Voor mensen die hem niet hebben best wel negatief, ik denk dat serieus best een groot aantal overwoog hem 3e kopman te maken.
300km wedstrijd en dat tempo in de laatste 30km lijkt me te veel van het goede nog voor hem.
Als UAE het beter voor elkaar heeft dan vorig jaar kan het met de regen wel een steen hele kleine groep worden die sprint, Covi was heel matig vorig jaar, Ulissi ook. Met Narvaez erbij zou pogy minimaal 2 knechten op de poggio moeten hebben.
Dilemma: Verblind door het aantal groene vinkjes, redelijke winter resultaten en acute geheugenverlies over in het verleden behaalde 'resultaten', De Lie in mijn team gezet en geen Pedersen. Spijt! Nu lijkt deze wissel een logische en vooral voor mijn gemoedsrust, alleen ben ik wel een wissel kwijt. Na mijn geplande wissels Pidcock -> Merlier -> Pidcock dus geen wissel meer over. Moet dan nu voor de Waalse ritten kiezen tussen Pidcock en Evenepoel. Is er ook maar iemand (ook al is het er maar één) die voordeel ziet in het behouden van de Lie + later wissel over (Evenepoel) boven nu Pedersen + wissel kwijt?
Je kan beter denk ik gewoon gokken/hopen dat de Lie het goed gaat doen.
Met je wissel voor Pedersen zet je jezelf buitenspel omdat mensen die Pedersen al hebben dan een wissel meer hebben dan jij. Die mensen staan er dan een stuk beter voor.
Mocht de Lie het alsnog redelijk tot goed gaan doen heb je ook nog eens dat de mensen die hem nog wel hebben dan ook nog eens op je uitlopen.
Ik zou iedereen met de Lie aanraden om hem te houden en te hopen op het beste.
Ik heb ongeveer dezelfde twijfel maar wacht ook even af wat De Lie vandaag en donderdag doet.
Mocht hij wel presteren dan gok ik toch om hem er nog even in te houden zodat hij wellicht in BdP nog van waarde kan zijn en ik die wissel in de pocket kan houden
Door zijn eigen kwaaltjes voorafgaand aan de start van OHN is die bij mij van de lijst gehaald. Maar dat is nu wel een fijne om erbij te hebben idd! Ik verwacht stiekem ook wel wat van m. Fingers crossed voor je 🤞
Ja maar, wie weet gaat hij volgend jaar wel resultaten rijden. Is nog jong en heeft enorme potentie. Als hij een keer vrij blijft van ellende kan het écht een puntenkanon worden.
Heeft trouwens iemand al eens uitgezocht of Arnaud verre familie is van Richie Porte?
Nou dit klinkt toch alles behalve goed:
"Er zijn redelijk wat kneuzingen over heel zijn lichaam", deelt de ploegleider. "Zijn rechterkant is redelijk gehavend, ook zijn vingers zijn geraakt. Misschien moet zijn rechterhand gehecht worden tussen middel- en ringvinger."
Vingegaard kon al niet starten vanwege een gekneusde hand. Zal zeker niet zijn voorjaar op het spel zetten, maar of die er zaterdag bij is betwijfel ik toch. En als die er al is, vraag ik me af hoeveel impact een gekneusd lichaam heeft.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.