Mijn ervaring is dat SB vaak heel laat bekend is, lijkt wel samen te gaan met het feit dat flink wat ploegen steeds later een keuze lijken (bekend) te maken.
maar goed. Denk wel dat na deze week een UAE een keuze gaat maken. En dat is natuurlijk wel weer een heet hangijzer...:)
Ik vind dit ook een lastige. Heb ze vanaf het begin beide erin geklikt, maar neig toch meer naar Grégoire (gevoel). Van Eetvelt nu, ten opzichte van vorig jaar, wel de kopman in de heuvels. Dat maakt hem wel interessanter t.o.v. van Grégoire die Madouas nog voor zich heeft. Voor een van de twee, kan je ook alvast Teuns in je team opnemen + 500k. Nog steeds verliefd dus daar verwacht ik ook wel het een en ander van.
Oh oh oh, wat zit ik in mijn maag met die drie mannen van vier miljoen. Pak ik ze alledrie, nee dat denk ik niet. Maar voor het openingsweekend zijn ze alledrie wel hele goede captains.
Toch wil ik er eentje downgraden naar 3 miljoen, zodat ik onder in het veld tweemaal 500k (ik heb er nu 6) kan upgraden naar een van Eetvelt/Groves/Abrahamsen, afhankelijk van wat mijn team nog vraagt dan.
Zo zullen de meeste wel struggelen, en nog wel 100x gaan wisselen. Maar dat maakt dit spel juist zo leuk!
Ik had dezelfde struggle en heb uiteindelijk bijna hetzelfde gedaan. Besloten om te starten met Laporte en afhankelijk van wat Pidcock gaat rijden hem erin te wisselen na PR. Scheelt me 1 wissel ten opzichte van de Pidcock -> Merlier -> Pidcock wissel die ik ook veel voorbij heb zien komen. Reden is dat ik verwacht dat laporte met al zijn extra koersen uiteindelijk meer oplevert dan Pidcock voordat de heuvelkoersen beginnen.
Maar de wissel Pidcock - Merlier - Pidcock wil ik vermijden, dat kost je direct twee wissels. En ik heb er zeker twee nodig na P-R en wil er ook wel eentje achter de hand houden voor noodgevallen. En er is ook nog de onzekerheid of Pidcock zijn ploeg naar de Giro mag en als dat zo is of dat effect gaat hebben op zijn programma.
Sheehan staat er bij mij stevig in. Gebasseerd op m'n onderbuik gaat hij z'n geld waard zijn.
En als ik een renner op basis van m'n onderbuik kies, dan is het zo'n 25% van de tijd een uitstekende keuze gebleken! (Bij m'n keuzes op basis van verstand en redenatie, is dat niet veel anders.)
Zijn ploeggenoot voor 500k vind ik wat interessanter:
https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/brits-toptalent-smijt-zich-na-eindzege-tour-de-lavenir-volledig-in-het-voorjaar-helemaal-tot-aan-luik-bastenaken-luik
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.