Scorito Klassiekerspel 2025

1 2 ... 129 ... 147 148
Houtenees
ivo001
Prima argumenten op zich. Het is vooral de FOMO van Pedersen die mij parten speelt, en dat om die te...

Ik denk dat twee wissels gebruiken om Pedersen erin te wisselen het nooit waard gaat zijn. 

Je bent dan in 1 klap twee wissels kwijt. En hij heeft al 1 van zn 6 koersen gereden. 

Laatst gewijzigd
Aanklampen

Aan diegene met Kristoff en Soren, durven jullie een van die twee 3C te maken? De aanwezigheid van Fredheim en Blikra waren zoals eerder aangehaald juist de reden om die 2 te laten liggen. Afgezien van het feit dat Kristoff de echte snelheid niet heeft, bepalen ze misschien wel op basis van de vorm van de dag of de positie in de laatste paar km wie er uiteindelijk sprint. Fredheim lijkt me misschien nog wel de grootste kanshebber om te gaan sprinten.

KV
Aanklampen
Aan diegene met Kristoff en Soren, durven jullie een van die twee 3C te maken? De aanwezigheid van F...

Onze Deense vriend gokt op Soren. 

Houtenees

Deelname van Philipsen is bevestigd. 

Phoenix0000

Bij wissel Pidcock naar Benoot moet Benoot in koersen tot BP al ruim 150-160p halen voor break even. Dat kan, maar heel veel meer gaat ie niet doen en het gaat je niet veel opleveren dus

RedDevil
Aanklampen
Aan diegene met Kristoff en Soren, durven jullie een van die twee 3C te maken? De aanwezigheid van F...

Nee. Ik heb Kristoff, maar zie hem niet als mogelijk cap. Heb hem meegenomen als opvuller voor bepaalde koersen waar hij prima hoog kan eindigen, maar 0,0 garantie daarop. 

Rad
Phoenix0000
Bij wissel Pidcock naar Benoot moet Benoot in koersen tot BP al ruim 150-160p halen voor break even....

En hoe denk je over de wissel Benoot voor De Lie?

Pom titcock
Phoenix0000
Bij wissel Pidcock naar Benoot moet Benoot in koersen tot BP al ruim 150-160p halen voor break even....

waarom? Je kan Pidcock er daarna toch weer inwisselen voor merlier of zo

Pim Todcock

Achteraf gezien heeft de Pidcockwissel een beperkt verschil gemaakt. 90 punten op SB met 2.5 cap is 225 punten. Daar gaat dan wel weer wat af voor mogelijke miscaps in de andere ritten en een eventuele alternatieve cap, hoewel dat in mijn geval een nulpunter was.

Netto kom je dan ongeveer op de verwachte opbrengst voor een wissel. De vraag is vooral of een post-PR-wissel meer oplevert.

Nijmos
Aanklampen

In bdp niet, in sp durf ik Kristoff wel aan. Als hij tot die tijd wat vorm toont.

tinus-dordt
Rad

Ik overweeg deze wissel ook, echter wissel ik ook al Merlier erin voor Pidcock. Mijn derde wissel is dan ook voor REV. Ik heb dan vanaf BP Benoot als 3e cap in plaats van Pidcock. Echter heb ik dan wel vanaf E3, ik heb de Lie nog wel in de Panne morgen, Benoot in plaats van de Lie. Met de teampunten van Wout erbij,lijkt mij dit winst opleveren, wat denken jullie? 
alvast bedankt!!

NielsH97

Enorme twijfels. C1 is voor Merlier maar voor C2 twijfel ik tussen Milan en Philipsen. De ander krijgt natuurlijk C3.

dr klaas
Pim Todcock
Achteraf gezien heeft de Pidcockwissel een beperkt verschil gemaakt. 90 punten op SB met 2.5 cap is...

Achteraf pidcock thuis kunnen laten natuurlijk, en Merlier moet niet vallen morgen of zondag Plus ieder heeft die vrijgespeelde miljoenen anders besteedt.

Wicked Wout
dr klaas
Achteraf pidcock thuis kunnen laten natuurlijk, en Merlier moet niet vallen morgen of zondag Plus ie...

