Scorito Klassiekerspel 2025

1 2 ... 103 ... 109 110
Houtenees

Voor alle twijfelaars over de kopmannen, hier alvast de uitslag van de Strade vanuit de glazen bol, doe er je voordeel mee. 

1 Pogacar

2 Scaroni

3 Pidcock 

4 Gregoire

5 Tulett

6 Bilbao

7 Landa

8 Wellens

9 Madaous

10 Adria

11 Kwiatkowski 

12 Vacek

13 Healy

14 Simmons

15 Formolo

16 Tratnik

17 Vauquelin

18 Mohoric

19 Busatto

20 Carapaz

KJP

Dan moet ik Gregoire maar cappen en niet Hirschi en van Eetvelt.

mentsjov
Aanklampen
Met elkaar? We willen elkaar natuurlijk wel verslaan. Ik vraag we me wel af hoe je bij SB al 10 man...

Is toch prima mogelijk. Ik sta bijvoorbeeld op 948 punten. Als je er net als ik 10 aan de start heb, komt dat vooral door renners zoals Vauquelin, Gregoire, Eetvelt en Bilbao die alvast mee zijn voor de heuvels.

Phoenix0000

Skujins rijdt wel gewoon. Gelukkig maar. 

ivo001

3e kopman achter Pogacar en Pidcock is wel verdraaid lastig.

Op de nominatie:

• Skujins (2e, 17e, 16e)
  • Bilbao ( 7e, 5e, 10e)
  • Mohoric (5e, 6e, DNF)
  • Wellens (in 6 deelnames altijd top 13 met 1 podium)

Vacek en Blackmore mogen hun best doen, maar die zou ik niet zo snel cappen.

Laatst gewijzigd
snoek1974
Aanklampen
Denk dat je met 10 1 van de meeste aan de start hebt.. heb er zelf nog 7, niemand nog bevestigd 

Nu rijdt Skuijns m overigens weer wel , dus goed dat ik geen wissel heb overwogen 

Aanklampen
snoek1974
Nu rijdt Skuijns m overigens weer wel , dus goed dat ik geen wissel heb overwogen 

Overwegen is niets mis mee, doen misschien wel. Skuijns rijdt nog genoeg. Was al raar dat nummer 2 van startlijst werd gehaald 

Benzardi

Wij doen het dit weekend met deze 8 frisse stofvreters: Pogacar, Pidcock, Madaous, Vacek, Teuns, Mohoric, Vermeersch, Eetvelt.

Zoals een echte wielerliefhebber zou zeggen : Jonges......................laat het net vibreren en druk een punt. 🙄

Nijmos
ivo001
3e kopman achter Pogacar en Pidcock is wel verdraaid lastig. Op de nominatie: Skujins (2e, 17e, 16e...

Bilbao of Wellens imo

De Tourminator

Voorlopig Gregoire als 3e Cap na Pogi en Pidcock. Hij is in vorm en heeft al wat gewonnen. Van Eetvelt is de andere gegadigde, die verwacht ik eerder dan Bilbao of Wellens die ik ook heb.

Laatst gewijzigd
Ragnar Lolbroek

Voor Strade zal het dit wel worden.

Pogacar: cap 1

Pidcock: cap 2

Gregoire: cap 3

Zana, Mohoric, Blackmore, Vermeersch, Vacek.

Dekkerony
snoek1974
Beckmoes en Skuijns dus geen Strade helaas , kan een wissel overwegen maar zie niet een specifieke w...

Waarom? Je hebt er 10 opstaan. Waarvan ik er zelf ook 8 heb en 2 anderen. Dat is waarschijnlijk veel meer dan anderen aangezien ik veel heb gelezen dat er kopmanschsp problemen waren voor SB

Blaagstra

Interessant om te vernemen dat Pogi teamgenoten contractueel moet helpen aan een overwinning, mits opportuun. Narvaes tekende niet voor niets...geen bron btw, hou t od wandelgang.

snoek1974
Dekkerony
Waarom? Je hebt er 10 opstaan. Waarvan ik er zelf ook 8 heb en 2 anderen. Dat is waarschijnlijk veel...

