Scorito Klassiekerspel 2025

1 2 ... 109 110 111 112 »
nasibal
Nijmos
Tja, ik vind de vraag van KV wel relevant en zou dat niet afdoen met lekker van genieten. De geloofw...

Zoals Aanklampen ook al aangeeft zet je met zo'n reactie vooral je eigen geloofwaardigheid een beetje op het spel. 

Nogmaals, de gasten die het nu goed doen voor Astana zijn niet de eerste de beste koekenbakkers. Zijn het ook nooit geweest. Daarnaast praten we over PN, een wedstrijd waar vaker dit soort namen boven komen drijven tussen de zich nog voorbereidende en net aan hun seizoen startende toppers. 

Laatst gewijzigd
Bolletjeslantaarn

Zijn er mensen die van Gils nu inwisselen voor Benoot of een andere renner ?

Aanklampen

Als je Benoot overweegt zou ik wachten tot vlak voor E3. Kan nog van alles gebeuren met andere renners in de tussentijd, en als je dan al die wissel hebt gedaan kan je misschien 'geen kant meer op'.

Overigens Van Gils eruit halen na 1 van zijn 4 wedstrijden zou ik niet zo snel doen. Heb hem niet, prijs wel erg aan de hoge kant. 

KV
Aanklampen
Als je Benoot overweegt zou ik wachten tot vlak voor E3. Kan nog van alles gebeuren met andere renne...

Van Gils zal ook wel nog MSR rijden veronderstel ik. 

dr klaas
nasibal
Zoals Aanklampen ook al aangeeft zet je met zo'n reactie vooral je eigen geloofwaardigheid een beetj...

In omloop of kuurne ook niets bijzonders van ze gezien

dr klaas

Ga ik de Lie en Wellens ruilen voor VDP en Bilbao. Wellens nergens kopman wel in vorm gaat nog wel 300 punten rijden de Lie Kopman BP 140 punten misschien plus 150 overig= 600.  VDP 4x2kopman 4x 3e is al 800 punten. Bilbao nog 3x 6e is 950 punten.  Lijkt me duidelijk.

Laatst gewijzigd
ivo001
dr klaas
Ga ik de Lie en Wellens ruilen voor VDP en Bilbao. Wellens nergens kopman wel in vorm gaat nog wel 3...

Je moet wel even de kopmanpunten eraf trekken van welke renner je anders als 3e kopman zou pakken.

KV
dr klaas
In omloop of kuurne ook niets bijzonders van ze gezien

Al draagt een aap een gouden ring...

Pim Todcock

Juist! Jaag die wissels er maar zo snel mogelijk doorheen! Je hebt ze na PR toch niet meer nodig :D. De kasseienritten zijn belangrijker. Het geld van De Lie en Van Gils staat anders op de bank weg te kwijnen.

(Uiteraard een poging van mij om nog 50% te steigen met 3 late wissels).

ProScoritoManager

https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/mathieu-van-der-poel-opgepast-pedersen-breekt-ondanks-matige-spurts-records-als-klimknecht

Als hij nou zijn programma even bijwerkt scheelt dat weer een wisseltje voor de Ardennen!

Aanklampen
ProScoritoManager
https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/mathieu-van-der-poel-opgepast-pedersen-breekt-ondanks-mati...

Als je zelf fietst, weet je hoe ongelovelijk veel 1.003 watt voor een minuut is. Dat haal ik nog niet eens 15s.. ;-)

Daan De Jager

Ik twijfel nu al of ik de lie zou inruilen voor benoot ...? 

nasibal

Ik zou De Lie nog omruilen voor Oconnor als ik hem had.

DennisdeMenniss
nasibal
Ik zou De Lie nog omruilen voor Oconnor als ik hem had.

Geen Lutsenko? ;)

DennisdeMenniss

Toch wel enigszins teleurstellend Parijs-Nice gekeken vandaag.. geen enkele Astana renner in de top 20..

Oerdewai
Bolletjeslantaarn
Zijn er mensen die van Gils nu inwisselen voor Benoot of een andere renner ?

Vorige week al gedaan. Hij is ziek geweest en daardoor geen strade. Ik had hem daar willen cappen en ook MSR willen laten staan en daarna wisselen. Ik heb hem echter ivm het virus nu al gewisseld voor M. Pedersen. Helaas, gegokt en verloren met MvG

1 2 ... 109 110 111 112 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.