Wat voor mij de hamvraag is voor morgen: is Pedersen vooruit of gaan we met een grote groep naar de streep. M.a.w.: Pedersen of Milan (en in kielzog Merlier). Ik heb hier geleerd om voor maximale zekerheid te gaan, dus dat zou nu inhouden Milan kiezen (want of 1e/2e en anders 4e/5e) en geen Pedersen (want of 1e/2e en anders 10e/11e ivm sprint aantrekken voor Milan). Op/aanmerkingen iemand ?
Pedersen toch een goede cap gebleken in de E3. Echt klasse!
Ik ben echt wel fan van Pedersen. Maar nu zie ik hem bij de bookies als topfavoriet voor Gent Wevelgem. Maar gaat dat niet gewoon een sprint worden met Milan, Philipsen en Kooij als favorieten? (Eventueel Merlier, mits niet te veel last van zn val)
De wind is wel in t voordeel van Mads natuurlijk. Lastig inschatten wie te cappen met Pedersen, Milan, Philipsen en Meeus. Ook Merlier nog in mn team.
Wie speelt er dan met meerdere teams mee? De algemene voorwaarden van Scorito stellen (logischerwijze) dat het niet is toegestaan voor een persoon om met meerdere e-mailadressen meerdere accounts aan te maken. Het lijkt me dat dat inhoudt dat één persoon bij elk spel dus hooguit één team mag/kan hebben. Als iemand desondanks vals gaat spelen en meerdere accounts/teams gaat aanmaken in een poging om een spelletje te winnen, is die persoon naar mijn mening behoorlijk triest bezig.
Ik ben het niet met je oneens, integendeel (het levert belachelijk onterecht voordeel op) , maar ik denk dat er stiekem heel veel mensen zijn die dit doen. Er zijn zelfs mensen die het openlijk toegeven dus 😉
Ik ben een groot voorstander van persoonlijke verantwoordelijkheid, maar toch denk ik dat vooral scorito zelf zich hier achter de oren mag krabben. Zoiets alleen maar in je regelement zetten en er vervolgens niet tegen optreden zet geen doden aan de zijk.
Maarja, tweede accounts zijn ook betalende accounts he...
Ik kwam er openlijk voor uit. In 2023 voor familielid account aangemaakt om mee te spelen met de Tour (kon toen geloof ik gratis iemand uitnodigen via mijn eigen account). Vervolgens aan een abonnement vast en vorig jaar het account zelf gebruikt. Ook dit jaar het klassiekerspel dus. Maar wees gerust in Juni verloopt het abonnement dus dan spelen we gewoon met 1 account mee.... zonde om een betaald account links te laten liggen als het beschikbaar is en iemand doet er niks mee. Dan vul ik het fijn zelf in.
Je mag er van denken wat je wil natuurlijk, maar weet dat hier niet een gedachte achterzit om opzettelijk "vals te spelen" maar gewoon een scorito fan die gebruikt maakte van een mogelijkheid die zich toevallig voordeed en een leuk spelletje wilde spelen.
Hopelijk kunnen we ons nu weer zorgen maken over wie we captains maken morgen in Gent Wevelgem in plaats van over iemand die toevallig 1 jaar + dit Klassiekerspel wat wielrenners extra heeft kunnen aanklikken 😉
Geen Pogi, Poel en Ganna aan de start. Pedersen heeft zich helemaal leeggetrokken in de E3 prijs. De sprinters hebben honger na het sleutelbeen rapen in De Panne.
Een sprint lijkt me voor de hand liggen
Jorgenson en Merlier zijn in mijn ogen longshots. Jorgenson vanuit de vlucht, kans is klein. Die rijdt niet mee met Kooij in t peleton. Zou dus hooguit met een grote vlucht mee kunnen zitten en dan speelt zijn spurt weer parten voor een echte goede notering. Merlier gaat morgen zelf denk ik niet sprinten met zijn blessures. Volgens mij is het enkel op weer ritme op te doen voor de komende grote wedstrijden. Sprint, dan lijkt het me voor Lamperti (die zojuist nog ernij is gezet door t team). Magnier zal de troef zijn om evt vanuit de vlucht de winnen
Maar ik snap de twijfels ;)
Uiteraard zijn r alle 6 steen goeie renners. Geen straf om die club in je poultje te hebben
Geen Meeus dus in SP voor wie daarop rekende...
Toch wel gek dat zo'n team tig euro's investeert in een Jordi die dan (hopelijk voor hem) 2 top 10 plekken zal halen.
https://www.hbvl.be/sport/wielrennen/drie-weken-op-vulkaan-voor-amper-drie-koersen-hoe-jordi-meeus-zo-fris-mogelijk-wevelgem-en-roubaix-wil-aanvatten/51976062.html
De grote hamvraag voor morgen van iedereen.
Sprint of de sterke vluchters ala Pedersen, Matthews, Trentin.
Als dat zo is zijn er wellicht nog wel een aantal namen vóór de sprinters en scoren zij tussen plek 10-20.
Andersom komen de Pedersens ws niet tussen de 10-20 binnen.
Dus de veilige caps zouden de sprinters zijn toch?
P.s. ik lees wel dat de wind gunstig staat voor de eerste groep ivm waaiers.
Maarja er is niets zo veranderlijk als het weer ;-)
Ik mis Pedersen, dus ik klik die andere 3 erin. Maar als ik m wel had zou ik m er wel bijzetten. Maar hangt ook een beetje af van hoe je ervoor staat. Wil je stijgen, dan moet je eigenlijk vol "gokken" op n sprint ofwel aanval. Wil je verdedigen, dan is spreiden wellicht beter. Pedersen zal normaal voor de aanval zijn, Milan voor de sprint
Zit met een probleem.
heb voor morgen twee duidelijke captains: Philipsen en Milan.
blijft over Merlier (durf ik niet aan), kanter, naesen, Wellens, Vermeersch, vacek. Als ik niet voor Merlier ga, dan wordt Naesen mijn derde captain..wel heel mager en onzeker.
de enige die ik erin kan wisselen is Pedersen, maar dan heb ik iemand die én een sprinter voor zich heeft en vrij kapot ging vrijdag.
wat zouden jullie doen? naesen maar doen en hopen of toch een wissel doorvoeren (heb er nog 3)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.