Die 225 punten als C2 in SB waren toch wel erg lekker hoor. Ben blij dat ik hem niet thuis heb gelaten. 

"Het blijft toch een kopmannenspel..." 😉

Vergane Glorie
NielsH97
Enorme twijfels. C1 is voor Merlier maar voor C2 twijfel ik tussen Milan en Philipsen. De ander krij...

Het blijft een gevoel en ik ga zeker rond 11.00 even op sporza lezen, maar ga hier voor 1)Merlier, 2) Milan en dan 3) Philipsen of Fretin..dan toch maar even de interviews afwachten. Kanter, bomboi en in mindere mate Vermeersch mogen wat leuks doen..;)
gezien het mooie weer verwacht ik een tamme koers, dus wel ideaal voor Philipsen lijkt me.

Dekkerony
oli4g
Heeft er iemand nog een laatse mening over de Picdock - Merlier wissel? Oorspronkelijk ging ik er va...

Ik heb ook deze wissel en zag er afgelopen weken eerst vanaf om Pidcock te houden. Maar gezien zijn hoogte stage en zijn zeer waarschijnlijke deelname aan Giro((sponsor team is ook sponsor Giro) doe ik het toch ondanks groot aantal sprinters. Grootste groep heeft Merlier al van het begin. Levert hij wel verlies ik niks en levert hij niet ook niet..komen nog aantal koersen waar hij kan leveren en dan zien we wel wie we erin fietsen voor de 4 heuvel klassiekers..

Laatst gewijzigd
Dekkerony
Wicked Wout
Die 225 punten als C2 in SB waren toch wel erg lekker hoor. Ben blij dat ik hem niet thuis heb gelat...

Ja idd. Het was hij of Merlier.  En dan is 2e in SB  met 2e cap 225p.VS. 15e in KBK 24p. Toch wel heel lekker ;-)

Laatst gewijzigd
Vergane Glorie
Rad

Ik zou dat wel als een logische wissel zien. Denk dat je benoot net zo makkelijk captain kan maken in BP. Ook heb je hem voor de overige heuvels ook als captain. De Lie maak je denk ik verder geen captain. 

Ik wissel zelf misschien pidcock voor benoot. Alleen bij LBL maak ik pidcock eerder captain dan benoot en de laatste rijdt nog een stuk meer...

Maar daar hoef ik pas vrijdag een keuze over te maken

Ragnar Lolbroek
Aanklampen

Ik heb wel Kristoff maar ik cap hem niet. Dat worden respectievelijk Merlier, Philipsen en Milan. Verder nog Welsford, Lazkano, Vermeersch, Fretin en Cortina aan de start. 

Phoenix0000

Geen Pog in E3. Wat doen de teams zonder MvdP nu?

VincentK
Phoenix0000
Geen Pog in E3. Wat doen de teams zonder MvdP nu?

Vraag je dat voor jezelf, of wil je het even inwrijven? 

Maar het antwoord is anticiperen.

ivo001
Vergane Glorie
Het blijft een gevoel en ik ga zeker rond 11.00 even op sporza lezen, maar ga hier voor 1)Merlier, 2...

Of Kubis 3e cap :) 

Benieuwd of ze voor hem of Bomboi rijden

Laatst gewijzigd
sprintgeit

And it's official..Pogi van de startlijst E3 gehaald

(zie nu dat dit al genoemd was hier ). Zal inderdaad vraagtekens opleveren voor de niet VdP teams, al kun je nu natuurlijk wel weer wat makkelijker een UAE cappen.

Laatst gewijzigd
Jeroen Vanroose

Met het afhaken van Pogacar zondag en ook geen Van Aert & VdPoel lijkt het plots wel een goede kans op sprint met oa Merlier & Philipsen.

Freek Flemminks

Wat is de reden om e3 te schrappen als PR erbij komt voor Pogi? Trainingstijd voor PR of het totaal aantal wedstrijden? 
Aangezien de datums van beide wedstrijden toch relatief ver uit elkaar liggen... 

1 2 ... 129 ... 147 148

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.