Scorito Klassiekerspel 2025

1 2 ... 99 ... 109 110
DKrikk

Het zat wel even tegen bij De Lie hoor. Op 20km van de finish pech hebben en je vervolgens weer naar voren proberen te wringen terwijl de finale bezig is en het peloton telkens op een lint getrokken wordt bij snel opeenvolgende kasseistroken. Uiteindelijk in de laatste km vooraan komen, om vervolgens je sprint niet te kunnen aanzetten, omdat Hofstetter uit zijn pedaal schiet.

Eerst maar eens zien hoe hij presteert in een wedstrijd zonder een inhaalslag door pech, voordat hij wordt afgeserveerd.

floda

De lie wordt helemaal niets dit jaar, gaat dan volgend jaar 1,5 mio kosten en dan ga ik hem wel overwegen. En nu wachten tot het moment wanneer dit bericht onder mijn neus wordt gewreven door een de lielover....

Houtenees
floda
De lie wordt helemaal niets dit jaar, gaat dan volgend jaar 1,5 mio kosten en dan ga ik hem wel over...

Geen de lie lover, heb m ook niet in mn team. 

Maar hij heeft wel 2 keer pech gehad op hele ongelukkige momenten. Ik denk dat ie nog steeds wel punten gaat rijden maar zag hem vooral als een dure versie van Paul Magnier. Dit bedoel ik in de zin: je capt m alleen voor de omloop.

Laatst gewijzigd
Aanklampen
DKrikk
Het zat wel even tegen bij De Lie hoor. Op 20km van de finish pech hebben en je vervolgens weer naar...

Eens dat hij verkeerd zat achter Hugo, en daarom snelheid verloor, alleen zag zijn sprint er daarna ook onbeholpen uit. Geen enkele snelheid kon hij nog creëeren. Hugo sprint nog naar p7.

die pech en gedoe kleeft een beetje aan hem, vind hem allesbehalve overtuigend, redelijk zwak team, zelf druistig en daarom energie verspelen op moment dat je team je zou moeten helpen. Daar was vandaag geen uitzondering op.

we gaan het zien.. Overigens Nokere aan zijn programma toegevoegd, kan mijn inziens niet anders dan dat hij een andere koers eruit haalt, wordt wel erg vol programma. Zou me niet verbazen als De Panne eruit gaat, tegen echte sprinters heeft hij geen kans 

disclaimer: ik heb hem niet, mocht je nog twijfelen 😉

Laatst gewijzigd
martijncr

Zitten jullie ook al zo te wikken en wegen voor de goede caps achter Pogi dit weekend? Bilbao, Pidcock, Gregoire, van Eetvelt en misschien Vauquelin kunnen allemaal top vijf/tien rijden. Iemand nog sterke argumenten voor of tegen een van deze heren? 

Vergane Glorie
martijncr
Zitten jullie ook al zo te wikken en wegen voor de goede caps achter Pogi dit weekend? Bilbao, Pidco...

Heb Pidcock grotendeels gekozen vanwege de italiaanse wedstrijden. Dus ondanks een mindere omloop ga ik niet af van mijn plan om hem 2.5 captain te maken. Hij heeft een goede trackrecord en is iemand die altijd wel komt bovendrijven bij lange koersen. Heb verder Vacek, Van Eetveld en Bilbao voor plek 3 (denk stiekem dat Wellens ook een goede pick kan zijn, maar dat doe ik liever niet). Zelf ga ik voor Van Eetveld omdat dit in mijn ogen het meest een winnaar is en een goede sprint heeft bergop. Echter hebben al door jou genoemde renners dit, dus ik zou er ook niet te veel over inzitten. Er kunnen een paar plekken verschil zijn, maar normaliter zijn dit gewoon allemaal top 10 renners en moet je net "geluk" hebben dat een gregoire 3e wordt en je die captain hebt, terwijl ik van eetveld heb en die wordt 8e. 

Dus niet te lang over nadenken!:)

Laatst gewijzigd
OneTrickPony

Je hebt ook wel kans dat UAE alles aan gort rijdt. Ik vind de teams rondom al die renners die je noemt niet zo sterk ogen dus dan zitten ze misschien al gauw geïsoleerd - m.u.v. de tandem Mohoric Bilbao

Dan is Wellens juist niet zo'n gekke keuze met zijn trackrecord in de Strade. Ik heb hem in elk geval opgesteld in Ploegleider :) - verder Pogacar, Van Gils, Mohoric, Pidcock, Vauquelin, Vacek, Aranburu. Laatste is een goedkoop gokje, ik overweeg hem ook in Sanremo.

Laatst gewijzigd
dr klaas
Houtenees
Geen de lie lover, heb m ook niet in mn team.    Maar hij heeft wel 2 keer pech gehad op hele ongelu...

Heb de Lie, en heb hem ook als cap staan voor de brabantse Pijl.  2x 6e  al 240 puntjes, dan kan kan hij er echt 200 wel bij fietsen dacht ik.

Enfin afwachten, net als met Pidcock leek  ook niet op de afspraak iit VDP. 

