Scorito Klassiekerspel 2025

1 2 ... 131 ... 147 148
Aanklampen
NielsH97
Neem aan dat je bedoelt dat Vermeersch niet start in E3? Volgens Scorito klopt dat, maar hij is toeg...

Nee, hij bedoelt dat omdat ie start is hij niet gelijk een goede Cap..

DennisdeMenniss
ditisdavid
Ik had hier ook Narváez als backup gepland, nu keuze uit Pedersen, Powless, Benoot en Morgado voor d...

Denk dat Gent-Wevelgem toch een meer dan behoorlijke startlijst heeft ervan uitgaande dat het nu een sprintkoers gaat worden ;)

Jeroen Vanroose
DennisdeMenniss
Denk dat Gent-Wevelgem toch een meer dan behoorlijke startlijst heeft ervan uitgaande dat het nu een...

Enter Merlier dus..

oli4g

Ondanks nog nooit een goed resultaat voor Pedersen, zou E3 hem toch wel moeten liggen. Zeker als het wat minder weer zou zijn. 

ditisdavid
oli4g
Ondanks nog nooit een goed resultaat voor Pedersen, zou E3 hem toch wel moeten liggen. Zeker als het...

Pedersen moet het hebben van lange koersen, pure power en zijn sprint, niet opeenvolgingen van klimmetjes. Toptien rijden is wel mogelijk maar ik vind het echt geen toeval dat zijn trackrecord hier zoveel slechter is dan in de andere kasseienklassiekers.

John Bon

Hm zonder Narvaez/Pogi duo zit ik plots wat dunnetjes in de E3. Ik heb wel Vacek die heel sterk was in de Omloop maar ik weet niet of ik daar mijn geld op durf zetten. Dan toch maar Pidcock wisselen? Hm... 

Voor G-W durf ik well alles inzetten op mijn spurters trio Philipsen/Merlier/Milan

oli4g
ditisdavid
Pedersen moet het hebben van lange koersen, pure power en zijn sprint, niet opeenvolgingen van klimm...

Dat kan je van Kung ook zeggen, minus de sprint. Maar die wist hier wel podium te rijden. Ik vraag me af of dat Pedersen dit jaar niet net op die klimmetjes gefocust heeft en minder op zijn sprint, gezien zijn vorm in P-N. Powless 3e cap voelt toch ook niet zo lekker.

Laatst gewijzigd
oli4g
Laatst gewijzigd
Canyon72
KV
Denk niet dat Jorgenson ooit een veilige cap optie kan zijn, zeker met WVA ook aan de start. Ik ga d...

Narvaez rijdt hem ook niet

KV
Canyon72
Narvaez rijdt hem ook niet

Weet ik ondertussen ook wel ;-). Heb gelukkig ook nog Wellens die het dan waarschijnlijk wel zal worden. 

ProScoritoManager

Zo, de eerste wissel is een feit. Nu met dé 3 sprintkopmannen BdP, GW én SP(-1) aanvangen. Vind het redelijk bizar om te zien dat Merlier en Milan net boven de 50% pickrate uitkomen. Denk alleen niet dat er van de 4% die boven mij staat er veel bijzitten die deze 3 mannen niet allemaal in hun team hebben, dus zal mij benieuwen wat de groeimarge naar boven gaat zijn de komende week!

Canyon72
KV
Weet ik ondertussen ook wel ;-). Heb gelukkig ook nog Wellens die het dan waarschijnlijk wel zal wor...

Sorry, had latere berichten nog niet gelezen

CyclingDonkey
ProScoritoManager
Zo, de eerste wissel is een feit. Nu met dé 3 sprintkopmannen BdP, GW én SP(-1) aanvangen. Vind het...

Ik sta een paar % boven je en doe t zonder merlier hier (misschien wel SP) omdat ik anders niet uitkom met de wissels. Mij ben je na vandaag dus wrs wel voorbij ;)

Ik hoop t dan van t weekend goed te maken :)

Wicked Wout
ProScoritoManager
Zo, de eerste wissel is een feit. Nu met dé 3 sprintkopmannen BdP, GW én SP(-1) aanvangen. Vind het...

De huidige nr 1 doet het vandaag met Philipsen, Kooij en Meeus als captain...

CyclingDonkey
Wicked Wout
De huidige nr 1 doet het vandaag met Philipsen, Kooij en Meeus als captain...

Amai.. die ligt al een paar dagen te slapen 😂

Zitvlees
oli4g
Dat kan je van Kung ook zeggen, minus de sprint. Maar die wist hier wel podium te rijden. Ik vraag m...

Pedersen kan ook nog verbeteren toch?

Hij lijkt mij de beste optie na Wout en Mathieu.

Ik zit zelf nog steeds met de vraag wie ik inbreng voor Pidcock,aangezien ik alle dure mannen (mvdp, wout, merlier,Milan,pedwrwen, Wellens) al in m'n team had. Benoot voelt toch als een matige optie en ik zie geen andere kasseirenner die nu zo in vorm is dat ik die per se moet hebben. 

Poule d'Or

Je kan hem natuurlijk ook laten staan, zijn toch 4 koersen waar hij resultaat kan halen.

Laatst gewijzigd
ditisdavid

Dit ging weer eens helemaal nergens over. Voor de gevallen renners is het natuurlijk veel erger, maar voor Scorito is een sprint met 78 valpartijen ook funest.

KV

Is dat nu gewoon teveel gevraagd dat Merlier eens kan sprinten in een koers die er toe doet

KV

En kopman Fretin voor SP zullen we ook mogen vergeten. Die viel echt hard. 

NielsH97

Met Milan(C2), Mihkels, Kanter en Welsford mag ik niet klagen. Met enkel top 10 ueb ik 439 punten

ditisdavid
KV
En kopman Fretin voor SP zullen we ook mogen vergeten. Die viel echt hard. 

Merlier kon ook wel eens een probleem worden. Ik vrees echt voor het behalen van 3 startende renners tzt...

KV
ditisdavid
Merlier kon ook wel eens een probleem worden. Ik vrees echt voor het behalen van 3 startende renners...

Denk dat Merlier wel zal meevallen. Vermoedelijk Gent-Wevelgem wel problematisch maar tegen SP zal het wel Ok zijn. Maar zal daar ook wel weer wat tegenkomen waarschijnlijk...

Ragnar Lolbroek

Merlier, Philipsen, Fretin, Kristoff. 

1 ongenuanceerde Godverdomme!!!

DennisdeMenniss

Zoals een befaamd Lotto renner ooit eens zei; "wat een kut koers". 

1 2 ... 131 ... 147 148

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.