Scorito Klassiekerspel 2025

1 2 ... 32 33 34 35
Dampe hin

Vd Berg op PCS en Scorito er ook uitgehaald bij OHN trouwens.

Pim Todcock
jenzrscl
Door het wegvallen laporte. Toch mohoric in team gebracht.. is herl stil over hem, zal meer of ander...

Hij is niet beter dan vorig jaar, heeft meer concurrentie en staat nu niet bij Strade. Zal ws niet in de buurt van de 300 punten komen die je voor een puntenpakker wil. Of zou je hem ergens cappen?

Laporte is naar mijn mening nog steeds interessant met 7 races, waarvan een aantal met Kooij/WvA en BDP/GW met niet heel veel bezetting.

jenzrscl
Pim Todcock
Hij is niet beter dan vorig jaar, heeft meer concurrentie en staat nu niet bij Strade. Zal ws niet i...

Wie zegt dat hij strade niet rijd? Nog maar 1 op startlijst van die ploeg, was er vorig jaar 5de.. rijd geen nice of tirreno.. kan dus perfect wel daar ook startten

Nijmos

Het wordt tijd dat de ploegen hun teams voor de omloop en kuurne aankondigen met een praatje. We zitten nu met zn allen naar pcs te staren..

Nijmos
Pim Todcock
Hij is niet beter dan vorig jaar, heeft meer concurrentie en staat nu niet bij Strade. Zal ws niet i...

Waarom is hij niet beter dan vorig jaar? Vorig jaar was hij als ik het goed had het openingsweekend bij de beteren maar werden zijn groepjes teruggehaald. Na msr kwam hij volgens mij ook pech tegen. 2 jaar geleden ook. Zijn laatste volledig geslaagde voorjaar was 3 jaar terug. Toen was het een voor anderhalf miljoen op te halen (en door 50% opgehaald) puntenmonster.

oli4g

Wordt het zo een dag.. eerst crash Groenewegen, dan crash Philipsen en na de finish nog crash van Merlier..

Laatst gewijzigd
Pim Todcock
jenzrscl
Wie zegt dat hij strade niet rijd? Nog maar 1 op startlijst van die ploeg, was er vorig jaar 5de.. r...

Als je hem daar capt en hij rijdt maakt wel flink verschil uiteraard. Dan kan ik de keuze snappen. Maar durf je daar op te gokken als dat volgende week nog niet bekend is? Waarom zouden ze zijn hele programma bekend maken maar SB niet?

Meestal hebben de teams de gewoonte om de belangrijke namen in te vullen en de last-minute toevoegingen zijn vaak teamvulling.

RikLarssen

Leek mij wel alsof philipsen en groenewegen net na de hard gevallen mannen zaten en die val van merlier viel mee. Denk voor de klassiekers weinig impact. Welsford zowaar wel een keer keurig vandaag.

Pim Todcock
Nijmos
Waarom is hij niet beter dan vorig jaar? Vorig jaar was hij als ik het goed had het openingsweekend...

Omdat hij overal flinke concurrentie heeft. OHN, DDV, PR en AGR zijn kansen op verbetering tov vorig jaar. Bij veel van zijn races heeft hij nu met WvA of Pogi te maken. Daarnaast is hij in de 30 itt De Lie, Girmay, Groves, Madouas, Pithie, etc.

Tijn Hoffman

Iemand een overzicht wie er vielen in de laatste km? Philpsen en Groenewegen zaten er net achter.

Nijmos
Pim Todcock
Omdat hij overal flinke concurrentie heeft. OHN, DDV, PR en AGR zijn kansen op verbetering tov vorig...

Een skujins bewijst dat je ook in de 30 progressie kan boeken. En met de benen van vorig jaar veel meer punten halen dan vorig jaar is niet ondenkbaar.

Nijmos
Tijn Hoffman
Iemand een overzicht wie er vielen in de laatste km? Philpsen en Groenewegen zaten er net achter.