Nijmos
martijncr
Zitten jullie ook al zo te wikken en wegen voor de goede caps achter Pogi dit weekend? Bilbao, Pidco...

Ik vind dat je er teveel in je ploeg hebt, maar daar denkt Nasibal anders over. 

Voor mij zou het gaan tussen Pidcock, Van Eetvelt en Bilbao.

Nijmos
floda
De lie wordt helemaal niets dit jaar, gaat dan volgend jaar 1,5 mio kosten en dan ga ik hem wel over...

Ik wrijf het je liever onder de neus als hij straks voor merlier eindigt in de Panne en in GW en DDV een betrouwbare derde captain blijkt ;)

Houtenees

@Nijmos, begrijp ik het goed dat jij van plan bent dit hele spel zonder Merlier te spelen? 

KV

Geen MVG in Strade. Lang overwogen om hem van in begin mee te nemen. 

Aanklampen
KV
Geen MVG in Strade. Lang overwogen om hem van in begin mee te nemen. 

Had hem vorig jaar, 3M wel echt veel geld 

KV
Aanklampen
Had hem vorig jaar, 3M wel echt veel geld 

Klopt. Maar was voor mij wel de meest zekere 3de kopman. 

Aanklampen
Nijmos
Ik wrijf het je liever onder de neus als hij straks voor merlier eindigt in de Panne en in GW en DDV...

Als De Lie uberhaupt in De Panne start. Zoals gisteren aangegeven wordt zijn programma wel erg vol. Links of rechts verwacht ik dat een koers sneuvelt. En in een normale sprint heeft De Lie natuurlijk 0,0 kans tegen Merlier, mits Merlier zijn lead-out goed krijgt.

@Nasibal, overigens wat ook voor JP boven Merlier sprak en waar ik eigenlijk niet aan dacht, is dat JP met Groves een MAtje-achtige leadout mee had. Groves heeft niet dezelfde snelheid en ik geloof dat er weinig scenario's waren waar JP niet zou sprinten en Groves wel. JP reed in de omloop ook steeds heel attent. Die veranderde aanpak werpt zijn vruchten af.

Atapumafanclub

Maxim van Gils eraf voor SB, volgens PCS

(Ziek aldus Sporza)

Laatst gewijzigd
Aanklampen
KV
Klopt. Maar was voor mij wel de meest zekere 3de kopman. 

Vind dat met Pietje B eigenlijk ook wel, steady top 10 de 3x dat hij reed.

flyyy

Ik twijfel enorm over de vorm van Narvaez. Hij heeft me nog niet echt overtuigd, zien jullie hem ergens nog een rit winnen of vaker top 10 rijden? Moet een wissel doorvoeren en hij zit nu op de wip...

Pom titcock
flyyy
Ik twijfel enorm over de vorm van Narvaez. Hij heeft me nog niet echt overtuigd, zien jullie hem erg...

Meen je dit serieus?

Aanklampen
flyyy
Ik twijfel enorm over de vorm van Narvaez. Hij heeft me nog niet echt overtuigd, zien jullie hem erg...

Als je twijfelt en van wisselen houdt, gewoon doen. Reden om Narvaez oa te nemen is dat hij nog 'een aantal' ritten samenrijdt met een Sloveen. Alleen daarom al zou je misschien je 'op de wip zitten' moet heroverwegen...

Aanklampen

Ook Lapeira eraf. Die reed vorig jaar in de heuvels ook serieus goed. Verwacht dat die ook wel gekozen is.

flyyy
Pom titcock
Meen je dit serieus?

Ja dit meen ik wel ja, anders post ik het niet. :D 
Ben even benieuwd naar jullie mening over Narvaez.

TimTornTeut
flyyy
Ja dit meen ik wel ja, anders post ik het niet. :D Ben even benieuwd naar jullie mening over Narvaez...

Wordt hier boven al uitgelegd, maar: teampuntennnnnn

flyyy
Aanklampen
Als je twijfelt en van wisselen houdt, gewoon doen. Reden om Narvaez oa te nemen is dat hij nog 'een...

Er is een bepaalde sloveen die er nu in moet en heb 3 mogelijkheden...
Ben even benieuwd naar waar we Narvaez allemaal hoog gaan verwachten.
De planning is een andere wissel, maarrrr Narvaez is ook een wissel mogelijkheid.

Tijdelijk eruit en later er weer in is ook een oplossing.

Laatst gewijzigd
Aanklampen
flyyy
Ja dit meen ik wel ja, anders post ik het niet. :D Ben even benieuwd naar jullie mening over Narvaez...

22.03 Milano-Sanremomore 28.03 E3 Saxo Classicmore 02.04 Dwars door Vlaanderen - A travers la Flandremore 06.04 Ronde van Vlaanderenmore 20.04 Amstel Gold Racemore 23.04 La Flèche Wallonnemore 27.04 Liège-Bastogne-Liège

Hij rijdt nog 6x samen met die Sloveen... Minimaal 100 punten, waarschijnlijker dat der ca 130-140 worden.. en dan rijdt hij voor eigen kans in DDV... 

Als je dit niet overtuigt kun je misschien beter dit spel niet spelen...

1 2 ... 99 ... 109 110

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.