Scorito Klassiekerspel 2025

1 2 ... 24 ... 36 37
WilliamS23
Wielerfan2007
Wie hebben jullie staan voor de Brabantse pijl? Ik krijg het niet voor elkaar om daar 3 goede captai...

Voorlopig alleen Pidcock en Teuns. Maar dat is één van de koersen waar vermoedelijk iedereen keuzestress heeft. Maar ik kan daar met een gerust hart na P-R nog Cosnefroy, Evenepoel, van Gils of Benoot inwisselen. Dus veel zorgen maak ik me daar nu (nog) niet over. 

John Bon
Wielerfan2007
Pedersen,Merlier of de Lie? Heb 4 miljoen beschikbaar

Geen idee hangt 100% van de rest van je ploeg af. 
Waar heb je nog kopmannen nodig? Vragen als dit zijn onmogelijk te beantwoorden zonder context. 

TourDeFranceUnchained
WilliamS23
Voorlopig alleen Pidcock en Teuns. Maar dat is één van de koersen waar vermoedelijk iedereen keuzest...

Voor iedereen die net als vorig jaar dacht de wissel Cosnefroy te kunnen doen (ik ook..). Helaas doet AG2R dit jaar niet mee aan de Brabantse Pijl zo te zien en is deze zekere keuze dus niet mogelijk....

WilliamS23
TourDeFranceUnchained
Voor iedereen die net als vorig jaar dacht de wissel Cosnefroy te kunnen doen (ik ook..). Helaas doe...

Van die info was ik nog niet op de hoogte, dus dank daarvoor. De planning van Cosnefroy is sowieso nog akelig leeg. Maar goed, zoals gezegd voldoende opties, en ik was toch tegen die tijd pas gaan kiezen op basis van vorm. 

Nijmos
Wielerfan2007
Pedersen,Merlier of de Lie? Heb 4 miljoen beschikbaar

Hangt volledig van je team af.

Vergane Glorie
WilliamS23
Van die info was ik nog niet op de hoogte, dus dank daarvoor. De planning van Cosnefroy is sowieso n...

Hij is ook nog geblesseerd..dus verwacht hem niet in SB etc...en dan vallen al snel renners voor de heuvels af voor mij. Althans als ze niet 500.000 zijn.

Titivoeckler
Wielerfan2007
Daar zat ik inderdaad ook aan te denken! Maar is Groves sterk genoeg? En wat verwacht je van bijvoor...

Ik vind Schachmann een hele leuke keuze/gok in die categorie. Er staat alleen wel een zekere Evenepoel ook voorlopig op de startlijst voor BP, dus het zou kunnen dat hij zich moet wegcijferen.

WilliamS23
Vergane Glorie
Hij is ook nog geblesseerd..dus verwacht hem niet in SB etc...en dan vallen al snel renners voor de...

Vandaar ook dat het een optie als wissel was, en dat ik dan van vorm en fitheid ging laten afhangen. Gelukkig zijn er opties te over die in aanmerking komen tegen die tijd. 

Vergane Glorie
WilliamS23
Vandaar ook dat het een optie als wissel was, en dat ik dan van vorm en fitheid ging laten afhangen....

Nee snap ik...zit volledig zelf met het idee om maar één wissel te houden voor de heuvels dus redeneerde daardoor dat hij geen optie is omdat evenepoel de meest logische wissel is..

denk ook dat zonder BP Cosnefroy eigenlijk makkelijk te passeren wordt..ik zou hem enkel meenemen als hij ook of SB of MSR zou rijden..die voorwaarde heb ik wel voor mezelf (uitgezonderd benoot die verder wel alles rijdt en oprecht wel captain materiaal is bij de heuvels alleen natuurlijk niet die ene topper is)

Nijmos
dr klaas
Dat bewijst hij al wel 2 jaar( Buiten zijn valpartijen) Het zal met Pogi wellicht meer richting 6e z...

Dat is geen garantie. Maar nogmaals: als je dat denkt is het een valse tegenstelling, dan moet je ze denk ik gewoon allebei nemen.

Nijmos
ProScoritoManager
Dus je geeft eerst aan dat Philipsen en Merlier vorig jaar onmisbaar waren als sprintkopmannen om da...

Het zou wel fijn zijn als meneer Welsford in de zandbak dan nog even bevestigt met een uitslag hier of daar. In januari was hij zijn plek in het voorjaar nog verre van zeker. En met iemand die de massasprint op de champs elysee won in de ploeg vind ik het risico niet nul.