Inmiddels staat Skuijns er ook weer op 

Vergane Glorie

Hier gaan we voor Poga, Pidcock en van Eetveld.

Aangevuld met wellens, F. Vermeersch, Vacek en Bilbao....Blackmore en Teuns mogen me verrassen. 

Hopelijk een mooie koers en niet weer zo'n solo als vorig jaar....al zou dat voor mijn punten met Wellens wel heel gunstig zijn...:)

NOAD1912
Houtenees
Voor alle twijfelaars over de kopmannen, hier alvast de uitslag van de Strade vanuit de glazen bol,...

Hartelijk bedankt voor het delen, had bijna 'spijt'coureur van het eerste uur Ballerini ingewisseld voor Vauquelin, ook alvast voor de heuvels, maar als hij in Strade 17e wordt en pas weer halverwege april mee gaat doen dan kan ik daar nog beter even mee wachten. Gregoire wordt dus nummer #3. Mijn Gouden Beker is straks ook een beetje van jou 😎

Laatst gewijzigd
Bolletjeslantaarn
Scratzz
Wie zouden jullie nemen als 3e captain? Heb Bilbao, Gregoire en Van Eetvelt daarvoor. Geloof dat ze...

Sowieso Bilbao

ProScoritoManager
Blaagstra
Interessant om te vernemen dat Pogi teamgenoten contractueel moet helpen aan een overwinning, mits o...

Dat verklaart wel al die lange solo's. Als ie al z'n ploegmaats er af rijdt is het ook niet meer opportuun om ze aan een overwinning te helpen.

Dampe hin
Bolletjeslantaarn
Sowieso Bilbao

Waarom sowieso Bilbao boven Eetvelt en Gregoire? Ik heb ze allemaal, had in eerste instantie (op gevoel) Gregoire als 3e cap.

Aanklampen

Denk dat er weinig verschil in zit op voorhand. Gregoire misschien hoogste uitschieter, andere wellicht minder risico naar beneden

sprintgeit

Voor alle 3e captain twijfelaars: "Durf op je eigen inzicht te varen en kies gewoon zelf."

Mohoric, Vacek, Gregoire, Eetvelt, Skujins, Bilbao, Wellens, Powless, etc. zitten allemaal in dezelfde categorie. Daar gaat weinig tussenzitten. Zelfs Pidcock plaats ik er momenteel niet heel ver voor.

De heuvelklassiekers zitten muv Pog en REV gewoon dicht bij elkaar de laatste jaren. Het is toch leuk om obv je eigen gevoel de goede eruit te pakken? En als je het echt niet weet..kies iemand waar je zelf graag voor zou juichen!

Laatst gewijzigd
dr klaas
sprintgeit
Voor alle 3e captain twijfelaars: "Durf op je eigen inzicht te varen en kies gewoon zelf." Mohoric,...

Je eigen inzicht is toch op basis van uitslagen, uitspraken renners / ploegleiders etc, EN het forum. Daarom zitten we hier toch ? Althans soms lees ik een redenatie hier die ik zelf niet zag en dat kan zomaar de doorslag geven. En zo unaniem zijn de meningen hier ook niet verdeeld gelukkig!

Wicked Wout
sprintgeit
Voor alle 3e captain twijfelaars: "Durf op je eigen inzicht te varen en kies gewoon zelf." Mohoric,...

Haal Mohoric maar van dat lijstje. Blijkbaar ziek sinds het openingsweekend. Bilbao is daar de enige kopman voor strade

roelfietstalseengek

Ik neig naar van Eetvelt omdat Skujins en Gregoire in de ploeg zitten met (medekopmannen?) Vacek (heb ik ook) en Madouas. Maar vind het een lastige keuze.

Aanklampen

JP en Sam Welsford van de startlijst bij BPD.. Nog veel wijzigingen. Meeus is daarmee aantrekkelijker geworden, ook Madis erbij.

Van de Paar erbij voor Lotto, maakt De Lie onzekerder.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 103 ... 109 110

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.