Scorito Klassiekerspel 2025

1 2 ... 101 ... 109 110
Aanklampen
Nijmos
Vandaag op WF in artikel 'Lotto en de lie..' staat dat hij nog altijd geblesseerd is maar dat ze hop...

Las dat ja, dacht dat het heel iets tijdelijks was. Natuurlijk maar een 500k renner, maar wel eentje waar ik voor MSR nog even over nadenk. Eens kijken welke heuvelrenner in TA of PN goede vorm toont. Als ik die vervang voor een 1.5m renner is de deur naar Matje wel al dicht.

Laatst gewijzigd
Ton Pelo

Powless heeft zich helaas versproken. Rijdt geen Brabantse Pijl. Wel Dwars, de Ronde, en resterende Ardennen.

Bron: interview op site EF

Aanklampen
Ton Pelo
Powless heeft zich helaas versproken. Rijdt geen Brabantse Pijl. Wel Dwars, de Ronde, en resterende...

Op zich nog steeds interessant. EF maakt de koers hard in Trofea Laigueglia.

Heb jij Powless al?

Laatst gewijzigd
dr klaas

Powless staat er zonder BP op voor nog steeds 6 koersen, 7e in de tijdrit van Algarve, is dat vorm genoeg ?  Heeft bij mij er ook lang ingestaan, maar voor goedkopere heuvelpics gegaan.

Ton Pelo
Aanklampen
Op zich nog steeds interessant. EF maakt de koers hard in Trofea Laigueglia. Heb jij Powless al?

Ja, maar wel mede doordat er in een interview werd gesproken over het vierluik in de Ardennen. Kleine tegenvaller wel.

zomaareens

rijdt skuijns geen SB?

Aanklampen
zomaareens
rijdt skuijns geen SB?

zo zo maar eens kunnen.. Je kan zelf ook PCS bekijken he

Zitvlees
Aanklampen

Niet in vorm blijkbaar. Ook geen openingsweekend gereden toch?

Vrees voor hem dat ie ook verder in de hiërarchie is gezakt.

zomaareens
Aanklampen

stond ie gister nog op, nu  is ie er idd af, jammer:)

Aanklampen
Zitvlees
Niet in vorm blijkbaar. Ook geen openingsweekend gereden toch? Vrees voor hem dat ie ook verder in d...

Reed wel openingsweekend maar moest wel werken voor Vacek en Milan. Daarom 31 in OHN en 82 in KBK.. 

Was hier een beetje bang voor, gelukkig voor Meeuws gegaan

Nijmos

Iemand die weet waarom Bora welsford niet meeneemt naar Parijs-Nice?

bdebouwer
Nijmos
Iemand die weet waarom Bora welsford niet meeneemt naar Parijs-Nice?

Schijnt geblesseerd te zijn

Aanklampen
bdebouwer

Had vorig jaar Welsford. Hij kon in in BDP wiel van Danny niet volgen en eindigde hopeloos buiten top 20. In SP daarentegen top 7. Die vibes van BDP doen je dan voor (normaal gesproken) meer zekerheid kiezen.

Nijmos
Aanklampen
Had vorig jaar Welsford. Hij kon in in BDP wiel van Danny niet volgen en eindigde hopeloos buiten to...

Uiteraard interesseert het me vooral voor Meeus.

Nijmos
bdebouwer

Dank. Heb je een bron/details?

KV

Hij wordt terug topfit verwacht tegen 26/3. 

Laatst gewijzigd
Dekkerony
Aanklampen
Overigens, waar ik van tevoren veel van verwachte was Berckmoes. Hij had wel wat maar zwaartepunt li...

Had ergens gelezen dat hij een training achterstand had en hem daarom uit m'n team gehaald.

oli4g
Nijmos
Dank. Heb je een bron/details?

Zal wel meevallen als ik zijn Strava bekijk

Nijmos
oli4g
Zal wel meevallen als ik zijn Strava bekijk

Dat kan ook betekenen dat er helemaal geen blessure is, maar men er gewoon klaar mee is?

DennisdeMenniss

Na het openingsweekend op 39% geëindigd. Groves kostte me nog wel een paar procentjes.. die geeft wel een ander dynamiek aan het woord juichrenner.. enfin. Pidcock bagger in de omloop en Philipsen geen cap gemaakt. Geen Milan in mn team dus had alle hoop op Merlier gevestigd in KBK. Ook dat was weer even van een koude kermis thuis komen. Al met al viel de schade op de Milan spelers nog wel mee. Heb zelf gekozen om op dat plekje van Milan een onzichtbare Sloveen te zetten.. hopelijk heeft hij het openingsweekend net als WvA gebruikt om wat interval trainingen te doen om zaterdag te knallen in de Strade. Verder alle toppers erin gefietst en voor mijn gevoel een prima balans. Geen rare subtop kasseimannen zoals DeLie/Ballerini/Teunissen/Mikhels etc. maar meer de focus op de heuvelmannen die een uitslagje kunnen rijden, o.a. Eetvelt/Gregoire. Ook de laffe teampunten met Wellens, Narvaez en Vermeersch zijn van harte welkom. Om mn balans in o.a. KBK/GW goed te krijgen Meeus meegenomen, met het oog op de sprintkoersen, wetende dat ik ook een Welsford in mn team heb... voelde dat ook wel lekkerder.. soort van back up plan. Last minute Kubis eruit gefietst voor Bomboi omdat hij beide sprintkoersen zou gaan rijden... tsja. Verder berckmoes, van Dijk T, Blackmore en Fretin als opvullertjes. Nu is het wachten tot de eerste topper op zn snufferd gaat zodat we wat kunnen wisselen 😃 Veel plezier allemaal!

ProScoritoManager
Aanklampen
Had vorig jaar Welsford. Hij kon in in BDP wiel van Danny niet volgen en eindigde hopeloos buiten to...

Hij kon het wiel idd niet volgen.. als gevolg van oponthoud door een valpartij. 

Aanklampen
ProScoritoManager

Haal Ik nu iets door elkaar? Dacht dat ie het wringen van Danny niet kon volgen 

Laatst gewijzigd
Aanklampen
ProScoritoManager

Welsford was wiel van danny al 2km voor finish kwijt en draaide laatste 500m als 35ste op. Vervolgens vallen er een paar maar dat neemt niet weg dat Welsford zijn lead-out al heel lang daarvoor kwijt was. Ik had hem toen dus baalde als een stekker, omdat je even dacht dat Danny Sam kon zijn, mede door commentaar op de Belg 

Nijmos

Ik vind dat er hier altijd wel erg veel wordt gezocht in en gediscussieerd over de resultaten van vorig jaar. Het gaat er toch vooral om dat Welsford al twee jaar een onbetrouwbare sprinter is die t wiel van zijn leadout te vaak kwijt is of om andere reden niet aan sprinten toekomt.

DennisdeMenniss
Nijmos
Ik vind dat er hier altijd wel erg veel wordt gezocht in en gediscussieerd over de resultaten van vo...

Iets met hoge pieken diepe dalen..

1 2 ... 101 ... 109 110

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.