Scorito Klassiekerspel 2025

1 2 ... 117 ... 148 149
Witte87

Magnier die naar alle waarschijnlijkheid afhaakt voor MSR. Nu heb ik hem zelf niet, echter denk ik dat top 10 in MSR sowieso nog wat veel gevraagd is voor hem.

Astarloa
Blaagstra
Mits opportuun gaat ploeg van Matsie rijden voor Dubbele Voornaam zoals Matje voor Jasper deed, zeke...

Absoluut!

Aanklampen
Witte87
Magnier die naar alle waarschijnlijkheid afhaakt voor MSR. Nu heb ik hem zelf niet, echter denk ik d...

Voor mensen die hem niet hebben best wel negatief, ik denk dat serieus best een groot aantal overwoog hem 3e kopman te maken. 

300km wedstrijd en dat tempo in de laatste 30km lijkt me te veel van het goede nog voor hem. 

Als UAE het beter voor elkaar heeft dan vorig jaar kan het met de regen wel een steen hele kleine groep worden die sprint, Covi was heel matig vorig jaar, Ulissi ook. Met Narvaez erbij zou pogy minimaal 2 knechten op de poggio moeten hebben. 

AleksdeLarge79

Dilemma: Verblind door het aantal groene vinkjes, redelijke winter resultaten en acute geheugenverlies over in het verleden behaalde 'resultaten', De Lie in mijn team gezet en geen Pedersen. Spijt! Nu lijkt deze wissel een logische en vooral voor mijn gemoedsrust, alleen ben ik wel een wissel kwijt. Na mijn geplande wissels Pidcock -> Merlier -> Pidcock dus geen wissel meer over. Moet dan nu voor de Waalse ritten kiezen tussen Pidcock en Evenepoel. Is er ook maar iemand (ook al is het er maar één) die voordeel ziet in het behouden van de Lie + later wissel over (Evenepoel) boven nu Pedersen + wissel kwijt? 

Houtenees
AleksdeLarge79
Dilemma: Verblind door het aantal groene vinkjes, redelijke winter resultaten en acute geheugenverli...

Je kan beter denk ik gewoon gokken/hopen dat de Lie het goed gaat doen. 

Met je wissel voor Pedersen zet je jezelf buitenspel omdat mensen die Pedersen al hebben dan een wissel meer hebben dan jij. Die mensen staan er dan een stuk beter voor. 

Mocht de Lie het alsnog redelijk tot goed gaan doen heb je ook nog eens dat de mensen die hem nog wel hebben dan ook nog eens op je uitlopen. 

Ik zou iedereen met de Lie aanraden om hem te houden en te hopen op het beste. 

Nijmos

Als je geen vertrouwem hebt in de lie, kun je hem dan niet wisselen voor merlier met een kleine downgrade elders? Kost je ook een dubbele wissel, maar je behoudt wel pidcock en daarmee heb je minder ardennenwissels nodig. Tenzij het je vooral gaat om het hebben van pedersen.

Freek Flemminks
Houtenees
Je kan beter denk ik gewoon gokken/hopen dat de Lie het goed gaat doen.    Met je wissel voor Peders...

Ik heb ongeveer dezelfde twijfel maar wacht ook even af wat De Lie vandaag en donderdag doet. 
Mocht hij wel presteren dan gok ik toch om hem er nog even in te houden zodat hij wellicht in BdP nog van waarde kan zijn en ik die wissel in de pocket kan houden

dr klaas

Ik zou ook afwachten, je hebt waarschijnlijk kopmannen genoeg in MSR.  Wie weet toont hij wel vorm,  een voordeel is wel dat je in de Omloop met de Lie alleen verloren hebt op diegene die Philipsen / Magnier gecapt hebben.  Schade valt vooralsnog mee.

Aanklampen

Kwiat van de lijst, ws geen eigen punten gehaald maar wel mogelijk teampunten door de neus geboord van 11%.

Aanklampen

Jenno Berckmoes, mijn 'verschilmaker' ;-)...

Op de vraag 'Klaar voor La Primavera? Nu Arnaud afwezig is de beschermde renner? antwoorde hij "Helemaal klaar! En idd de vooruitgeschoven man"..

Dit wordt mijn juichrenner.

