Die gaat gewoon meedoen net zoals dat een Japser Philipsen aan de start staat. Werd ook van de Kuurne lijst gehaald toen de lijst online kwam en kwam er vervolgens weer fijn op. Of denk je dat Alpecin met een Jonas Rickaert in een Worldtour koers gaat sprinten?
Overigens heb ik nergens gelezen dat ene Welsford geblesseerd is. Vorig jaar reed hij precies dezelfde koersen (na UAE tour gelijk Brugge) en was Poppel toen ook de aangewezen sprinter in Parijs Nice.
Ik zou daar niet zo zeker van zijn. Ze vullen de lijsten nu in op basis van de voorlopige startlijsten. Kan inderdaad dat JP erbij komt, ook Sam. Bora heeft natuurlijk met Meeus wel een andere optie, en nu JP al KBK heeft gewonnen is noodzaak om BDP te winnen minder.
Gaan het zien, ben vooral blij dat Mikhels er voorlopig bij gekomen is.
Al won Philipsen vorig jaar 4 daags voor Brugge de panne ook San Remo.... rijdt al 2 jaar precies hetzelfde schema dus zou niet weten waarom dit jaar ineens een Brugge wordt overgeslagen. Maar we gaan het inderdaad zien. Zelf zou ik het overigens nog niet zo erg vinden met Milan en Merlier in mijn team. Zijn genoeg teams met enkel Milan of Merlier namelijk, als we het hebben over zekere kopmannen.
Precies dat, iedereen heeft bij JP als je echt meedoet voor de knikkers. Als hij dan mogelijk wegvalt, zou dat voor beter gestoffeerde ploegen met diepe bij de sprinters eerder positief zijn.. Waarde van een Merlier, Milan, Meeuws en wellicht een Kooij of Mikhels neemt alleen maar toe.
Oei, mocht dit waar zijn dan ben ik daar niet zo blij mee. Meeus moet er voor mijn gevoel dan toch wel ingewisseld gaan worden, heb alleen nog niemand die ik eruit wil hebben.
Ik denk dat ze het zelf ook nog niet weten. Hangt af van resultaten,vorm, gezondheid van hem en anderen.
Maar normaal gesproken zal hij wel starten.
Wat SB betreft: als je met 12 man start, dan heb je volgens mij of teveel heuvelrenners of de verkeerde kasseirenners..
Waar heeft PCS deze startlijst vandaan gehaald, daar ben ik dan wel benieuwd naar. Arvid de Kleijn staat er bijvoorbeeld ook op, maar heeft zijn sleutelbeen gebroken. Tim van Dijke gaf aan reserve te staan voor Bora, en staat er nu opeens in, in plaats van Welsford.
Philipsen verwacht ik gewoon aan de start, want Alpecin staat er nu op zonder serieuze sprinter. Hij werd ook even van de startlijst voor Kuurne gehaald en kwam daarna vrij snel weer terug op de lijst. Alpecin heeft toch gewoon zijn programma gecommuniceerd?
Ik ben al blij met 8 man aan de start zaterdag. Wel wat spijt van de niet-selectie van Bilbao, maar ja, je kan er maar 20 hebben. Ik durfde het toch niet aan met verschillende programma's op verschillende sites.
Kijken wat de twee beste eendagsrenners (volgens PCS) van 2024 er van bakken in hun eerste echte testje.
Programma's stromen een beetje verder binnen. Voor Marijn van den Berg zoals verwacht alleen BP en AGR erbij. Had op iets meer gehoopt, maar die zullen wel voor Mikhels zijn. OOk Hirschi doet de 3 grotere heuvelklassiekers. Niet interessant genoeg lijkt me. Kubis niet erop voor BDP.
Is Gautherat geblesseerd? Was interessante optie, vrij allround en had ik op shortlist maar schijnbaar aan het kwakkelen, blijkt wel weer dat je daar vanaf moet blijven.
Groves rijdt Catalunya, dus kan me niet voorstellen dat Alpecin JP niet opstelt in BdP. Situatie Welsford roept wel vraagtekens op. Rijdt ook P-N al niet ineens, na TDU z'n hoogtepunt voor 2025 wel weer gehad blijkbaar.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.