Scorito Klassiekerspel 2025

1 2 ... 121 ... 148 149
floda

Volgens mijn zeer accurate windapp zaterdag 4 in de rug met gematigde regen  dus vluchters meer kans

Benzardi

Hoe is het trouwens met de gesteldheid van Pogi ? Hij maakte toch een flinke klapper met/op zijn vouwfiets.

Top 3 zal hij wel rijden maar eerste worden, ik mijn vraagtekens.

RedDevil
nasibal
Ik doelde meer op een aderlating voor het aantal punten van JP. Dat zijn capplek wel goed op te vang...

Zelfde uitgangspunt hier. Heb ook 2 miljoen op de bank en wilde eigenlijk Poel erin brengen voor Pidcock. 

Maar... ik ben 1 van de sukkels die erin getuind is bij De Lie. Dus voelt niet echt lekker om een sterke Pidcock er nu uit te halen en zo'n zwalkende Belg erin te laten. Zaterdagochtend maar even de knoop doorhakken. 

Vergane Glorie

Voorbeschouwing van In het wiel beluisterd. Wind zal aantrekken en veel regen. Ligt eraan wat je als vluchters ziet, maar dit gaat ongeveer één lange sprint van de voet van de Cipressa naar de finish worden. Prachtige koers. 

Mede hierdoor ga ik Pidcock wel als captain nemen (3e). Die gaat net als de strade gewoon vanaf de turcino in het wiel van Pogi zitten om daar nooit meer uit te komen. 

Gaat een mooi halfuur worden! Alleen samengeknepen billen bij die afdalingen....

Vergane Glorie

Voorbeschouwing van In het wiel beluisterd. Wind zal aantrekken en veel regen. Ligt eraan wat je als vluchters ziet, maar dit gaat ongeveer één lange sprint van de voet van de Cipressa naar de finish worden. Prachtige koers. 

Mede hierdoor ga ik Pidcock wel als captain nemen (3e). Die gaat net als de strade gewoon vanaf de turcino in het wiel van Pogi zitten om daar nooit meer uit te komen. 

Gaat een mooi halfuur worden! Alleen samengeknepen billen bij die afdalingen....

De Tourminator

Cap Pogi en MVDP maakt toch niet veel uit als ze ook 1e en 2e worden. Heb je ze beide juist voorspeld zijn dat 525 punten. Heb je ze net andersom dan zijn het 520 punten. 

Wie zou er met deze 2 klasbakken meekunnen naar de finish. Ik verwacht niemand.

Bamihap
nasibal
Ook deze is weer te makkelijk.  Ik geef net aan dat vanuit het zadel accelereren op kasseienklimmen...

Je wordt vermoeiend met je zelfverheerlijking. Stop er maar mee

Aanklampen
De Tourminator
Cap Pogi en MVDP maakt toch niet veel uit als ze ook 1e en 2e worden. Heb je ze beide juist voorspel...

Ben jij dat, Jan Hermsen?

BigMig
Bamihap

Een beetje lopen haten is pas vermoeiend, stop er maar mee.

Bamihap
BigMig
Een beetje lopen haten is pas vermoeiend, stop er maar mee.

Kontenlikkertje erbij. Ga er maar mee door

BigMig
Bamihap
Kontenlikkertje erbij. Ga er maar mee door

Wat is jouw probleem joh? Pak lekker een biertje en geniet van t leven. Maar als je toch alleen maar negativiteit wil spuien, ga dat dan ergens anders doen dan op dit forum.

Laatst gewijzigd
nasibal
Bamihap

Ik heb een dikkere plasser dan jij. 

Ronkaaij
nasibal
Ik heb een dikkere plasser dan jij. 

Ai, hebben ze die 6 hersencellen daarin gestopt 😉😉

Poule d'Or

Best sneu als je een smurfaccount registreert om alleen op Nasibal te zieken. Dan moet je wel erg onzeker zijn. De rest waardeert zijn bijdrages wel. Als je het niet eens met hem bent, kom dan met inhoudelijke argumenten.

Laatst gewijzigd
Nijmos
De Tourminator
Cap Pogi en MVDP maakt toch niet veel uit als ze ook 1e en 2e worden. Heb je ze beide juist voorspel...

Wie van de twee een sprint a deux wint is inderdaad totaal oninteressant voor de capvolgorde. Andere overwegingen spelen natuurlijk, zeker in san remo, wel een grote rol

RedDevil

Jongens...we krijgen nu 4 klassiekers in 9 dagen. Heerlijk :-) 

CyclingDonkey
RedDevil
Jongens...we krijgen nu 4 klassiekers in 9 dagen. Heerlijk :-) 

I second that 👍👍👍

Aanklampen

Lijkt dat ik met 11 man aan de start kom, geen Matje maar wel Mads, en een lichte Matje hedge met Groves, Berckmoes, Mihkels

Willempie94

Leuk stukje van onze Noorse vriend! Wel bijzonder dat hij pogi lager inschat als bijna iedereen hier.. nja niet pogi dan, gaat natuurlijk om de koers

Pim Todcock

Geen Gianni Vermeersch op de bevestigde lijst, maar wel de andere 3 Alpecin veelpicks. Niet ongunstig voor mijn puntjes.

Laatst gewijzigd
Aanklampen
Pim Todcock
Geen Gianni Vermeersch op de bevestigde lijst, maar wel de andere 3 Alpecin veelpicks. Niet ongunsti...

Oei, dat is wel pijnlijk voor 11%.. links of rechtsom gaat dat TP kosten

dr klaas
Aanklampen
Oei, dat is wel pijnlijk voor 11%.. links of rechtsom gaat dat TP kosten

De kaasschaaf gaat bij elke scorito-er langs helaas. 

KV
Willempie94
Leuk stukje van onze Noorse vriend! Wel bijzonder dat hij pogi lager inschat als bijna iedereen hier...

Het is een Deen ;-)

DennisdeMenniss

Weet er iemand hoe je een gebruikersnaam kunt wijzigen in Nasischijf? Asking for a friend. 

dr klaas

Hoe rijden de ze Berta op doorgaans ?  1.8km a 7.1% lijkt me zeerder doe voor de 75kg plussers als 4km a 4% ?

1 2 ... 121 ... 148 149

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.