Scorito Klassiekerspel 2025

1 2 ... 105 ... 109 110
Pim Todcock
KJP
Bah ik heb van den Berg en Hirschi, dus dat is wel erg jammer dat daar zo weinig bij is gekomen.

Ik ben iig blij met AGR erbij. Ik was even bang voor 3 races in totaal voor Marc. De rest van de races is toch weinig te halen, op wat puntjes met Trentin of Alaphilippe na dan. Maar daar heb ik ook weinig vertrouwen in.

dr klaas

Van de berg gaat waarschijnlijk bijna 200 punten opleveren das toch prima 

Jens Voigt

Ik zit heel erg te twijfelen wie ik als 2e en 3e captain neem. Van Pidcock en Van Eetvelt kan ik lastig in schatten hoe zij in dit veld staan, van Vacek weet ik niet of hij de hoogtemeters aan kan, en van Skujins is mij het niveau onbekend. 

Zeg het maar...

TourDeFranceUnchained

Wat denken we... Met hoeveel minuten voorsprong wint de Sloveen morgen? 1, 2, 3, 4, of wordt het nog erger?

Vergane Glorie
Jens Voigt
Ik zit heel erg te twijfelen wie ik als 2e en 3e captain neem. Van Pidcock en Van Eetvelt kan ik las...

Als ik alle andere reacties lees: het is om het even..in die zin: eetvelt, Bilbao, gregoire, pidcock, madouas, Wellens,Vacek, Skuijns zullen normaliter de top 10 halen...dus je kan er heel lang over denken maar je weet het gewoon niet. Skuijns kan de sterkste zijn, maar als Vacek in een groepje daarvoor zit, dan zit hij gevangen.

om dit te voorkomen, kies ik voor absolute kopmannen, maar denk nog dat het verschil niet groot gaat zijn. 
hier dus pidcock op 2 (heeft toch het meest bewezen) en ga of voor "zekerheid" met Bilbao (die zal nooit proberen Poga te volgen en dus stabiel naar de top 5 rijden) of voor van Eetvelt gaan die wel gaat proberen te volgen met een groter risico dat hij ontploft...maar wel een juichrenner..ik kies morgenochtend wat het beste voelt 

OneTrickPony

Pidcock en Carapaz hebben al ambitie uitgesproken om te winnen morgen. Dat siert ze, ook al is het een kleine kans die ze hebben. Die kleine kans wordt misschien iets groter als alle ploegen samenwerken om Pogacar te isoleren en vervolgens moe te fietsen, en vooral niet te snel de bakens verleggen naar het binnenhalen van een mooie zesde plaats en wat UCI-puntjes.

ProScoritoManager

Pogacar isoleren... ben toch wel benieuwd hoe ik zoiets voor me moet zien. 

nasibal
ProScoritoManager
Pogacar isoleren... ben toch wel benieuwd hoe ik zoiets voor me moet zien. 

Die isoleert zichzelf op 80 km van de finish en dan mag de tv weer uit. 

Laatst gewijzigd
Fiore24

Zit morgen vrij ruim met 12 man

Pogacar, Pidcock, Gregoire, v Eetvelt, Mohoric, Madouas, Zana, Bilbao, Teuns, Blackmore, T v Dijke, F Vermeersch

Hoop een inhaalslag te maken want de eerste 2 ritten hebben pijn gedaan, nu op 35% vooral door tegenvallende v Aert, Mohoric, Pidcock en Narvaez.

Zit eigenlijk overal voor m'n gevoel vrij ruim in de renners (rond de 10) bij de koersendie nog komen alleen;

BdP (5), GW (7), SP (2!) en BP (5) zijn karig bezet dus er zal nog gewisseld moeten worden

Hebben jullie het zo veel ruimer in de komende koersen?

Succes morgen!

Nijmos
OneTrickPony
Pidcock en Carapaz hebben al ambitie uitgesproken om te winnen morgen. Dat siert ze, ook al is het e...

Dont get your hopes up.

En pogacar isoleren? Als er 10 man over zijn zijn er 5 van UAE bij.

Nijmos
Vergane Glorie
Als ik alle andere reacties lees: het is om het even..in die zin: eetvelt, Bilbao, gregoire, pidcock...

Er zijn geen 9 (pogacar) renners die allemaal normaal gesproken top 10 gaan rijden. 

Nijmos
Fiore24
Zit morgen vrij ruim met 12 man Pogacar, Pidcock, Gregoire, v Eetvelt, Mohoric, Madouas, Zana, Bilba...

Misschien volgend jaar niet te blind staren op het aantal deelnames en vooral zorgen voor goede kopmannen. 2 man aan dd start in scheldeprijs kan niet. 12 man in strade lijkt me gewoon veel te veel.

TheCoon
Fiore24
Zit morgen vrij ruim met 12 man Pogacar, Pidcock, Gregoire, v Eetvelt, Mohoric, Madouas, Zana, Bilba...

Zelf morgen maar 5 rijders, maar wel allemaal top 5 potentieel (Pogi, Pidcock, Wellens, Madouas en Mohoric).

