Scorito Klassiekerspel 2025

1 2 ... 122 ... 148 149
dr klaas

leuke gokje, Pogi Pedersen Poel Pidcock Ganna allemaal top 10 levert 5,2x je inzet op ! 

Bamihap
nasibal
Ik heb een dikkere plasser dan jij. 

Dat hoop ik wel voor je. Ik zal iets grotere vrouwelijke rondingen hebben (al kun je dat tegenwoordig ook niet met zekerheid zeggen)

Aanklampen
dr klaas
Hoe rijden de ze Berta op doorgaans ?  1.8km a 7.1% lijkt me zeerder doe voor de 75kg plussers als 4...

Volgens mij ga je daar misschien nog Laengen en zeer waarschijnlijk Novak voorop zien. Strak tempo maar niet iets wat in de buurt van ' aan de boom schudden' komt. Al zul je waarschijnlijk wel al enkele renners zien harken en net meekomen.

De Tourminator
Aanklampen
Ben jij dat, Jan Hermsen?

Nope, nog nooit van de beste man gehoord.

Willempie94
KV
Het is een Deen ;-)

Haha je hebt gelijk, had volgensmij bedacht om 'noordelijke' te schrijven, werd uiteindelijk Noorse blijkbaar;)

BigMig
Bamihap
Dat hoop ik wel voor je. Ik zal iets grotere vrouwelijke rondingen hebben (al kun je dat tegenwoordi...

Plot twist, een groupie!

nasibal
DennisdeMenniss
Weet er iemand hoe je een gebruikersnaam kunt wijzigen in Nasischijf? Asking for a friend. 

Mocht je het antwoord hebben, laat even weten. Een vriend van mij overweegt BassiedeNasi :D

nasibal
BigMig
Plot twist, een groupie!

Haha ja, dus toch inderdaad gewoon een fan. :) 

Laatst gewijzigd
Aanklampen

Bredene Koksijde classic, dan hou je bijvoorbeeld Dylan G in de gaten, ploeg werkt, hangt steeds achteraan, met weinig wind ging dat gelukkig voor hem goed, laatste ronde, valpartij middenin, en Dylan zit erachter. Weg sprint.. 

daar word je als ploeg toch gek van, rij eens attenter. Reden te meer om hem links te laten liggen voor elk wielrenspel

TheCoon

Na MVDP en Pogi toch wel wat keuzestress voor 3e kopman... Pidcock of JP...

Rroovers
TheCoon

Ik heb zelf meer  keuzestress met Pidcock en Pedersen als 3e.... lastig lastig

Oerdewai
TheCoon

Vorige week vond ik hem ook nog lastig, maar na de valpartij van JP is de keuze nu snel gemaakt lijkt me

Ragnar Lolbroek

Cap 1: Mathieu

Cap 2: Pogacar 

Cap 3: Pidcock

Philipsen, Milan, Narvaez, Groves, Gregoire,  Cortina, Zana

BigMig
Aanklampen
Bredene Koksijde classic, dan hou je bijvoorbeeld Dylan G in de gaten, ploeg werkt, hangt steeds ach...

Na De Lie die te duur geprijsd was, is dit ook wel een mooie om te noemen. Zit steevast slecht gepositioneerd en heeft de topsnelheid van weleer niet meer (relatief aan de rest van t veld) maar kost toch 2,5 miljoen. Zelfs met de combinatie BdP/Scheldeprijs is dat erg overdreven. En volgens mij is het al een paar spellen zo dat hij eigenlijk iets duurder is dan realistisch zou zijn. Is dat een soort chauvinismebonus? Meen me te herinneren dat Jakobsen dat ook een aantal spellen had. Of is dat gewoon een truc van scorito om de kenners een voordeeltje te geven ten opzichte van de Jan en Wilma's? 

nasibal
BigMig
Na De Lie die te duur geprijsd was, is dit ook wel een mooie om te noemen. Zit steevast slecht gepos...

Die had inderdaad, net als Kooij overigens, aardig een nederlanderbonus te pakken weer dit jaar 😂

dephazz

MSR...

Vorig jaar wilde UAE de Cipressa onder de 9 minuten oprijden en faalde jammerlijk. Covi en Del Toro die vroeg losten en Wellens en Pogi die het zelf moesten doen. Verspilling van krachten. Op de Poggio Wellens de eerste snok, Pogi sloeg daarna een gat. Van der Poel pareerde echter. De afloop kennen we.

Dit jaar Laengen, Novak en Politt voor de capo's. Narvaez en Del Toro voor de Cipressa. Vooral om het peloton uit te dunnen. Dan stuk vlak om vervolgens Wellens in positie te brengen, en dan aanval Pogi op de Poggio.

Denk dat alleen VdP en Pidcock mogelijk in staat zijn om te volgen. Pidcock kan het winnen in de afdaling. VdP in de sprint.

