vAert mag openingsweekend rijden van mij :-) vAert wisselen voor MvdP vAert ga je hooguit als 3de cappen achter Pog/MvdP
Philipsen thuis laten. Waar MvdP rijdt gaat ie voor de winst en Philipsen is dan niet meer dan een sprinter als milan/Lie/Merlier/Pedersen; maar wel minimaal 1,5x duurder
geeft toch 10 miljoen voor jongens als
Wellens/Stuyv/Benoot/narv/laporte en genoemde sprinters
en upgrade van 500k jongens
Ja Welshford klik ik er nu ook definitief uit. Team gaat vanavond vast weer over de kop. Vandaag ook van Gils het snot voor de ogen gereden door o.a. Pidcock. Van Gils op de nominatie om eruit te klikken, wissel ik er dan later vast wel in (samen met Evenepoel voor de Ardennen). Gemis voor SB is vast wel anders op te vangen.
Gemis voor SB is nou juist hetgeen wat ik vrij lastig op te vangen vind :D Zie daar heel veel mannen die overal tussen plek 5 en 25 kunnen eindigen, zeg maar de Gregoires, Madouassen en Healy's van deze wereld. Eigenlijk vooral Pog, van Gils en Pidcock als degenen die in dit type koersen steevast top 5 rijden. Die rit van vandaag was ook niet echt te vergelijken met een heuvelklassieker, zaten allerlei 8k lange klimmen in, dat is toch wel een andere inspanning dan SB of MSR.
Dag mannen, zijn we weer. Allereerst nog de beste wensen voor 2025, dan kan het Scorito wielerseizoen nu weer van start.
Ik heb alweer flink zitten puzzelen en ik kom tot de volgende acht noemenswaardige namen:
Pogi, MvP, WvA, Philipsen, Pidcock, Laporte, van Gils en Narvaez.
De tactiek is dan om de dubbele wissel Pidcock voor Merlier (en vice versa) toe te passen.
Wanneer Pidcock de heuvels niet rijdt kan hij voor Evenepoel gewisseld. Dan blijf ik met Pogi en van Gils op 3 kopmannen zitten voor de laatste 3 races.
Bovenstaand wordt aangevuld met parels van 500k-1,5m. Deze zal ik wel niet met jullie delen aangezien het delen van een compleet team niet geappriceerd wordt.
Ik hoor graag jullie meningen en succes met puzzelen.
Zonder het talent Van Gils te kort te doen, 3x strade, 52e, 23e en 3e. Dan zijn er genoeg die een betere trackrecord hebben in de SB.
denk dat pogacar, pidcock en van Gils best een overkill is...de meesten zullen Evenepoel erin wisselen en dan heb je op zich aan twee van de drie genoeg. ja niet voor SB maar zelfs een formolo heeft betere papieren dan Van Gils te overleggen. Laat staan de duurdere opties.
Nogmaals, van Gils voelt als een veilige keuze en zal het kunnen zijn, maar we staren ons blind op één fantastisch seizoen.
Wat een scorebordjournalistiek dit. Het is toch overduidelijk dat Van Gils vorig jaar is doorgebroken en een van de meeste constante heuvelrenners is van het moment, achter uiteraard evenepoel en pogacar. Ongekend constant geweest in het eendagswerk. Wat maakt het dan uit hoeveelste hij als neoprof werd.
Kristoff werd de afgelopen 10 jaar heel vaak top 20 in de Ronde, maar dat vind ik een stuk minder garantie.
Dat geef ik volledig toe hoor van dat scorebord. Was meer om aan te geven dat als je zekerheid in SB wil dan kan je ook naar anderen kijken.
kern was meer dat als je al poga en pidcock hebt dat van Gils in mijn ogen voor die prijs overkill is als je focust op SB specifiek als extra. Dat hij in de rest heel goed is, is logisch (vandaar zijn prijs), maar die klassiekers zijn nog ver. In totaal 4 klassiekers is gewoon best weinig voor een miljoen meer heb je met pidcock in potentie veel meer punten. Kies je geen pidcock, ja dan is Van Gils een volledig logische keuze. Voor beiden samen zie ik geen budget..
Denk dat hij zeker een fantastische renner is, was vorig jaar een heerlijke renner om te hebben en geloof absoluut dat hij goed gaat zijn in de klassiekers.
alleen zie ik dan geen mogelijkheid om hem vanaf het begin erin te hebben voor dat geld. Althans als ik niet elders moet opofferen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.