Zit verder veelal op 7-12, maar mij schort op dit moment aan rijders voor SP / BP (3) en WP (5). Maar dat zal wel voor meer mensen zo zijn.

Laatst gewijzigd
Erik Verhoef
TheCoon
Zelf morgen maar 5 rijders, maar wel allemaal top 5 potentieel (Pogi, Pidcock, Wellens, Madouas en M...

Mohoric ??

was ziek??

Wanneer?

Vergane Glorie
Nijmos
Er zijn geen 9 (pogacar) renners die allemaal normaal gesproken top 10 gaan rijden. 

volgens mij was wat ik aangaf niet helemaal letterlijk bedoeld. Als er top 20 had gestaan was de boodschap nog steeds hetzelfde namelijk dat onder Pogacar er heel veel zijn die tweede maar ook lager (18e ofzo) kunnen worden. Daar is echt geen pijl op te trekken, maar ik denk wel dat de genoemde renners allemaal 2e kunnen worden. 

Dan moet je een captain kiezen en dan moet je m.i. gaan voor degene die én absolute kopman is én waar jij veel vertrouwen in hebt. Zo is mijn dubio over van Eetvelt en Bilbao niet uit te rekenen en moet je "gokken", dit doe je op gevoel en welke argumenten morgenochtend zwaarder wegen. 

dan rest alleen nog het genieten van de strijd op plek 2 morgen.:)

KV
TheCoon
Zelf morgen maar 5 rijders, maar wel allemaal top 5 potentieel (Pogi, Pidcock, Wellens, Madouas en M...

Wellens, Madouas en Moho rijden morgen geen top 5. 

Fiore24
Nijmos
Misschien volgend jaar niet te blind staren op het aantal deelnames en vooral zorgen voor goede kopm...

Vreemd genoeg niet geselecteerd op deelnames. Vandaar de grote verschillen. Geprobeerd een redelijke balans te zoeken qua kwaliteiten.

Qua echte kopmannen mis ik alleen Merlier, (in deze fase) die gaat er in na MSR. Wat voor een kopmannen heb jij voor die slecht bezette koersen die ik benoem? Of zijn in jouw ogen Kooij of een De Lie kopmanmateriaal?
Ik heb qua echte klasbakken verder alleen v Gils en REV niet maar daarvan is nog de vraag wat en of ze rijden. Een Wellens, Benoot die ik niet heb gaat me pt kosten al vraag ik me af of Vermeersch echt zo veel minder pt gaat halen dan Wellens

OneTrickPony
Nijmos
Dont get your hopes up. En pogacar isoleren? Als er 10 man over zijn zijn er 5 van UAE bij.

Ik zeg ook niet dat het waarschijnlijk is...

Nijmos
Fiore24
Vreemd genoeg niet geselecteerd op deelnames. Vandaar de grote verschillen. Geprobeerd een redelijke...

Merlier erbij scheelt al voor sp. Je moet juist wel selecteren op deelnames natuurlijk, maar niet op het aantal, maar op de kwaliteit ervan. Was een beetje een aanname van mij dat je vooral naar het aantal had gekeken, op basis van je post en bijbehorende renners. Ik vind Kooij en de Lie voor sommige koersen zeker kopmanmateriaal. Voor Sp heb ik philipsen merlier meeus fretin en kristoff.

Nijmos
Vergane Glorie
volgens mij was wat ik aangaf niet helemaal letterlijk bedoeld. Als er top 20 had gestaan was de boo...

Ja hier ben ik het helemaal mee eens. Al vind ik Pidcock er qua kansen op podium wel wat bovenuit steken ten opzichte van de rest.

Nijmos

Ik hoop ook vooral dat geen renners hun voorjaar zien eindigen door valpartijen.

Vergane Glorie
Nijmos
Ja hier ben ik het helemaal mee eens. Al vind ik Pidcock er qua kansen op podium wel wat bovenuit st...

Dit ben ik ook met je eens. 

ik zou echt niet weten waarom als je Pidcock in je team hebt, je hem niet als tweede captain neemt.

ben trouwens zelf voor Bilbao gegaan. Wedstrijd is weer zwaarder en hij kent simpelweg zijn kwaliteiten beter dan Van Eetvelt. Dus zou me niet verbazen als hij pas aan de finish in beeld komt (hopelijk op een keurige derde plek!;))

sprintgeit
Vergane Glorie
Dit ben ik ook met je eens.  ik zou echt niet weten waarom als je Pidcock in je team hebt, je hem ni...

Zoals ze bij de Lanterne Rouge zeiden van de week. "Watch out for Bilbao, you probably don't see him all week, but he will score a million UCI points anyway." :D

DennisdeMenniss

Toch ergens wel jammer dat de kopman verdubbelaars niet voor de teampunten gelden. Dat had een hoop keuzestress gescheeld en kon je prima met 15 renners het spel spelen 😂 

Poule d'Or
nasibal
Die isoleert zichzelf op 80 km van de finish en dan mag de tv weer uit. 

Dat is ook precies het moment dat de uitzending begint. Hoeven we de tv helemaal niet aan te zetten.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 105 ... 109 110

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.