Scorito Klassiekerspel 2025

1 2 ... 15 ... 36 37
Basementman
Astarloa
Vind De Lie een behoorlijk dure gok. Als ik voor iedere koers deftige kopmannen wil kunnen selectere...

Ik heb inmiddels alle dure gasten met De Lie en Pedersen, behalve Pidcock, die komt er dan na Roubaix in. Maarja dan mis je wel een vrijwel zekere captain bij Strade. Echter heb ik dat zonder De Lie met BP, want wie maak je daar captain? Is wat mij betreft beetje om het even, maar met Pidcock vanaf begin heb je wel een extra wissel over vanaf Roubaix. Maar een wissel gebruiken voor alleen BP is het ook niet.

Pim Todcock
Fietsopa
Wat vinden jullie dat een 500k renner moet halen om een plekje in je team te bemachtigen? Voor mij i...

Ik kijk vooral wie het minste betere tegenstand heeft. Tot nog toe lijkt Fretin bijvoorbeeld een goede kandidaat, met 5 wedstrijden waarvan 2 PS. Maar dat kan nog 30 keer veranderen. Berckmoes heeft ook een gunstig programma. Penhoët kan een leuk gokje zijn.

De Van Dijkes of Theuns of Mollema met Teampunten kunnen het ook zomaar halen.

nasibal
Fietsopa
Wat vinden jullie dat een 500k renner moet halen om een plekje in je team te bemachtigen? Voor mij i...

Ik heb er 7 nodig, dus ben niet echt in een positie om eisen te stellen ;) ;)

Vergane Glorie
Basementman
Ik heb inmiddels alle dure gasten met De Lie en Pedersen, behalve Pidcock, die komt er dan na Roubai...

Pidcock rijdt ook BP, dus dan valt dat argument toch weg?

Vergane Glorie
Pim Todcock
Ik kijk vooral wie het minste betere tegenstand heeft. Tot nog toe lijkt Fretin bijvoorbeeld een goe...

Je noemt leuke namen op. Staan allemaal op het rijtje..schachmann hoort daar ook wel bij (zeker met de kans dat Remco minder rijdt dan nu gehoopt).

Verder lijkt me Teuns wel een mooie renner voor mijn team..rijdt veel (waarschijnlijk ook wel weer BP) en is nu al aardig in vorm en moet punten scoren voor zijn team. 1.5miljoen vind ik eigenlijk wel een koopje. ja pithie kan voor deze prijs natuurlijk ook veel opleveren maar Dylan heeft veel meer bewezen. 

Vergane Glorie
nasibal
Ik heb er 7 nodig, dus ben niet echt in een positie om eisen te stellen ;) ;)

Hahaha..ja dan is alles meegenomen.:)

lordnelom
Basementman
Omloop en misschien DDV en GW voor cap. Maar neem hem niet zozeer mee om te cappen, meer als hoop op...

Milan rijdt Brugge de panne wel, staat een interview op idl waarin hij zelf al zijn voorjaars coursen opnoemt en daarin benoemt hij Brugge de panne

Basementman
Vergane Glorie
Pidcock rijdt ook BP, dus dan valt dat argument toch weg?

U hebt gelijk, De Lie inmiddels uit alle teams. Zat toen ineens met 7 keer 500k ala nasibal. Iets te fanatiek, dus ga nu voor een iets genasibalanceerder team. Ipv Merlier Meeuws en Fretin, waardoor ik verder in de breedte wat meer gasten als Lazkano, Gregoire, Abrahamsen en Morgado mee kan nemen. Wellicht komt Skuijins er nog bij, weinig over zijn programma bekend nog.

Voelt toch beter aan dan al die 500k waar ik weinig idee bij heb. Fretin cappen is misschien nog wat overdreven, dus zou Merlier na Strade voor Pidcock kunnen doen en dan Pidcock na Roubaix weer erin. En dan verder Evenepoel. Mooier zou wel zijn om dan ook nog van Gils en Cosnefroy/Hirschi/Skjelmose erbij te doen, even uitrekenen of 2 extra wissels uitkunnen voor Wallonië tov 2 keer relatief zekere capp Merlier.

Basementman
lordnelom
Milan rijdt Brugge de panne wel, staat een interview op idl waarin hij zelf al zijn voorjaars course...

Heb je een link hiervan? Zijn programma op pcs staat geen BdP

ditisdavid
lordnelom
Milan rijdt Brugge de panne wel, staat een interview op idl waarin hij zelf al zijn voorjaars course...

Goed gespot. Dan vervalt ook mijn idee om Teutenberg te nemen, als Milan De Panne en Scheldeprijs allebei had geskipt had het er dik ingezeten dat die beide koersen als kopman had gereden.

ditisdavid
Basementman
U hebt gelijk, De Lie inmiddels uit alle teams. Zat toen ineens met 7 keer 500k ala nasibal. Iets te...

Afgaande op de hoeveelheid koersen die hij met Welsford en/of Pithie lijkt te moeten delen, vind ik Meeus toch vrij riskant...

Vergane Glorie
Basementman
U hebt gelijk, De Lie inmiddels uit alle teams. Zat toen ineens met 7 keer 500k ala nasibal. Iets te...

