Ik neem aan dat je vraag gaat over het inbrengen van Pogacar en niet over het inbrengen van Mohoric.
Maar eigenlijk geldt voor beiden: wat was van te voren je gedachte erachter om ze dan nu bij de Strade erin te wisselen? Waarom niet vanaf het begin in je team geklikt?
Ja indd Pogi zal uiteraard in mn team komen.
Sta op 70% met indd 4,5 achter de hand voor deze wissel.
Nou heb ik 3 renners nu die als het geen sprint werd goed konden scoren voor omloop en kuurne.(waar Narvaez er 1 van is)
Ik kan nu dus 1 van de 3, 1-op-1 met Pogi wisselen zodat ik 2 wissels over houd voor later.
Niets met denigrerend van doen. Narvaez was bel wel actief, rijdt nog veel en dan overweeg je hem na 2 koersen waarbij niets verloren is te wisselen?
Dat vind ik oprecht heel bijzonder, te meer omdat hij bijna een zekerheid is om veel punten via Pogy binnen te halen.
Ik denk dat Benoot ook wel veel teampunten gaat pakken. Normaal gezien gaat Visma op hoogtestage voor het openingsweekend en beginnen ze dat knallend. Nu heeft alleen Jorgenson dat gedaan. Wout en Benoot gaan nu op hoogte en ik denk echt dat die gaan knallen in de Vlaamse Wielerweek en ook in de Brabantse Pijl en Amstel.
Zoals "@Aanklampen" al aangeeft denk ik inderdaad ook dat het een belangrijke knecht zal zijn. Vergeet niet dat Strade 3700 hoogtemeters heeft. Ter vergelijking, dat is meer dan een Amstel Gold Race (3300 hoogtemeters).
Haha ja 4,5 kwam zo uit, wou wachten met pogi om te kijken of er wat extra punten waren te halen als er niet gesprint werd.
Maar wel met ruimte om hem ten koste van 1 wissel er weer in te zetten.
Ingecalculeerde wissel naar Pogi voor Strade, maar mijn eerste keuze voor die wissel is me toch wat te riskant.
Dus zoek ik een andere optie, maar ook dat gaat wel goed komen, Narvaez blijft in elk geval staan.
Heb meerdere opties.
Had Skuijns en Lapeira allebei bij laatste 30. Gekozen voor oa Vermeersch en Groves en Vacek. Adria is ook een hele interessante, die reed heel sterk najaar, terwijl die in Vuelta (had ik hem) weinig mocht/deed.
Ik baal ook wel dat Skujins geen Strade gaat rijden. Ik twijfelde heel erg of ik hem moest wisselen voor Meeus, maar uiteindelijk laten staan. Zie nu ook pas dat Trek de Brabantse Pijl over slaat dit jaar, en dat blijft er uiteindelijk niet meer echt een programma over waar hij veel zal scoren ben ik bang.
Balen voor degenen met MvG dit zeg! Heb hem zelf ondanks z'n weinige koersen ook echt overwogen, omdat ik hem in tegenstelling tot veel inwisselbare subtoppers wel echt als een gedoodverfde top 3 kandidaat in zowel Strade, MSR als de heuvelklassiekers zag. Ook voor de koers zelf jammer.
Maakt mijn team voor SB ineens wel luxe met Pog, Pidcock, Gregoire, Bilbao, v Eetvelt, Blackmore, de UAE boys en Vacek. Grote vraag hier is of ik de matige vorm van de Lie ga aanwenden om alvast alles of niets te spelen en naast de "Merlier - Pidcock" wissel, ook Pedersen ga brengen voor stiertje... gelukkig nog een paar weken tot MSR.
Overigens, waar ik van tevoren veel van verwachte was Berckmoes. Hij had wel wat maar zwaartepunt ligt over een kleine maand.
Weet iemand wat de status is van hem? Hij staat er nog op bij SB maar zal daar ws wel afgehaald worden.
In artikel van vandaag staat 'nog geblesseerd'... maar wat heeft ie dan? Nog 8 koersen op de rol, verwacht weinig van hem voor SB maar hoop wel zicht te krijgen op wanneer die rentree maakt..
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.