Zon overzicht bestaat niet en komt er ook niet. Zelf onderzoek doen en een overzichtje maken per ploegsite, social media, zou ik zeggen ;)

BigMig
Pim Todcock
Omdat hij overal flinke concurrentie heeft. OHN, DDV, PR en AGR zijn kansen op verbetering tov vorig...

Ja ik zou Van der Poel, Van Aert, Laporte, Politt, Küng, Wellens, Benoot en Stuyven ook allemaal afschrijven. Zijn ook al in de 30 joh, voor je het weet lopen ze tegen hun velopauze aan.

Pim Todcock
BigMig
Ja ik zou Van der Poel, Van Aert, Laporte, Politt, Küng, Wellens, Benoot en Stuyven ook allemaal afs...

Ik heb het over verbeteren. Hie jonger je bent hoe meer kans op verbetering. Dat lijkt me evident. Ja, het kan dat er een uitschieter is, maar ik zou er geen geld op inzetten.

Skujins heeft inderdaad ineens zijn beste jaar ooit, maar vind maar eens die ene man tussen de paar honderd deelnemers. De kans dat dat Mohoric is lijkt me klein.

BigMig
Pim Todcock
Ik heb het over verbeteren. Hie jonger je bent hoe meer kans op verbetering. Dat lijkt me evident. J...

Nou ja, er spelen meer factoren mee dan alleen de leeftijd natuurlijk. Dat de kans groter is dat iemands piek (dan ook nog eens relatief gezien aan de rest van het deelnemersveld) verbetert op jongere leeftijd ben ik wel met je eens. Maar dat zegt niet dat een renner van 30 dus niet een beter seizoen kan rijden dan het vorige, omdat er veel meer factoren zijn die ervoor kunnen hebben gezorgd dat hij afgelopen jaar een minder seizoen rijdt (zoals hierboven ook al werd vermeld). Daarnaast is het ook niet zo dat een jongere renner interessanter is dan een oudere renner, omdat die eerste meer potentie voor groei heeft.

Dimitrofiets

Alles wordt om de haverklap gewijzigd in scorito kijkend naar PCS, maar ze vertikken Pedersen te corrigeren van 4 naar 6 koersen haha why!!!!

Nijmos

Je weet dat pcs gewoon op onze input draait he? Je kunt ze zelf gewoon tippen als je een betrouwbare bron hebt van Pedersen in DdV en GW

Dimitrofiets
Nijmos
Je weet dat pcs gewoon op onze input draait he? Je kunt ze zelf gewoon tippen als je een betrouwbare...

Maar dan wil ik dat Scorito dat ook netjes doet hahahaha

oli4g
Tijn Hoffman

Als je op PCS naar onder scrollt, zie je welke renners geen tijd verloren hebben door betrokkenheid valpartij in de laatste 3km. De volgorde van de lijst is nog altijd de volgorde waarop ze over de finish gereden zijn.

Nijmos

Iemand die nog gelooft dat Kristoff  (op leeftijd en zonder Eschborn) het nog kan in de klassiekers?

Frits
Rubik
Klopt, en het budget dat je overhoudt kun je laten uitbetalen toch?

Ja klopt, mag je meenemen naar de giro. 

Nijmos
Frits
Ja klopt, mag je meenemen naar de giro. 

Budget in de bank laten om te kijken wie goed in vorm blijkt, is wel een valide tactiek

JoostEmpty
Nijmos
Iemand die nog gelooft dat Kristoff  (op leeftijd en zonder Eschborn) het nog kan in de klassiekers?

Met z'n programma en prijs, op zich het gokje waard. Maar ik ga een ander gokje nemen. 

Frits
Dimitrofiets
Alles wordt om de haverklap gewijzigd in scorito kijkend naar PCS, maar ze vertikken Pedersen te cor...

Je gebeden zijn verhoord, zijn programma is aangepast haha!

Frits
Nijmos
Budget in de bank laten om te kijken wie goed in vorm blijkt, is wel een valide tactiek

Zeker, maar na PR heb je meer dan voldoende budget over. 

1 2 ... 32 33 34 35

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.