Scorito Klassiekerspel 2025

1 2 ... 106 ... 109 110
oli4g

DNS Mohoric (ziek)

bdebouwer

Als je nu kwakkelt met je gezondheid kan ik mij niet voorstellen dat je later in het voorjaar wel goed gaat zijn.

Laatst gewijzigd
Poule d'Or

Ja, door 36% gekozen. Is een goede kandidaat voor de eerste wissel.

TourDeFranceUnchained
oli4g
DNS Mohoric (ziek)

Je zou maar voor Mohoric gekozen hebben i.p.v. Pidcock. Na 2 koersen begint de ellende al 😂

nasibal

We weten iig dat 16% van de deelnemers gisteravond een mooie fuif had en vanochtend wat langer in bed is blijven liggen. 

bdebouwer

Teuns schijnt ook ziekjes te zijn

TourDeFranceUnchained
nasibal
We weten iig dat 16% van de deelnemers gisteravond een mooie fuif had en vanochtend wat langer in be...

Haha Ja! Ben ook erg benieuwd naar die 1% die denken dat de grindpaden in Tenerife liggen ;)

Laatst gewijzigd
nasibal
TourDeFranceUnchained
Haha Ja! Ben ook erg benieuwd naar die 1% die denken dat de grindpaden in Tenerife liggen ;)

Zou dat dezelfde 1% zijn die hier pogacar op 2 hebben gecapt?

Ben heel benieuwd wie die gasten dan op 1 hebben gezet. 

TourDeFranceUnchained
nasibal
Zou dat dezelfde 1% zijn die hier pogacar op 2 hebben gecapt? Ben heel benieuwd wie die gasten dan o...

Ja of die 1% die Mohoric op 1 hebben gecapt 😅

Scratzz

Wellens schijnt nu al gelost te zijn (Bron: Sporza). Dat klinkt niet bepaald positief voor de komende koersen. Voor het enkel rapen van teampunten is hij te duur.

BigMig
Scratzz
Wellens schijnt nu al gelost te zijn (Bron: Sporza). Dat klinkt niet bepaald positief voor de komend...

Is dat niet een beetje voorbarig?

Aanklampen

Wellens rijdt voor Pogy

Scratzz

Jup, loos alarm. Stond in de liveblog voor de wedstrijd van Sporza. Die zaten er dus naast.

Hassan de Mosselman

Gregoire gevallen, mijn gok om hem op nummer twee te zetten faalt jammerlijk.

wessel2105

Mijn zekerheidjes voor deze koers pakken goed uit tot nu toe met Pogacar, Pidcock en Bilbao als kopmannen

KV
Hassan de Mosselman

3 keuzes als 3de cap en dan toch weer erin geslaagd de verkeerde te kiezen 

Aanklampen
Hassan de Mosselman

Waar lees je dat?

BigMig
KV
Wellens, Madouas en Moho rijden morgen geen top 5. 

Zeker weten?

Laatst gewijzigd
mentsjov

Nasibal ook genoten van de rollercoaster omtrent Wellens vandaag? Pfoh wat een bijzondere koers heeft hij gereden.

nasibal
mentsjov
Nasibal ook genoten van de rollercoaster omtrent Wellens vandaag? Pfoh wat een bijzondere koers heef...

Ik heb helaas slechts de laatste 10 km kunnen zien. Wellens hier in de punten had ik wel ingecalculeerd (3e niet persé natuurlijk). Balans wordt gelukkig pas eind April opgemaakt :)

Ik baal er harder van dat ik Novak voor 5*30 te saai vond en uiteindelijk toch voor Vauq gegaan ben. Moet nog iets beter naar mezelf leren luisteren :')

KV
BigMig
Zeker weten?

Mooi van Timpie!

Pim Todcock

Pffft, 41% gedaald, Wat verliezen vandaag was wel volgens plan, maar dit had weinig erger gekund, tenzij Pogacar niet gewonnen had uiteraard.

dr klaas

Jammer van de vallers altijd, hier kwiat die ook op niveau leek.    Toch tevreden met eetveld 3e cap.  Bijna op een duimpje dus  gaat goede kant op

KV
nasibal
Ik heb helaas slechts de laatste 10 km kunnen zien. Wellens hier in de punten had ik wel ingecalcule...

En nu ook maar even Tirreno afwachten wanneer de Pid-Poel transfer moet plaatsvinden...

ditisdavid

Eerste goede beurt van het spel met 1-2-5 gecapt vandaag, met verder enkel F. Vermeersch, Grégoire en Blackmore aan de start dus eruit gehaald wat erin zat. Als ik kijk naar wat de alternatieven doen heeft Pidcock vandaag ook wel het aan hem opbranden van een wissel na Sanremo gerechtvaardigd, zullen er niet veel zijn zonder hem met drie goede kopmannen vandaag.

1 2 ... 106 ... 109 110

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.