Ja Milan heb ik ook, dat zou een flinke meevaller zijn.
Mocht Fretin (of Philipsen/Merlier...) nog afvallen zal ik er wel iemand in moeten wisselen denk ik. Fingers crossed ;)
De Ronde ga ik wss wel lekker scoren met (zoals nu lijkt) 13 startende renners.
Precies dit, en om precies die reden tel ik mijn zegeningen nog niet ook al heb ik ook 13 renners waarvan alle favorieten aan het vertrek. Al zijn Pogi en Matje toch wel echt zekere zekerheden.
Haha ik hád er dus 13, ondertussen al naar 11 gezakt doordat Merlier en Van Den Berg blijkbaar niet starten.
Naja, die hadden wss toch niet heel hoog gescoord dus het maakt ook niet al teveel uit.
Enige lichte twijfel bij zondag is Pedersen of Van Aert voor 3e kopman. Pedersen staat er voor nu.
Het voelt wel met elke koers absurder om De Lie boven Pedersen te hebben verkozen. Ik heb even zitten rekenen, maar de wissel heeft me tot nu 630 punten opgeleverd, ook omdat de alternatieve kopmannen (zoals Pidcock in MSR en Milan in DDV) steeds niet leveren. Ik bivakkeer al even in de 94% dus kan nog veel kanten op. Hopen dat Philipsen (na 3 nulpunters op rij met dikke kopmanfactor) en Merlier hun geld volgende week nog waar gaan maken.
Tja, je vergelijkt de beste nu ook met de slechtse... maar het gaat er altijd om wie je wel hebt, de huidige nr 2 en 3 hebben zowel de Lie als Mohoric, de nummer 1 La Porte. Misperen zitten eraltijd bij. Maar voor diegene die v Gils en Remco er nog inwisselen en als die dikke punten scoren dan ziet de wereld er wel anders uit natuurlijk.
Aantal renners maakt weinig uit zolang je maar 3 kopmannen en een reserve hebt. De meeste hebben nog een paar knechten als Groves Vermeersch Vacek. Of je renners nu punten scoren in de Ronde of DDV die zijn evenveel waard.
Heb er nu 13 aan de start, daar gaan er normaliter 5 van scoren Pogi VDP Pedersen v Aert Benoot + 3x teampunten. v Eetvelt Wellens en Groves kansje op plek 15-20.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.