Scorito Klassiekerspel 2025

1 2 ... 31 ... 36 37
ditisdavid

Philipsen staat er gewoon weer op voor het openingsweekend, foutje van PCS (geven ze zelf aan).

Vergane Glorie
Daan van Rooij
Dus omdat JP mogelijk het openingsweekend niet rijdt (waar hij nog nooit punten heef gehaald) laten...

bij mij kwam te twijfel niet echt, maar meer dat ik me hardop afvroeg of er een scenario waarin een Milan ipv Philipsen meer kan opleveren (mits je de 2.5 zo investeert dat je iets met de SP kan). In de andere koersen zou ik durven met andere captains te gaan (laat staan dat Groves heeft aangegeven de kopman voor DDV te zijn, of dit in de praktijk zo gaat zijn is natuurlijk koffiedik kijken). 

op een of andere manier was het nadenken hierover niet begonnen bij mij vanwege de hoofd at Philipsen toch iets zou scoren in het openingsweekend. Als je die Milan ziet rijden dan wil ik hem graag mee, maar rijdt hij in principe koersen waar je andere renners kan nemen als captain. 

dus Philipsen thuislaten is denk ik voor velen geen optie (althans ik zou hem niet zo snel adviseren) maar bij mij ging het meer om een argument te zoeken om een sprinter als Philipsen (niet echt een faire sprinter, waardoor mijn sympathie niet naar hem uitgaat, en op een of andere manier werkt dat toch mee) te kunnen wisselen.

John Bon
Daan van Rooij
Dus omdat JP mogelijk het openingsweekend niet rijdt (waar hij nog nooit punten heef gehaald) laten...

Het gaat erover welke andere renners je al hebt. 
Imo moet je er 2 kiezen tssn trio Merlier,Milan,Philipsen en dan kan ik me voorstellen dat er mensen kiezen voor Merlier & Milan.

Voor mij enige 2 koersen waar ik hem opstel als kopman is BDP en SP en bij die eerste heb je met een Milan in zijn plaats minstens evenveel kans op de zege met stuk minder budget. Dan is er enkel SP.

Ik zeg niet dat het een goed idee is om hem thuis te laten maar ik snap het wel :) 
Uiteindelijk voor alle dure renners 4miljoen en meer lijkt het niet slim om ze thuis te laten maar je moet iets doen om toch verschil te maken.

Laatst gewijzigd
KV

Laporte nu ook van startlijst KBK gehaald. Vreemd. 

Ben Heal Nie
floda
Ik vind WvA wisselen voor MvP na openingsweekend echt wel optie. Alleen een issue voor DDV, maar je...

Ssssj, niet mijn plan hier posten

Ben Heal Nie

Totaal ander vraag van mijn kant; Hirschi had ik me voorgenomen sowieso mee te gaan nemen. Denk zonder pogy voor hem kan hij in de ardennen en SB (en wellicht zelfs E3 en RVV) goud waard zijn; basically een Teuns programma rijden... maar nu zie ik dat op pcs en op sporza hij maar drie koersen rijdt...terwijl tudor zo'n beetje overal een wildcard heeft gekregen... heeft iemand hier een mening of meer info over (ik heb me scheel gezocht)?

floda

Pff laporte was in veel koersen mijn potentiele 3e kopman en in openeingsweekend zelfs 2e. Terug naar tekentafel.... want voor msr en sb is het een mooie opvuller, maar betaal je eigenlijk voor 5 koersen waar wva, mvp, pog, pedersen ook rijden die 4 mio. 

NielsH97

Met al die ziektegevallen bij Visma lijkt het erop dat Laporte ook ziek is? Althans dat is mijn verwachting. Ik wissel hem uit mijn team.

Ben nog op zoek naar een renner die het liefst SB en heuvelklassiekers rijd voor 500k. Mollema is een optie ondanks geen SB. Wat gaan Bilbao en Lutsenko doen? G. Martin ook een optie. Maar zijn team is wat sterker waardoor hij minder eigen kansen zal hebben. Iemand enig idee van hun programma's?

Fisher-Black is voor mij ook een lastige. Groot talent die zijn potentie toont in rondes maar nog niet in eendagswerk.

F.Zana rijdt een ideaal programma maar hooguit 2 x in de top 20.. Q.Simmons alleen voor SB? 

De hoek van een lastige 20ste man. 

Ik heb nu 6 x een 500k renner. Geeft een goede samenstelling. Hoeveel hebben jullie er?

LinksafBijDeMolen
Ben Heal Nie
Totaal ander vraag van mijn kant; Hirschi had ik me voorgenomen sowieso mee te gaan nemen. Denk zond...

Mening wel, maar geen info. Wilde hem er ook graag weer bij hebben dit jaar, maar als er niet meer duidelijk wordt dan blijft hij toch echt achter.

Daan van Rooij
NielsH97
Met al die ziektegevallen bij Visma lijkt het erop dat Laporte ook ziek is? Althans dat is mijn verw...

Maak 250k vrij en pak Buitrago, zekerheidje op punten met de 3 Ardennenklassiekers. Zana staat er bij mij ook in puur omdat ie een leuk programma heeft en in Strade en AGR wellicht een verrassing kan worden

Nijmos

Het zuchten dat je door het laporte nieuws opnieuw moet beginnen puzzelen, alsof er de komende week niet sowieso nog 15 keer iets gebeurt waardoor je alles overhoop gooit.

