Scorito Klassiekerspel 2025

1 2 ... 30 ... 34 35
Rubik
Dimitrofiets
Het maakt JP toch minder interessant vind ik gekgenoeg. Als ik kies voor Merlier, scheelt me dat een...

Wel bijzonder dat het ontbreken van Philipsen in OHN dan doorslaggevend voor je is. Heb je gekeken naar zijn resultaten in het openingsweekend?

124, 33 en 66 in OHN en DNF en 92 in KBK...

Laatst gewijzigd
Houtenees

Philipsen heeft nog nooit een punt gehaald in het openingsweekend. 

John Bon

JP zat bij mij al op de wip. buiten Scheldeprijs en depanne maak ik hem nergens kopman. en De panne valt op te vangen enkel scheldeprijs heb ik het gevoel dat ik hem ga missen.

Laatst gewijzigd
Erik Verhoef

LOL

als ik zeg:  laat JP thuis,  doet men of ik gek ben....

en nu????

benieuwd hoevaak hij straks opgesteld staat

Rubik

Anderzijds, als we 'm nu allemaal thuis laten, dan doet het ook niet zoveel zeer als ie wel punten pakt in BDP en SP...

martijncr

Elke keer adviseer ik mezelf na weer een Pidcock teleurstelling in mijn teamopstelling om hem toch echt echt écht bij een volgende pot thuis te laten. Hoe kan het dat ik dan nu 'm toch weer erin geclickt heb? Vanwaar zijn er zoveel meer fan geworden van hem voor je team aan de start van dit Klassiekers seizoen? Gaan we er opnieuw weer instinken....? 🙂

Houtenees

Pidcock was vorig jaar toch super in de klassiekers vorig jaar? In de tour was het niet veel, toen had ik hem helaas ook.

Poule d'Or
martijncr
Elke keer adviseer ik mezelf na weer een Pidcock teleurstelling in mijn teamopstelling om hem toch e...

Pidcock zat vorig jaar gewoon in het optimale team voor het klassiekerspel. De grote rondes is een ander verhaal ...

Vergane Glorie
Rubik
Hoeveel koersen ze rijden vind ik minder relevant dan hoe vaak je ze captain maakt... Philipsen cap...

Ben ik met je eens hoor! 

de enige twee zekere sprinters voor de sprintkoersen zijn normaliter Philipsen en Merlier...helaas rijdt Milan er maar eentje van de twee. 

dus zeker in dit spel zal je ze mee moeten nemen (al dan niet met een wissel).

Maar het rekenen is wel leuk zo!

Vergane Glorie
martijncr
Elke keer adviseer ik mezelf na weer een Pidcock teleurstelling in mijn teamopstelling om hem toch e...

Pidcock rijdt het openingsweekend, SB en BP (althans voorlopig). Dat lijken me goede redenen om hem te willen. 

Thomberg
Rubik
Anderzijds, als we 'm nu allemaal thuis laten, dan doet het ook niet zoveel zeer als ie wel punten p...

Ik denk niet dat er teams met een gouden beker Philipsen thuislaten. 
Dus stel iedereen hier laat hem thuis, dan is goud dichterbij dan ooit voor de rest 

martijncr
Houtenees
Pidcock was vorig jaar toch super in de klassiekers vorig jaar? In de tour was het niet veel, toen h...

Ja klopt ja, statistisch heeft hij plek 7 in het Scorito punten klassement gepakt vorig jaar en is hij eigenlijk een no-brainer nu hij ook lekker rondfietst. Maar ik voel zo'n weerstand om wéér Pidcock erin te klikken. Vreselijk spel is het toch ook waar gevoel en ratio zo'n dagelijkse strijd met elkaar voeren...

Rubik

Met nog een weekje tot de deadline: mochten er fanatiekelingen zijn voor een Subleague'je (VAR & Vélo), laat het dan even via PB weten. Tot nu toe met een mannetje of acht (actief) in een Discord en we willen naar een volwaardige (10+) subleague toe. 

Frits

Ik adviseer ook om Philipsen thuis te laten. Dat zelfde geldt voor Pogacar, MvdP en WvA. Op die manier kan je alle subtoppers meenemen en heb je in elke koers wel wat goede renners zitten die vast wel ergens top-5 rijden. Merlier en Pidcock zijn dan ook niet nodig, hou dan nog liever wat budget over.

Rubik
Frits
Ik adviseer ook om Philipsen thuis te laten. Dat zelfde geldt voor Pogacar, MvdP en WvA. Op die mani...

Klopt, en het budget dat je overhoudt kun je laten uitbetalen toch?

Keunn

Philipsen staat gewoon nog op de voorlopige deelnemerslijst van OHN (op de eigen website), dus waarom zou hij niet meer rijden? Laporte idd niet meer, weet iemand of het definitief is dat hij niet rijdt? Dat wordt anders weer een breinkraker meer. 

floda

Ik vind WvA wisselen voor MvP na openingsweekend echt wel optie. Alleen een issue voor DDV, maar je maakt hem dan 3e kopman in de koersen waarin MvP en pog rijden, 2e kopman in PR. Maar dat kun je opvangen met pedersen en in PR met phillipsen.  

Witte87

JP gaat KbK nog wel rijden. Hij wilt zichzelf toch een leuk verjaardagscadeau geven...

ditisdavid

Laporte die het openingsweekend niet rijdt zou de puzzel wel echt een heel stuk makkelijker maken.

John Bon

JP is terug toegevoegd aan de Omloop.

PCS playing with our feelings here :D 

Laatst gewijzigd
Keunn
ditisdavid
Laporte die het openingsweekend niet rijdt zou de puzzel wel echt een heel stuk makkelijker maken.

Dan nog rijdt hij een mooi programma met veel kansen op korte uitslagen en teampunten, maar zonder openingsweekend wordt hij toch een heel stuk minder aantrekkelijker voor 4 miljoen. Scheelt toch 100-200 punten.

Basementman
Keunn
Dan nog rijdt hij een mooi programma met veel kansen op korte uitslagen en teampunten, maar zonder o...

Het gaat er vooral om waarom Laporte het openingsweekend niet rijdt. Moet haast iets aan de hand zijn, aangezien dat twee koersen zijn die hem goed liggen. Blijft verder een mooi programma, maar heb je niks aan als ie niet top is.

Daan van Rooij

Dus omdat JP mogelijk het openingsweekend niet rijdt (waar hij nog nooit punten heef gehaald) laten mensen hem thuis????? Vind maar eens een betrouwbare cappie voor BDP en SP. Daarnaast ook een veilige cap voor DDV, Gent en Roubaix. 

ProScoritoManager
Daan van Rooij
Dus omdat JP mogelijk het openingsweekend niet rijdt (waar hij nog nooit punten heef gehaald) laten...

Zand zal wel in de aanbieding geweest zijn bij de bouwmarkt. Als koper zou ik wel mijn geld terugvragen, want de kwaliteit van dit zand is niet al te best :)

Pom titcock

Drijfzand

1 2 ... 30 ... 34 35

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.