CyclingDonkey
Aanklampen
Jenno Berckmoes, mijn 'verschilmaker' ;-)...   Op de vraag 'Klaar voor La Primavera? Nu Arnaud afwez...

Door zijn eigen kwaaltjes voorafgaand aan de start van OHN is die bij mij van de lijst gehaald. Maar dat is nu wel een fijne om erbij te hebben idd! Ik verwacht stiekem ook wel wat van m. Fingers crossed voor je 🤞

Laatst gewijzigd
mvdk

Poh die Kubis zit er wel weer goed bij. Had ik graag mee willen hebben. Helaas geen plekje voor met 2x 500k. Moet ook eerlijk zeggen dat hij als 500k nummer 6 ofzo op mn lijstje stond. De Lie weer niks vandaag. Was een gokje, en verloren. Dat wordt wissel nummer 1.

nasibal

Ik wil graag iets zeggen over De Lie. Maar zal wel een hindsight bias zijn die wie weet nog wel helemaal goed gaat vallen :) 

TourDeFranceUnchained

Daar ging Philipsen....

mvdk

Wauw. Mooie overwinning voor Eekhoff! Philipsen.. ai ai ai.

ditisdavid

Positief is wel dat Fretin in orde lijkt, dus mocht het ernstig gesteld zijn met Philipsen dan hoeven er in elk geval geen twee sprinters gebracht te worden.

Aanklampen
nasibal
Ik wil graag iets zeggen over De Lie. Maar zal wel een hindsight bias zijn die wie weet nog wel hele...

Dit was weer een deja vu. Veel geven, te groot rijden en hopeloos uit de wielen gereden.

voordeel is dat hij volgend jaar wellicht 2-2,5 is. 

Pim Todcock
Aanklampen
Dit was weer een deja vu. Veel geven, te groot rijden en hopeloos uit de wielen gereden.   voordeel...

Ik hoop dat laatste niet, straks trap ik er weer in.

CyclingDonkey
Pim Todcock

🤣 precies dat

nasibal
Pim Todcock

Ja maar, wie weet gaat hij volgend jaar wel resultaten rijden. Is nog jong en heeft enorme potentie. Als hij een keer vrij blijft van ellende kan het écht een puntenkanon worden. 

Heeft trouwens iemand al eens uitgezocht of Arnaud verre familie is van Richie Porte?

KV
ditisdavid
Positief is wel dat Fretin in orde lijkt, dus mocht het ernstig gesteld zijn met Philipsen dan hoeve...

Zo erg leek het nu ook niet. Was relatief lage snelheid. 

Pim Todcock
nasibal
Ja maar, wie weet gaat hij volgend jaar wel resultaten rijden. Is nog jong en heeft enorme potentie....

En als je Tro-Bro Léon en de Lotto classic kan winnen lukt BdP, Scheldeprijs of OHN ook wel.

Aanklampen
nasibal
Ja maar, wie weet gaat hij volgend jaar wel resultaten rijden. Is nog jong en heeft enorme potentie....

Risk reward verhouding komt vanzelf een keer in balans. Dat was hij voor mij bij 3,5m zeker niet 

TourDeFranceUnchained
KV
Zo erg leek het nu ook niet. Was relatief lage snelheid. 

Nou dit klinkt toch alles behalve goed:

"Er zijn redelijk wat kneuzingen over heel zijn lichaam", deelt de ploegleider. "Zijn rechterkant is redelijk gehavend, ook zijn vingers zijn geraakt. Misschien moet zijn rechterhand gehecht worden tussen middel- en ringvinger."

Vingegaard kon al niet starten vanwege een gekneusde hand. Zal zeker niet zijn voorjaar op het spel zetten, maar of die er zaterdag bij is betwijfel ik toch. En als die er al is, vraag ik me af hoeveel impact een gekneusd lichaam heeft.

nasibal
TourDeFranceUnchained
Nou dit klinkt toch alles behalve goed: "Er zijn redelijk wat kneuzingen over heel zijn lichaam", de...

Je kan hem iig als cap optie voor MSR afschrijven en dat is best een aderlating. Als het allemaal wat onduidelijk blijft cap je hem toch ook niet lekker voor BDP

Laatst gewijzigd
1 2 ... 117 ... 148 149

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.