Er zijn zo veel potentiële kopmannen in MSR-team: Philipsen, Pogi, Pidcock, Matthews, Magnier, Milan (als hij weer heel is) - ik denk dt ik het aandurf zonder Mathieu en Pedersen. Heb ik nog tot vlak voor E3 om een knoop door te hakken over wat te doen met die wissels en die 2 miljoen op de bank.
Dan is er bijv ook meer bekend over de Giro-wildcards en eventuele extra koersen voor Pidcock, eventuele extra koersen voor Mathieu, het programma van Ganna, de vorm van De Lie... Die wissels branden mij echt in de zak, maar ze blijven toch echt nog even op de plank.
Een ongelukkig geplaatste verkeerszuil, overstekende hond of kuil in de weg en het kan einde voorjaar voor elke renner zijn. Harelbeke is nog ver.
Hier staat ook in potlood een Pidcock -> Pedersen wissel klaar voor E3. Voor MSR had ik Pedersen in zijn huidige vorm er graag bij gehad maar genoeg kopmannen en de extra flexibiliteit van het uitstellen van de keuze weegt toch zwaarder.
Mocht Pidcock opeens zijn programma op de schop gooien dan wordt de keuze wel moeilijk. Pedersen wil ik er heel graag inpassen maar het enige alternatief is Merlier eruithalen en dan houd ik letterlijk geen kopman meer over voor SP. Ook maar niet doen dus....
Overigens een voorgevoel dat van Aert en vooral ook Benoot zeer goed van de berg gaan komen. Helaas past Benoot niet echt meer in mijn team (vallen dan kopmannen weg voor de heuvels) maar daar zit inmiddels wel wat fomo...
Ik had vooraf de wissel Pidcock-Merlier-Pidcock maar zie daar nu vanaf. Merlier kan zeker BDP winnen en SP voor 600p maar met het mega aantal sprinters in BDP en z,n 15e plaats in KBK vindt ik 4m. Toch wel een hoop voor wellicht alleen SP. Dan kijk ik liever welke 500/750k/1m man ik erin fiets vóór SP en Pidcock gewoon erin hou met eventuele extra koersen en deze vorm. Heb ik ook nog een extra wissel over voor de heuvels of een calamiteit.
Ik wil Pedersen er ook graag in, maar ben er nog niet over uit hoe.
Ik heb 3 opties:
- Pidcock
- Dubbele wissel MOHORIČ NARVÁEZ voor Pedersen en bv Meeus of andere 1.5
- Dubbele wissel MOHORIČ Teuns voor Pedersen en 500ker zoals Bilbao/kubus/PENHOËT/marit
Zit te twijfelen tussen voor en tegens. Heb Pidcock er wel graag bij voor de Ardennen dus dat is eigenlijk ook een dubbele wissel.
Wat zijn jullie gedachten?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.