Ik denk dat twee wissels gebruiken om Pedersen erin te wisselen het nooit waard gaat zijn.
Je bent dan in 1 klap twee wissels kwijt. En hij heeft al 1 van zn 6 koersen gereden.
Aan diegene met Kristoff en Soren, durven jullie een van die twee 3C te maken? De aanwezigheid van Fredheim en Blikra waren zoals eerder aangehaald juist de reden om die 2 te laten liggen. Afgezien van het feit dat Kristoff de echte snelheid niet heeft, bepalen ze misschien wel op basis van de vorm van de dag of de positie in de laatste paar km wie er uiteindelijk sprint. Fredheim lijkt me misschien nog wel de grootste kanshebber om te gaan sprinten.
Achteraf gezien heeft de Pidcockwissel een beperkt verschil gemaakt. 90 punten op SB met 2.5 cap is 225 punten. Daar gaat dan wel weer wat af voor mogelijke miscaps in de andere ritten en een eventuele alternatieve cap, hoewel dat in mijn geval een nulpunter was.
Netto kom je dan ongeveer op de verwachte opbrengst voor een wissel. De vraag is vooral of een post-PR-wissel meer oplevert.
Ik overweeg deze wissel ook, echter wissel ik ook al Merlier erin voor Pidcock. Mijn derde wissel is dan ook voor REV. Ik heb dan vanaf BP Benoot als 3e cap in plaats van Pidcock. Echter heb ik dan wel vanaf E3, ik heb de Lie nog wel in de Panne morgen, Benoot in plaats van de Lie. Met de teampunten van Wout erbij,lijkt mij dit winst opleveren, wat denken jullie?
alvast bedankt!!
Het blijft een gevoel en ik ga zeker rond 11.00 even op sporza lezen, maar ga hier voor 1)Merlier, 2) Milan en dan 3) Philipsen of Fretin..dan toch maar even de interviews afwachten. Kanter, bomboi en in mindere mate Vermeersch mogen wat leuks doen..;)
gezien het mooie weer verwacht ik een tamme koers, dus wel ideaal voor Philipsen lijkt me.
Ik heb ook deze wissel en zag er afgelopen weken eerst vanaf om Pidcock te houden. Maar gezien zijn hoogte stage en zijn zeer waarschijnlijke deelname aan Giro((sponsor team is ook sponsor Giro) doe ik het toch ondanks groot aantal sprinters. Grootste groep heeft Merlier al van het begin. Levert hij wel verlies ik niks en levert hij niet ook niet..komen nog aantal koersen waar hij kan leveren en dan zien we wel wie we erin fietsen voor de 4 heuvel klassiekers..
Ik zou dat wel als een logische wissel zien. Denk dat je benoot net zo makkelijk captain kan maken in BP. Ook heb je hem voor de overige heuvels ook als captain. De Lie maak je denk ik verder geen captain.
Ik wissel zelf misschien pidcock voor benoot. Alleen bij LBL maak ik pidcock eerder captain dan benoot en de laatste rijdt nog een stuk meer...
Maar daar hoef ik pas vrijdag een keuze over te maken
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.