Het ongewone van MSR is echter dat de bups vaak op het einde terugkomt. Flashback naar de Jaspers! Een sprinter die op kracht wint.

Achteraf je gelijk halen is makkelijk, vooraf durven te voorspellen veel moeilijker. Ik gok op een winst van Pedersen, Matthews of Cort.

Cheers.

BigMig
nasibal
Die had inderdaad, net als Kooij overigens, aardig een nederlanderbonus te pakken weer dit jaar 😂

Ja al was het bij Kooij eerder andersom, ik had wel vertrouwen in zijn prestaties, maar zn programma was niet goed genoeg om de prijs te rechtvaardigen. Zelfde verhaal voor Jorgenson. Misschien ook een soort Visma-LABbonus. Die ploeg wordt dan toch hoog ingeschat, zeker als je het vergelijkt met de prijzen van sommige UAE'ers

klumper

Hier helaas De Lie in mijn team geklikt.

Zie het niet meer goed komen dit voorjaar met hem, dus ga mijn 1e wissel toch maar gebruiken.

Ga voor de wissel De Lie-Pedersen.

Tuurlijk zonde van de wissel, maar winnen zal ik het spel toch niet...

Sta nu op een matige 63,7 %, maar heb nog alle vertrouwen in 90% score.

In veel teams is de verdeling vaak niet goed, daarom nog genoeg ruimte om flink te stijgen.

Morgen VdP, Pogi en Mads als captains.

Benzardi

Hoor niemand over Pithie, kan dat geen dark muilpaard zijn?

Gozert van 22 jaar, dus nog lekker onbevangen en alles is nieuw voor hem wat een voordeel kan zijn of een nadeel. Maar laten we uitgaan van het positieve dan kan hij best een leuk einduitslag rijden.

OneTrickPony
Aanklampen
Bredene Koksijde classic, dan hou je bijvoorbeeld Dylan G in de gaten, ploeg werkt, hangt steeds ach...

Dit snap ik ook niet. Is het nou te veel gevraagd om als (op papier) topfavoriet in elk geval de laatste 30 km een beetje van voren te zitten om precies dit te vermijden..

Schop onder zijn kont heeft hij nodig.

turbolader
dephazz
MSR... Vorig jaar wilde UAE de Cipressa onder de 9 minuten oprijden en faalde jammerlijk. Covi en De...

Als ik UAE was zou ik kijken naar het zwakke team om VdP heen en dan Pogacar al aan de voet van Cipressa lanceren. Mogelijk kunnen dan alleen een Ciccone, Pidcock, Schachmann en Powless mee. Die laatste 3 zullen volle bak meerijden, alleen Ciccone kan gaan linkeballen. Resten van het peloton zullen dan naar VdP gaan kijken om het op te knappen. Dat is voor Pogi denk ik beste optie om te kunnen winnen.

DennisdeMenniss
turbolader
Als ik UAE was zou ik kijken naar het zwakke team om VdP heen en dan Pogacar al aan de voet van Cipr...

Mmm, gewaagde uitspraak.. zwak team om van de Poel heen.. zou toch nog eens naar de startlijst en het openingsweekend kijken als ik jou was  ;) Daarentegen hoeft Alpecin, en met name vd Poel, alleen maar wat wit/zwarte shirtjes en eentje met de regenboogvlag te volgen, hoeven de wedstrijd niet te dragen. Namen die je noemt zijn wel leuke outsiders.

Zitvlees
turbolader
Als ik UAE was zou ik kijken naar het zwakke team om VdP heen en dan Pogacar al aan de voet van Cipr...

Het is wel een heel end naar de Poggio he, en alle andere ploegen gaan dan organiseren ipv naar mvdp kijken

Wiwawout
Zitvlees
Het is wel een heel end naar de Poggio he, en alle andere ploegen gaan dan organiseren ipv naar mvdp...

Deels met je eens. Zeker een heel eind naar de Poggio. Alleen of de andere ploegen zich ook gaan organiseren, en vooral hoe snel dat gaat, vraag ik mij af. In geen enkele voorbeschouwing hoor of lees ik serieus de optie dat Pogacar wel eens vanaf de Cipressa kan gaan, waardoor ik denk dat het verrassingseffect wel eens groot kan zijn, en het te lang duurt voordat ploegen zich gaan organiseren. Als je kijkt ook hoe lastig het is om goed in positie te zitten aan het begin van de Cipressa vraag ik me echt af hoe snel een achtervolging op gang zal komen.

Laatst gewijzigd
De Tourminator

Morgen voor mij Pogi op 1, MvdP op 2 en Pidcock op 3. JP mag morgen laten zien dat hij woensdag een goede Cap kan zijn. Na BdP gaan we kijken of Pidcock gewisseld gaat worden voor Pedersen...

1 2 ... 122 ... 148 149

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.