Pedersen moet het hebben van lange koersen, pure power en zijn sprint, niet opeenvolgingen van klimmetjes. Toptien rijden is wel mogelijk maar ik vind het echt geen toeval dat zijn trackrecord hier zoveel slechter is dan in de andere kasseienklassiekers.
Dat kan je van Kung ook zeggen, minus de sprint. Maar die wist hier wel podium te rijden. Ik vraag me af of dat Pedersen dit jaar niet net op die klimmetjes gefocust heeft en minder op zijn sprint, gezien zijn vorm in P-N. Powless 3e cap voelt toch ook niet zo lekker.
Zo, de eerste wissel is een feit. Nu met dé 3 sprintkopmannen BdP, GW én SP(-1) aanvangen. Vind het redelijk bizar om te zien dat Merlier en Milan net boven de 50% pickrate uitkomen. Denk alleen niet dat er van de 4% die boven mij staat er veel bijzitten die deze 3 mannen niet allemaal in hun team hebben, dus zal mij benieuwen wat de groeimarge naar boven gaat zijn de komende week!
Ik sta een paar % boven je en doe t zonder merlier hier (misschien wel SP) omdat ik anders niet uitkom met de wissels. Mij ben je na vandaag dus wrs wel voorbij ;)
Ik hoop t dan van t weekend goed te maken :)
Pedersen kan ook nog verbeteren toch?
Hij lijkt mij de beste optie na Wout en Mathieu.
Ik zit zelf nog steeds met de vraag wie ik inbreng voor Pidcock,aangezien ik alle dure mannen (mvdp, wout, merlier,Milan,pedwrwen, Wellens) al in m'n team had. Benoot voelt toch als een matige optie en ik zie geen andere kasseirenner die nu zo in vorm is dat ik die per se moet hebben.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.