Klopt, heb vandaag zelf pidcock verwijderd voor mvg, maar ook weer terug veranderd. Voor mij zijn ze beide kopman 2 in SB, allebei in het team is teveel budget en er zijn prima goedkopere 3e kopmannen.
Hahah..ja ok...nu is het gewoon een prutser!;)
Maar mea culpa, natuurlijk met een miljoentje minder stond ie er bij iedereen blind in (neem ik aan) dus in die zin wel weer goed geprijsd
Zo, ik ben ook weer ontwaakt uit mijn winterslaap en bijgelezen op dit forum. Mooie berichten en inzichten alvast! Ik heb er weer zin in. Wielerspellen blijven voor mij toch de mooiste binnen scorito.
Wat betreft het schrappen van namen uit teams. Ik had me voorgenomen om Nys altijd in m'n team op te nemen, zodra het kon. Maar als hij pas in de Ardennen weer op de wegfiets stapt...
https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/wat-heeft-thibau-nys-die-nog-lang-niet-te-zien-zal-zijn-op-de-weg-uitgevreten-na-het-wk
In het kader dat Laporte de omloop niet gaat rijden is de zoektocht begonnen naar een goede kopman. Op basis van scorebord journalistiek kom je vrij snel uit bij Politt. Maar ondanks zijn vrij goede scores in de Omloop voelt dat niet echt lekker als 3e kopman. Wat vinden jullie van Politt als kopman voor de Omloop? Ik denk dat je er haast niet aan ontkomt om naast van Aert en Pidcock een UAE'er 3e kopman te maken.
OHB eindigt de laatste jaren wel in een sprint van een grotere groep (althans voor plek 3 o.i.d.). Dus een kopman die kan sprinten kan je erin zetten (al durf ik zelf een philipsen niet aan omdat hij vaak nog niet goed is in het eerste weekend)..Dus denk aan (niet dat ik ze allemaal heb): De lie, Narvaez, Naessen, Meeus, Van den Berg, Pidcock...
Laporte out, De Lie in? En extra upgrades onderin. Hopelijk communiceert Visma nog wat hierover, moet haast wel wat aan de hand zijn, perfecte koers namelijk voor Laporte...
Pidcock gaat er bij mij pas in als ik weet of die ploeg de Giro mag rijden. Anders eventueel de wissel met Merlier nog, maar dan mis ik Van Gils in 2e helft als Evenepoel tijdig fit is.
Zag het net ook..en van KBK....
Dilemma op komst: Philipsen, merlier en Milan rijden allen zes (misschien zeven koersen). Is Philipsen dat miljoen extra waard tov Merlier. Zal wel teampunten in MSR en PR scoren en heeft in die laatste ook veel meer kans op punten..
lastig, lastig.:)
Hoeveel koersen ze rijden vind ik minder relevant dan hoe vaak je ze captain maakt...
Philipsen cap je - mogelijk - in BDP, GW, DDV, SP en PR terwijl ik Merlier alleen zou cappen in BDP, GW en SP...
Het maakt JP toch minder interessant vind ik gekgenoeg. Als ik kies voor Merlier, scheelt me dat een wissel teneerste. En in DDV en PR kan ik beschikken over Pedersen omdat ik met die extra miljoen Narvaez kan upgraden. Met uiteindelijk nog drie wissels voor de heuvels.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.