Erik Verhoef

mad P bij scorito nog maar op 4 koersen ???

of is info scorito zo snel of zo slecht?

geen DDV en geen GW meer?

LinksafBijDeMolen

Ben ik de enige die het programma van de broers van Dijke karig vind gezien bij hun overstap werd gezegd dat het voornamelijk was met het oog op de klassiekers? Of mis ik iets?

Nijmos
LinksafBijDeMolen
Ben ik de enige die het programma van de broers van Dijke karig vind gezien bij hun overstap werd ge...

Wie zegt dat dit hun complete programma is? Of lees jij ergens een interview?

LinksafBijDeMolen
Nijmos
Wie zegt dat dit hun complete programma is? Of lees jij ergens een interview?

Nee ik lees er dus juist heel weinig over, maar misschien ben ik gewoon te ongeduldig.

Gnoe
Erik Verhoef
mad P bij scorito nog maar op 4 koersen ??? of is info scorito zo snel of zo slecht? geen DDV en gee...

Weet niet waar dit aan ligt, maar in januari stond DVV en GW wel op zijn programma. Tenminste, wat ik op WF las :) Even afwachten op verdere artikelen

Laatst gewijzigd
DANK1NG

WielerFlits fanaten!

De Klassiekers komen eraan, het grote puzzelen is begonnen! Doe mee aan de subleague De Eerste Demarrage

meld je aan via de link en doe gezellig mee! 

tinyurl.com/ypvduunn

Pim Todcock
LinksafBijDeMolen
Ben ik de enige die het programma van de broers van Dijke karig vind gezien bij hun overstap werd ge...

Op de beoogde ritten staan alleen nog Pithie, Meeus, Welshford en Lazkano. Tratnik zal ook nog wel meer rijden dan 2, hoewel die naar Catalunya gaat. Er komt nog wel wat bij. Maar ja, wie ga je nemen en zijn ze dan de vierde of vijfde keus binnen de ploeg?

Jasperdewaal11

Vind het sowieso best bijzonder dat al veel mensen het over volledige conceptteams hebben terwijl er nog genoeg startlijsten aangevuld gaan worden tot de start van het spel. Ik ga pas in de loop van volgende week echt de harde noten kraken. 

DieLangevanSummeren

In het kader van meer etniciteit in het wielerpeloton gun ik Joe een plekje in mijn team. Pareltje van 500k.

oli4g
LinksafBijDeMolen

Je kan wel het 1 en ander afleiden van Strava

Nijmos
DieLangevanSummeren
In het kader van meer etniciteit in het wielerpeloton gun ik Joe een plekje in mijn team. Pareltje v...

Wat is de toegevoegde waarde van deze vermelding van je parel? Laat iedereen lekker zelf zoeken.

Nijmos
LinksafBijDeMolen
Nee ik lees er dus juist heel weinig over, maar misschien ben ik gewoon te ongeduldig.

Het zijn knechten, ik zou er geen hele programma's van verwachten op voorhand. Ze worden ingezet waar ze nodig zijn. Maar dat kan best heel regelmatig blijken.

ProScoritoManager
Nijmos
Het zou wel fijn zijn als meneer Welsford in de zandbak dan nog even bevestigt met een uitslag hier...

Met je eens omtrent Meeus hoor. Toen zijn programma bekend was en Welsford nog nergens op stond heb ik heel hard zitten hopen dat ze bij Bora het vertrouwen in Welsford verloren waren en dat Meeus als sprintkopman uitgespeeld zou worden. Maar toen werd Welsford z'n programma bekend en kon je die hoop wel laten varen. Meeus sprint een stuk constanter en is daarmee een fijne (derde) kopman. Welsford z'n plafond is dan weer wat hoger en vooral op zo'n vlak parcours als SP zou hij dat goed moeten kunnen laten zien. In de laatste jaren ook best vaak gedaan. Wat korte resultaten in UAE de komende dagen zouden wel geruststellend zijn idd en anders maar eens kijken of daar toevallig een ander goedkoop sprintertje met potentie komt bovendrijven.

Dimitrofiets

Wil eigenlijk wel eens weten welke ploeg UAE naar Strade gaat sturen, zie ze zomaar met 3 man in de top 5 eindigen. 

Wellens? Narvaez? Morgado?

1 2 ... 24 ... 36 37

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.