Het wisselen wordt wel tactischer ja..zit zelf ook aan de wissel pidcock-merlier-pidcock te denken. Al is dit jaar de kans groter dat KBK een sprintrace wordt doordat de UAE-tour eerder afgelopen is. Je kan gewoon een toursprint krijgen met merlier, Philipsen,Milan en Kooij. Wout zal proberen de koers in het middenstuk hard te maken, maar nu zijn er wel heel veel ploegen die kunnen vertrouwen op een sprint....dat zou pleiten voor merlier van de start (of althans die wissel anders)

Basementman
ditisdavid
Afgaande op de hoeveelheid koersen die hij met Welsford en/of Pithie lijkt te moeten delen, vind ik...

Pithie is geen concurrent voor de sprint: als ze er beiden bij zouden zitten, sprint Meeus. Welsford zal normaliter minder lang meekunnen dan Meeus bij GW, dan blijven BdP en SP over die ze moeten 'delen', wat idd risicovol is. Anders dan Merlier of Milan die altijd kopman in de sprint zijn. Als Milan idd BdP op programma erbij krijgt, ga ik hem erin puzzelen voor Meeus

lordnelom
Basementman
Heb je een link hiervan? Zijn programma op pcs staat geen BdP

https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/hoe-jonathan-milan-middels-italiaanse-term-zijn-ongelofelijke-piekvermogen-niet-wilde-vertellen-maar-toch-deed Mijn programma is in ieder geval al duidelijk’, vertelt Milan. ‘Ik begin met de Ronde van Valencia en doe vervolgens de UAE Tour. Dan ga ik via Kuurne-Brussel-Kuurne en Tirreno-Adriatico naar Milaan-Sanremo, om vervolgens De Panne, Gent-Wevelgem, Dwars door Vlaanderen en Parijs-Roubaix te rijden. Dat betekent dat ik veel kansen ga krijgen, maar het zijn allemaal grote, belangrijke wedstrijden.’

dephazz

Snap niet zo goed dat er hier onironisch wordt geopperd Schachmann op te nemen in het team. 

Die gast heeft toch al 4 a 5 jaar niet meer gepresteerd? Wanneer je daarbij in aanmerking neemt dat Bora flink is versterkt kan ik niet zo goed bedenken hoe hij van waarde kan zijn...

dennus

Misschien omdat hij weg is bij Bora?;)

oli4g

Bij de beschrijving van Kooij op Scorito: 'wellicht komt daar Brabantse pijl nog bij'.

Iemand daar iets over gelezen?

Ragnar Lolbroek
dephazz
Snap niet zo goed dat er hier onironisch wordt geopperd Schachmann op te nemen in het team.  Die gas...

Er wordt toch ook onironisch geopperd dat Schachmann nog bij Bora rijdt.😅

Laatst gewijzigd
Pim Todcock

Pffft, Groves bij BP en Philipsen niet bij KBK. Straks moet ik gympie weer opnemen in mn team, na de teleurstelling van vorig seizoen.

ZK
Pim Todcock
Pffft, Groves bij BP en Philipsen niet bij KBK. Straks moet ik gympie weer opnemen in mn team, na de...

Philipsen rijdt KBK toch gewoon? 

TheBest
Pim Todcock
Pffft, Groves bij BP en Philipsen niet bij KBK. Straks moet ik gympie weer opnemen in mn team, na de...

Hoe kom je er bij dat Philipsen geen Kuurne rijdt?

oli4g

Automatische aanpassing op pcs gebaseerd op een oude voorlopige startlijst vermoed ik

DennisdeMenniss
Pim Todcock

Philipsen rijdt KBK gewoon hoor.. niet dat je veel aan hem hebt in het openingsweekend.. maar toch fijn dat er een extra groen bolletje bij staat. Je weet maar nooit.. wellicht haalt hij de top 20 een keer 😂

TheBest

Ik deel vrijwel nooit wat hier maar lees wel graag mee. Dus bij deze wel een keer een kleine bijdrage. Misschien een tip voor sommigen: check goed de verschillende programma's bij verschillende bronnen. Sporza heeft een hele lijst namen met hun programma's die vaak vele malen completer is dan scorito of zelfs pcs. Daar staat bijv. ook al bevestigd dat Benoot naar BP gaat.. Check ook goed welke ploeg waar start. Zo staat op scorito bij alle renners van Tudor een rood kruisje bij MSR terwijl de ploeg daar 'gewoon' start. 

In mijn zoektocht naar een betaalbare 3de kopman in BDP en SP vind ik Welsford nog wel een interessante. Meer mensen die hem hebben overwogen? Maar 1 miljoen en een prima optie als 3de kopman achter Merlier en Philipsen. Probleem met veel andere sprinters is dat ze of niet beide wedstrijden rijden of ze zijn een stuk duurder.

500k zal ik er net als velen hier veel van nodig hebben. Schachmann zie ik vaak genoemd worden maar zelfs voor 500k durf ik mijn vingers daar niet aan te branden denk ik.

ZK
oli4g
Automatische aanpassing op pcs gebaseerd op een oude voorlopige startlijst vermoed ik

Lijkt mij ook. Ik hecht meer waarde aan het interview van Philipsen van 3 dagen terug, dan de aanpassing van vandaag op PCS.

1 2 ... 15 ... 36 37

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.