Voorlopig alleen Pidcock en Teuns. Maar dat is één van de koersen waar vermoedelijk iedereen keuzestress heeft. Maar ik kan daar met een gerust hart na P-R nog Cosnefroy, Evenepoel, van Gils of Benoot inwisselen. Dus veel zorgen maak ik me daar nu (nog) niet over.
Voor iedereen die net als vorig jaar dacht de wissel Cosnefroy te kunnen doen (ik ook..). Helaas doet AG2R dit jaar niet mee aan de Brabantse Pijl zo te zien en is deze zekere keuze dus niet mogelijk....
Van die info was ik nog niet op de hoogte, dus dank daarvoor. De planning van Cosnefroy is sowieso nog akelig leeg. Maar goed, zoals gezegd voldoende opties, en ik was toch tegen die tijd pas gaan kiezen op basis van vorm.
Ik vind Schachmann een hele leuke keuze/gok in die categorie. Er staat alleen wel een zekere Evenepoel ook voorlopig op de startlijst voor BP, dus het zou kunnen dat hij zich moet wegcijferen.
Nee snap ik...zit volledig zelf met het idee om maar één wissel te houden voor de heuvels dus redeneerde daardoor dat hij geen optie is omdat evenepoel de meest logische wissel is..
denk ook dat zonder BP Cosnefroy eigenlijk makkelijk te passeren wordt..ik zou hem enkel meenemen als hij ook of SB of MSR zou rijden..die voorwaarde heb ik wel voor mezelf (uitgezonderd benoot die verder wel alles rijdt en oprecht wel captain materiaal is bij de heuvels alleen natuurlijk niet die ene topper is)
Het zou wel fijn zijn als meneer Welsford in de zandbak dan nog even bevestigt met een uitslag hier of daar. In januari was hij zijn plek in het voorjaar nog verre van zeker. En met iemand die de massasprint op de champs elysee won in de ploeg vind ik het risico niet nul.
WielerFlits fanaten!
De Klassiekers komen eraan, het grote puzzelen is begonnen! Doe mee aan de subleague De Eerste Demarrage
meld je aan via de link en doe gezellig mee!
Op de beoogde ritten staan alleen nog Pithie, Meeus, Welshford en Lazkano. Tratnik zal ook nog wel meer rijden dan 2, hoewel die naar Catalunya gaat. Er komt nog wel wat bij. Maar ja, wie ga je nemen en zijn ze dan de vierde of vijfde keus binnen de ploeg?
Je kan wel het 1 en ander afleiden van Strava
Met je eens omtrent Meeus hoor. Toen zijn programma bekend was en Welsford nog nergens op stond heb ik heel hard zitten hopen dat ze bij Bora het vertrouwen in Welsford verloren waren en dat Meeus als sprintkopman uitgespeeld zou worden. Maar toen werd Welsford z'n programma bekend en kon je die hoop wel laten varen. Meeus sprint een stuk constanter en is daarmee een fijne (derde) kopman. Welsford z'n plafond is dan weer wat hoger en vooral op zo'n vlak parcours als SP zou hij dat goed moeten kunnen laten zien. In de laatste jaren ook best vaak gedaan. Wat korte resultaten in UAE de komende dagen zouden wel geruststellend zijn idd en anders maar eens kijken of daar toevallig een ander goedkoop sprintertje met potentie komt bovendrijven.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.