Meeuws in de E3 zag ik ook niet echt gebeuren. Maar ik GW zijn t beiden goeie kandidaten, sterke kerels die lang mee kunnen en een aardige sprint hebben. Vandaar Meeus vorig jaar ook 3e
Ganna de laatste keer dat die E3 reed was die 10e
De Lie zou ik altijd eruit gooien. Zou in theorie nog een captain kunnen zijn in BP. Daar heb je waarschijnlijk al een WVA, Wellens etc. Komt wel goed. Ook jouw captains voor morgen zijn prima (heb ze zelf ook)
Voor E3 is Pedersen op zich geen logische wissel. Kan echt wel top 10 rijden maar dat is bijna nog nooit gelukt. Verder natuurlijk wel iemand ie je in DDV en PR captain kan maken (mocht je daar niemand hebben). Benoot is meer spreiden van kansen. Maak je geen captain tot de heuvels, maar met een zware GW (wind), E3, DDV en RVV kan hij genoeg punten scoren voor plek 5 t/m 15 (met af en toe teampunten). Het is dus meer een breedte investering, maar wel eentje die je perfect als reservecaptain kan hebben in de heuvels.
Voor mij is pedersen alleen maar interessant als captain voor PR..dat vind ik dan weer wel mager (al had ik hem vorig jaar ook enkel voor alleen deze koers en leverde 225 punten op ofzo).
Enfin, Ik zou de lie er altijd uitgooien. Merlier is gewoon heel lastig (vind ik ook)....
En ik wissel wrs morgenvroeg voor Benoot. Prima argumenten/beredenering breng je. Enige wat Benoot me nog een beetje tegenzit is dat die nog niet veel heeft laten zien dit jaar. Altijd een beetje kriebelig om iemand koud van hoogtestage erin te zetten. Maar ja.. De Lie met een paar kleine plusjes vooraf heeft ook niets gebracht en Lotto is inmiddels wel heel duidelijk dat het hooguit punten sprokkelen wordt
Matthews is nog een andere waar ik aan twijfel. Wel vorm getoond en zit een beetje tussen Benoot en Pedersen is qua type renner en programma
Ik hak de knoop bij de ochtend koffie door. Cheers
Denk het niet.
Als je kijkt hoe Yates rijdt, dan wordt hij nog meer onmisbaar voor Vingegaard in de Tour. Die gaat na RVV een berg op en voorbereiden op de Tour. Dat lijkt me het meest logisch.
Ik ben er in ieder geval uit dat ik Merlier ga lozen. Nu nog een nachtje slapen en dan kiezen tussen Benoot of Pedersen erin...
Heb nog 3 wissels, ze waren eigenlijk bedoeld voor de heuvels. Daar heb ik nu Pogi, Narvaez, Van Eetvelt, Van Aert, Pidcock, Vauquelin, Berckmoes, Blackmore. Komen dan nog 2 wissels bij (Evenepoel/Van Gils/Hirschi). Nu ik dit zo uit typ klinkt het wel als voldoende stootkracht in de Ardennen, dus neig ik naar Pedersen.
Iemand hier wijs advies? Sta momenteel op 99.8% en wil graag top 100 eindigen. Kopmannen staan paraat maar zit nu met de merlier eruit Pedersen erin wissel in mijn maag. Schelde heb ik nu ttt, merlier, Philipsen en fretin. 3/4 zijn gevallen een ttt is tja hoe zeg je het gevallen in twijfel ;). Niet echt kopman materiaal.
Stel merlier is weer goed en hij wint de schelde is +-300 punten, maar laten we uitgaan van 200-300.
Pedersen gaat 5 koersen rijden waar die idd geval +-300 punten gaat rijden zonder kopman. De vraag is maak ik hem ergens kopman met van aert, mvdp en Ganna in mijn team. Misschien ddv?
Zouden jullie berichten Merlier afwachten en later wisselen of nu voor vandaag wisselen en hopen dat merlier de SP toch niet gaat winnen en zo max punten halen.
Ik zou dit vandaag graag doen. Wil hem inwisselen voor benoot. Zou je dit ook nog steeds doen als je weet dat het dan al mijn 2de wissel is? Heb geen Pidcock meer op dit moment, dus zou ik in de heuvels moeten kiezen tussen Pidcock of Evenepoel.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.