuvelmannen die een uitslagje kunnen rijden, o.a. Eetvelt/Gregoire. Ook de laffe teampunten met Wellens, Narvaez en Vermeersch zijn van harte welkom. Om mn balans in o.a. KBK/GW goed te krijgen Meeus meegenomen, met het oog op de sprintkoersen, wetende dat ik ook een Welsford in mn team heb... voelde dat ook wel lekkerder.. soort van back up plan. Last minute Kubis eruit gefietst voor Bomboi omdat hij beide sprintkoersen zou gaan rijden... tsja. Verder berckmoes, van Dijk T, Blackmore en Fretin als opvullertjes. Nu is het wachten tot de eerste topper op zn snufferd gaat zodat we wat kunnen wisselen 😃 Veel plezier allemaal!
Welsford was wiel van danny al 2km voor finish kwijt en draaide laatste 500m als 35ste op. Vervolgens vallen er een paar maar dat neemt niet weg dat Welsford zijn lead-out al heel lang daarvoor kwijt was. Ik had hem toen dus baalde als een stekker, omdat je even dacht dat Danny Sam kon zijn, mede door commentaar op de Belg
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.