Ligt eraan op welke manier. Als die zou winnen door iets recht te zetten in de laatste 3-5 km is me dat meer waard dan een ideaal verlopen sprint voor hem.
Ik heb graag een sprinter die ook zelf zijn positie kan veroveren, en niet 100% -afhankelijk is van een lead out. Op zich snelheid genoeg, maar te onzeker. En dan is vooral een slechte ervaring van een jaar geleden nog meer bepalend.
overigens in hoofdlijnen wel met jou eens
Van de site van Lotto op 21 feb:
Dat zorgt ervoor dat Jenno Berckmoes zijn seizoensstart noodgedwongen moet uitstellen. Zijn fiets bleef een week aan de kant, pas sinds vier dagen traint hij weer. "Ik had normaal dit weekend in Classic Var en Alpes-Maritimes gereden, om daarna het klassieke voorjaar in de Omloop Het Nieuwsblad aan te vatten. Dat plan gaat dus niet door. Ik moet nu eerst terug opbouwen en de trainingsachterstand die ik heb opgelopen, wegwerken. De eerste trainingen stellen me evenwel gerust, het gaat vooruit. Ik hoop om in Strade Bianche terug te zijn en tegen Milaan-Sanremo terug zoveel mogelijk op niveau te zijn."
Zojuist wel van SB afgehaald. Is ie nu weer geblesseerd geraakt? Leek vooral een traningsachterstand. Bovenstaande was volgens mij ook waarom ik had laten staan, die is er straks (voor mijn gevoel) gewoon weer bij.
Net als Dennis, ik ook 9, tel ik Berckmoes niet mee. Heb Pogi, Pidcock, Bilbao, Teuns, Van Dijke (T), Wellens Grégoire, F Vermeersch, Blackmore.
Twijfel nog een beetje over de 3e captain tussen Bilbao en Wellens
Met elkaar? We willen elkaar natuurlijk wel verslaan. Ik vraag we me wel af hoe je bij SB al 10 man aan de start kan hebben? Balans natuurlijk iets verschoven naar heuvelmannen maar 10 is serieus veel.
Als je er 10 hebt, hoeveel punten heb je nu dan? Sta zelf op 966, oa door de volgorde JP, JM en TM goed te hebben, en geen Wout cap in KBK.
Ik heb er 9 in SB: Pogacar, Pidcock, Gregoire, Van Eetvelt, Wellens, Teuns, Blackmore, Bilbao, Vermeersch.
Sta nu op 834 punten, had de volgorde in KBK niet goed en wel Van Aert cap in OHN (waar ik achter blijf staan omdat bijna iedereen hem daar had).
In de meeste koersen wel veel renners hoor, behalve E3, BDP en SP. E3 moet bijna alles nog voor bekend worden gemaakt, heb er daar nu 5. BDP en SP moet ook nog veel bekend worden gemaakt, maar ik denk dat de meesten daar 4/5 renners hebben. En ik dus ook.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.