Scorito Klassiekerspel 2025

1 2 ... 104 ... 109 110
Aanklampen
KV
Hij wordt terug topfit verwacht tegen 26/3. 

Voorlopig van startlijst gehaald. Lijsten staan er nu op. Met TM, JM, JM, MM, Fretin en FVermeersch 6 starters.. kan nog veel veranderen.

TourDeFranceUnchained
Aanklampen
Voorlopig van startlijst gehaald. Lijsten staan er nu op. Met TM, JM, JM, MM, Fretin en FVermeersch...

Die gaat gewoon meedoen net zoals dat een Japser Philipsen aan de start staat. Werd ook van de Kuurne lijst gehaald toen de lijst online kwam en kwam er vervolgens weer fijn op. Of denk je dat Alpecin met een Jonas Rickaert in een Worldtour koers gaat sprinten?

Overigens heb ik nergens gelezen dat ene Welsford geblesseerd is. Vorig jaar reed hij precies dezelfde koersen (na UAE tour gelijk Brugge) en was Poppel toen ook de aangewezen sprinter in Parijs Nice.

zomaareens

Ik heb 12 man aan de start:) wordt alleen maar lastiger om je 3e kopman te picken;-P

Aanklampen
TourDeFranceUnchained
Die gaat gewoon meedoen net zoals dat een Japser Philipsen aan de start staat. Werd ook van de Kuurn...

Ik zou daar niet zo zeker van zijn. Ze vullen de lijsten nu in op basis van de voorlopige startlijsten. Kan inderdaad dat JP erbij komt, ook Sam. Bora heeft natuurlijk met Meeus wel een andere optie, en nu JP al KBK heeft gewonnen is noodzaak om BDP te winnen minder.

Gaan het zien, ben vooral blij dat Mikhels er voorlopig bij gekomen is. 

TourDeFranceUnchained
Aanklampen
Ik zou daar niet zo zeker van zijn. Ze vullen de lijsten nu in op basis van de voorlopige startlijst...

Al won Philipsen vorig jaar 4 daags voor Brugge de panne ook San Remo.... rijdt al 2 jaar precies hetzelfde schema dus zou niet weten waarom dit jaar ineens een Brugge wordt overgeslagen. Maar we gaan het inderdaad zien. Zelf zou ik het overigens nog niet zo erg vinden met Milan en Merlier in mijn team. Zijn genoeg teams met enkel Milan of Merlier namelijk, als we het hebben over zekere kopmannen.

Aanklampen
TourDeFranceUnchained
Al won Philipsen vorig jaar 4 daags voor Brugge de panne ook San Remo.... rijdt al 2 jaar precies he...

Precies dat, iedereen heeft bij JP als je echt meedoet voor de knikkers. Als hij dan mogelijk wegvalt, zou dat voor beter gestoffeerde ploegen met diepe bij de sprinters eerder positief zijn.. Waarde van een Merlier, Milan, Meeuws en wellicht een Kooij of Mikhels neemt alleen maar toe.

LinksafBijDeMolen
Aanklampen
JP en Sam Welsford van de startlijst bij BPD.. Nog veel wijzigingen. Meeus is daarmee aantrekkelijke...

Oei, mocht dit waar zijn dan ben ik daar niet zo blij mee. Meeus moet er voor mijn gevoel dan toch wel ingewisseld gaan worden, heb alleen nog niemand die ik eruit wil hebben.

Laatst gewijzigd
ditisdavid

Kan me lastig voorstellen dat, als Philipsen al overslaat, Groves er ook niet bij is voor Alpecin, past niet in het straatje van de ploeg om een C-ploeg te sturen naar een van de grotere Belgische wedstrijden.

Pom titcock

Meeus inwisselen.. die had ik nog niet eerder gehoord

Houtenees

Hoewel t voor mn team best goed zou zijn als Philipsen niet zou mee doen verwacht ik m gewoon aan de start en op het podium in Brugge de Panne. 

Dit lijkt allemaal een beetje op blind staren op pcs startlijsten.

Zitvlees
Houtenees
Hoewel t voor mn team best goed zou zijn als Philipsen niet zou mee doen verwacht ik m gewoon aan de...

Ik denk dat ze het zelf ook nog niet weten. Hangt af van resultaten,vorm, gezondheid van hem en anderen.

Maar normaal gesproken zal hij wel starten.

Wat SB betreft: als je met 12 man start, dan heb je volgens mij of teveel heuvelrenners of de verkeerde kasseirenners..