Vergane Glorie
Nijmos
Het zuchten dat je door het laporte nieuws opnieuw moet beginnen puzzelen, alsof er de komende week...

Maar dit hoor toch bij het spel?;) Het scorito-universum? En meteen na de deadline roepen dat je de nummer 4 van de uitslag van OHN steeds in je team had, maar net op het laatste moment gewisseld omdat je bij het startinterview had gelezen dat Pietje er "zin in had" en je dat een goed gevoel gaf!

Basementman

Laporte zit inmiddels op 0% pickrate in Wielerflits Scorito subleague. Krijg het idee dat iedereen inmiddels hetzelfde team heeft 😂

DennisdeMenniss
Basementman
Laporte zit inmiddels op 0% pickrate in Wielerflits Scorito subleague. Krijg het idee dat iedereen i...

Denk dat je hier aardig gelijk in hebt.. Laporte was ideaal om te gebruiken als kopman in het openingsweekend en daarna als dure "opvuller". Waar je eerst nog enigszins twijfelde tussen Laporte/Pidcock gaat die laatste nu een vele hogere pickrate hebben. Met in het achterhoofd dat Pidcock wellicht de Ardennen overslaat zal het merendeel hem nu ook vanaf het begin meenemen. Nu worden we weer de richting opgeduwd van Benoot/Wellens/Girmay/Naessen/Politt etc etc.. kies daar dan maar weer eens de juiste van..

Laatst gewijzigd
Gnoe
Nijmos
Het zuchten dat je door het laporte nieuws opnieuw moet beginnen puzzelen, alsof er de komende week...

Haha heeft ook wel weer zijn charme toch? Klassieker spel is echt een lastig spel, maar het is wel lekker creatief puzzelen. ik pak mijn mooie excell sheet er ook maar is bij. 

jaskula

Ik lees niet veel over Madouas. Is toch een solide puntenpakker gebleken in het verleden?

John Bon
DennisdeMenniss
Denk dat je hier aardig gelijk in hebt.. Laporte was ideaal om te gebruiken als kopman in het openin...

waar komt dit idee van dat Pidcock de ardennen overslaat? Dit is toch nergens te lezen of te zien behalve op dit forum? :D

Vergane Glorie
jaskula
Ik lees niet veel over Madouas. Is toch een solide puntenpakker gebleken in het verleden?

bij mij zit madouas in de mix met een narvaez, benoot, Wellens etc...nadeel is dat hij geen teampunten gaat pakken, voordeel is dat hij volledig voor eigen kans kan gaan en je op zich hem captain kan maken in enkele klassiekers als er opeens geblesseerden/zieken zijn. Net als een benoot en Wellens bijvoorbeeld.

maar als je voor de dure renners gaat(wat logisch is) is hij wel iemand die je slachtoffert .

Vergane Glorie
John Bon
waar komt dit idee van dat Pidcock de ardennen overslaat? Dit is toch nergens te lezen of te zien be...

Is een aanname gebaseerd op een mogelijke deelname aan de Giro. Dan zal hij daar goed willen zijn en dan is er een kans dat ie in de Ardennen wat minder is.

jaskula
Vergane Glorie
bij mij zit madouas in de mix met een narvaez, benoot, Wellens etc...nadeel is dat hij geen teampunt...

Je dat klinkt wel juist. Denk wel dat hij ten opzichte van Benoot en vooral Wellens een leeftijdsvoordeel heeft. Met zijn 28 jaar is hij in zijn wielerprime en kan hij dit jaar misschien weer een extra stapje doen.

Vergane Glorie
Basementman
Laporte zit inmiddels op 0% pickrate in Wielerflits Scorito subleague. Krijg het idee dat iedereen i...

Net bericht op wielerflits dat zelfs SB waarschijnlijk te vroeg komt. Maak er maar 0% in totaal van!;)

Vergane Glorie
jaskula
Je dat klinkt wel juist. Denk wel dat hij ten opzichte van Benoot en vooral Wellens een leeftijdsvoo...

Ik ben zeer gecharmeerd van Madouas. Dus als er een plekje is, dan wil ik hem meenemen. Wellens gaat alleen mee als hij of de SB of de heuvelklassiekers rijdt (liefst allebei). 

Ragnar Lolbroek

Nadat ik de Laporte Pidcock switch gedaan heb, is Madouas uit mijn team verdwenen. Ik heb toch nog Grégoire. Het werd wel wat overkill aangaande heuvel renners.

Is er al een breder programma bekend voor Politt? Of heb ik een bericht gemist over de gezondheidstoestand van deze Vrolijke Frans.

Nijmos

Even wat ordinaire reclame: voor wie van puzzelen houdt en liefst nog meer en nog tactischer zou puzzelen. Nog meer programma's wil uitzoeken en van de omloop tot lombardije en tours plezier wil hebben: meld je op het forum aan voor de afvalkoers klassiekers. Is voor mij echt het leukste wielrenspel dat ik ken.

jenzrscl

Door het wegvallen laporte. Toch mohoric in team gebracht.. is herl stil over hem, zal meer of andere jaren een verschil maker kunnen zijn

1 2 ... 31 ... 36 37

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.