Scorito Klassiekerspel 2025

1 2 ... 130 ... 147 148
KV
Jeroen Vanroose
Met het afhaken van Pogacar zondag en ook geen Van Aert & VdPoel lijkt het plots wel een goede k...

Denk dat Vdp GW er nog wel bij zal doen. 

Kussinjepoes

Wat is er met Milan aan de hand? Is ineens veranderd naar voorlopig..

ProScoritoManager
Kussinjepoes
Wat is er met Milan aan de hand? Is ineens veranderd naar voorlopig..

En de overige Lidl renners staan ook op voorlopig/onbekend. Zal vast zo'n vaart niet lopen en lijkt al helemaal niet Milan specifiek.

Edit: En ze zijn weer terug. Scorito bugje.

Laatst gewijzigd
Kussinjepoes
ProScoritoManager
En de overige Lidl renners staan ook op voorlopig/onbekend. Zal vast zo'n vaart niet lopen en lijkt...

Super! Thanks

sprintgeit
Freek Flemminks
Wat is de reden om e3 te schrappen als PR erbij komt voor Pogi? Trainingstijd voor PR of het totaal...

Fitheid is een optelsom van conditie en vermoeidheid. Als je te veel wedstrijden rijdt dan stapelt de vermoeidheid zich en ben je dus op het moment suprème minder fit, of zelfs ziek. 

In een trainingsschema zou je ook nooit heel veel "key sessies" doen met een inspanning a la E3.

Ik weet natuurlijk niet precies wat de overwegingen zijn van Pog en z'n staf, maar vermoed dat het daarmee te maken heeft.

Het is natuurlijk überhaupt al op het randje wat de beste man probeert. Niet voor niks dat hij werkelijk de enige in het peloton is die van SB tot aan Luik erbij is.

Laatst gewijzigd
Maillot à Pois
Jeroen Vanroose
Met het afhaken van Pogacar zondag en ook geen Van Aert & VdPoel lijkt het plots wel een goede k...

Pogi heeft voorlopig toch enkel voor vrijdag afgehaakt, niet voor GW zondag?

Jeroen Vanroose
Maillot à Pois
Pogi heeft voorlopig toch enkel voor vrijdag afgehaakt, niet voor GW zondag?

Algemene verwachting is dat hij ze beiden niet zal doen.

Maillot à Pois
Jeroen Vanroose
Algemene verwachting is dat hij ze beiden niet zal doen.

Ok, thanks!

Freek Flemminks
sprintgeit
Fitheid is een optelsom van conditie en vermoeidheid. Als je te veel wedstrijden rijdt dan stapelt d...

Thanks. 
Het is inderdaad een aardige beproeving dat programma van hem dus wat consessies snap ik ook wel 😵

Houtenees

Met het niet starten van Pogacar in de E3 verdwijnt er in vrijwel alle teams een eerste of tweede kopman. 

De van te voren bedachte reserve kopmannen moeten aan de bak! 

De 3e kopman opties (zeker niet allemaal in mijn team) die denk ik veel opgesteld gaan worden: Wellens, Narvaez, Benoot, Ganna, Pedersen, Jorgenson. 

Mis ik hier nog namen? 

En wie vinden jullie dan de meest geschikte 3e kopman? 

Ik denk zelf dat Jorgenson cappen het veiligst is voor de mensen die hem hebben. Maar die hebben veel mensen niet (en ik ook niet). 

Laatst gewijzigd
Pom titcock
Houtenees
Met het niet starten van Pogacar in de E3 verdwijnt er in vrijwel alle teams een eerste of tweede ko...

Ganna is ready

KV
Houtenees
Met het niet starten van Pogacar in de E3 verdwijnt er in vrijwel alle teams een eerste of tweede ko...

Denk niet dat Jorgenson ooit een veilige cap optie kan zijn, zeker met WVA ook aan de start. Ik ga denk ik voor Pedersen of Narvaez. Nog even het weerbericht afwachten ook. 

Houtenees
KV
Denk niet dat Jorgenson ooit een veilige cap optie kan zijn, zeker met WVA ook aan de start. Ik ga d...

Dat denk ik in de e3 zeker wel. Hij is daar denk ik een veel veiligere cap dan Pedersen.  

De E3 is echt een zware koers met ontzettend veel heuvels kort op elkaar. Dat is heel erg in zijn voordeel. 

Jorgensons trackrecord daar: 4e en 5e 

Die 5e plek was bij Visma met Wout. 

ProScoritoManager

Met Wout die nog steeds eens vorm moet tonen zou ik nog overwegen om Jorgenson boven Wout te cappen. 'Gelukkig' heb ik hem niet dus hoef ik daar ook mijn hoofd niet over te breken, maar als derde cap náást Wout zou hij echt een no-brainer zijn voor mij. Ganna zou ik ook zonder twijfel C3 maken als ik hem had. Denk dat het met de opties die ik wel tot mijn beschikking heb Wellens wordt voor mij.

Houtenees

Narvaez start niet in E3 en GW. 

Wellens gaat een super cap zijn. Helaas heb ik die ook niet. 

In principe staat voor vandaag de Pidcock -Merlier wissel bij mij op de planning. Maar ik ga nog even naar de tekentafel en berekenen hoeveel punten in verwacht van Wellens tov Merlier. 

JoostEmpty

Jammer dat Narvaez ook niet rijdt zeg, Powless zal nu m'n 3de cap worden. Niet ideaal!

NielsH97

F. Vermeersch kan ook een C3 optie zijn in de E3, is goed in vorm. Wel een gok natuurlijk.

Twijfel zelf tussen Powless en Wellens.

Houtenees
NielsH97
F. Vermeersch kan ook een C3 optie zijn in de E3, is goed in vorm. Wel een gok natuurlijk. Twijfel z...

Starten en cap optie zijn wel 2 verschillende dingen 😜

Raimondas Roomsaus

Benieuwd wat er met Narvaez aan de hand is.. Heb namelijk een dubbele wissel voor vandaag op de planning met De Lie-->Merlier als 1 van de 2 wissels

bdebouwer

Narvaez stond sowieso niet op de planning voor GW

TourDeFranceUnchained
Raimondas Roomsaus
Benieuwd wat er met Narvaez aan de hand is.. Heb namelijk een dubbele wissel voor vandaag op de plan...

Heb zo een vermoeden dat die ook gewoon rust krijgt nu en enkel op de startlijst stond om te knechten. De weg naar Luik is nog lang en ook Narvaez heeft dus een flink voorjaar die zelfs al in Australië startte.

KV

Hopelijk dan vol voor de winst in DDV zou ik zeggen!

Laatst gewijzigd
Raimondas Roomsaus
KV
Hopelijk dan vol voor de winst in DDV zou ik zeggen!

Te mooi resterend programma om te wisselen eigenlijk ja

NielsH97
Houtenees
Starten en cap optie zijn wel 2 verschillende dingen 😜

Neem aan dat je bedoelt dat Vermeersch niet start in E3? Volgens Scorito klopt dat, maar hij is toegevoegd voor E3.

ditisdavid

Ik had hier ook Narváez als backup gepland, nu keuze uit Pedersen, Powless, Benoot en Morgado voor de derde kopmanplek. Met z'n vieren nul keer toptien in de laatste twee edities...

Maar goed, er zullen er toch acht renners behalve Van der Poel en Van Aert zover moeten komen, een vrij armoedig rijtje 6-10 zit er wel in. Om maar te zwijgen van Gent-Wevelgem, die zitten opgezadeld met de startlijst van een B-klassieker.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 130 ... 147 148

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.