Nijmos

Ik verwacht JP ook nog wel aan de start. Maar is iedereen het intervie met Van Poppel vergeten van januari?

HB

Waar heeft PCS deze startlijst vandaan gehaald, daar ben ik dan wel benieuwd naar. Arvid de Kleijn staat er bijvoorbeeld ook op, maar heeft zijn sleutelbeen gebroken. Tim van Dijke gaf aan reserve te staan voor Bora, en staat er nu opeens in, in plaats van Welsford.

Philipsen verwacht ik gewoon aan de start, want Alpecin staat er nu op zonder serieuze sprinter. Hij werd ook even van de startlijst voor Kuurne gehaald en kwam daarna vrij snel weer terug op de lijst. Alpecin heeft toch gewoon zijn programma gecommuniceerd?

Laatst gewijzigd
Nijmos
HB
Waar heeft PCS deze startlijst vandaan gehaald, daar ben ik dan wel benieuwd naar. Arvid de Kleijn s...

Je kunt pcs gewoon mailen over hun bronnen. Meestal reageren ze netjes op hun fans

Pim Todcock

Ik ben al blij met 8 man aan de start zaterdag. Wel wat spijt van de niet-selectie van Bilbao, maar ja, je kan er maar 20 hebben. Ik durfde het toch niet aan met verschillende programma's op verschillende sites.

Kijken wat de twee beste eendagsrenners (volgens PCS) van 2024 er van bakken in hun eerste echte testje.

Nijmos
Pim Todcock
Ik ben al blij met 8 man aan de start zaterdag. Wel wat spijt van de niet-selectie van Bilbao, maar...

Die ene is wel van een wat ander niveau dan die ander hè, ondanks wat pcs zegt ;-)

Aanklampen
Nijmos
Die ene is wel van een wat ander niveau dan die ander hè, ondanks wat pcs zegt ;-)

Eens, maar als je zag hoe hij woensdag op Ayuso reageerde, hij was altijd diegene die het langst op de trappers kon blijven geven. Pogy is inderdaad nog een ander niveau.

Aanklampen

Programma's stromen een beetje verder binnen. Voor Marijn van den Berg zoals verwacht alleen BP en AGR erbij. Had op iets meer gehoopt, maar die zullen wel voor Mikhels zijn. OOk Hirschi doet de 3 grotere heuvelklassiekers. Niet interessant genoeg lijkt me. Kubis niet erop voor BDP.

Is Gautherat geblesseerd? Was interessante optie, vrij allround en had ik op shortlist maar schijnbaar aan het kwakkelen, blijkt wel weer dat je daar vanaf moet blijven. 

Aanklampen
Nijmos
Je kunt pcs gewoon mailen over hun bronnen. Meestal reageren ze netjes op hun fans

Reageerden heel snel, startlijst BDP komt van Cyclingservice.

Valvuillerdemoz

Philipsen staat er alweer bij voor BDP op PCS. Maar Welsford nog steeds niet. Daar hebben ze nu Lazkano voor in de plaats.

Edit: Philipsen wel zonder rugnummer...

Laatst gewijzigd
sprintgeit
Valvuillerdemoz
Philipsen staat er alweer bij voor BDP op PCS. Maar Welsford nog steeds niet. Daar hebben ze nu Lazk...

Groves rijdt Catalunya, dus kan me niet voorstellen dat Alpecin JP niet opstelt in BdP. Situatie Welsford roept wel vraagtekens op. Rijdt ook P-N al niet ineens, na TDU z'n hoogtepunt voor 2025 wel weer gehad blijkbaar. 

DennisdeMenniss

Toch wel lekker als je Welsford in je team hebt. Stel je voor dat je die niet had... wie ging je dan opofferen als extra sprinter.. zero keuzestress hier 😂

KJP

Bah ik heb van den Berg en Hirschi, dus dat is wel erg jammer dat daar zo weinig bij is gekomen.

Valvuillerdemoz
KJP
Bah ik heb van den Berg en Hirschi, dus dat is wel erg jammer dat daar zo weinig bij is gekomen.

Jammer, ach ja, zijn ze straks wel nog  mooi fit voor de  Giro of de Tour, eventueel, moet je maar denken. Kun je ze dan weer nemen.

Valvuillerdemoz
DennisdeMenniss
Toch wel lekker als je Welsford in je team hebt. Stel je voor dat je die niet had... wie ging je dan...

Blij dat ik Welsford heb! 😁

1 2 ... 104 ... 109 110

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.