Scorito Klassiekerspel 2025

1 2 ... 32 33 34 35
Pom titcock

Philipsen er weer in bij Kuurne haha

Daan van Rooij

Nu Laporte uit veel teams is verdwenen voor Pidcock, word de pidcock merlier wissel steeds populairder lijkt me

Pom titcock

Wat is de kans dat Milan de Scheldeprijs er nog bij pakt?

oli4g
Pom titcock
Wat is de kans dat Milan de Scheldeprijs er nog bij pakt?

50/50

Basementman
Daan van Rooij
Nu Laporte uit veel teams is verdwenen voor Pidcock, word de pidcock merlier wissel steeds populaird...

Merlier wint in KBK de sprint van de grote groep, waar max 5 man voor eindigen.

Ton Pelo
Basementman
Merlier wint in KBK de sprint van de grote groep, waar max 5 man voor eindigen.

Die FOMO probeer ik ook nog op te lossen ja. Is er een reden dar er dit jaar ineens weer zoveel topsprinters aanwezig zijn? 

Wiwawout
Ton Pelo
Die FOMO probeer ik ook nog op te lossen ja. Is er een reden dar er dit jaar ineens weer zoveel tops...

Volgens mij vielen de vorige edities samen met de UAE Tour 

Laatst gewijzigd
TourDeFranceUnchained
Daan van Rooij
Nu Laporte uit veel teams is verdwenen voor Pidcock, word de pidcock merlier wissel steeds populaird...

Wat is er precies zo aantrekkelijk om een dubbele wissel uit te voeren op deze manier. Stel een van je toppers valt uit om welke reden dan ook (vorig jaar Van Aert, Laporte en de Lie bijvoorbeeld) en je moet een wissel hiervoor uitvoeren, heb je geen enkele wissel meer over door je dubbele wissel met Pidcock en Merlier... Dat betekent ook hoogstwaarschijnlijk (ervan uitgaande dat je van Gils niet hebt) het thuis laten van Evenepoel of van Gils op het einde (of andere keuze)....

Erik Verhoef
Nijmos
Iemand die nog gelooft dat Kristoff  (op leeftijd en zonder Eschborn) het nog kan in de klassiekers?

denk ut wel

hahahahahaha

ditisdavid
TourDeFranceUnchained
Wat is er precies zo aantrekkelijk om een dubbele wissel uit te voeren op deze manier. Stel een van...

Stel dat één of twee van je toppers nog voor BDP wegvallen, dan laat je Pidcock gewoon het hele spel staan en kan je, mits je naast hem en Pogacar nog een paar andere opties voor de heuvels hebt, probleemloos twee keer vroeg wisselen (1x Merlier erin, 1x een kasseienklepper) en dus maar één wissel bewaren voor de Ardennen. Mocht de dure uitvaller in pakweg de E3 komen, dan lever je natuurlijk wel punten in.

Daarnaast was vorig jaar wel echt een uitschieter qua blessures/ziekte onder de grote namen, vind het een beetje een valkuil om daarvoor te overcompenseren.

KV
TourDeFranceUnchained
Wat is er precies zo aantrekkelijk om een dubbele wissel uit te voeren op deze manier. Stel een van...

Je hoeft dit toch niet direct als een dubbele wissel te zien? Is 1 wissel en dan kan je nog zien of je Pid er terug inbrengt afhankelijk van zijn definitief programma. En anders breng je er iemand anders in. 

Erik Verhoef

gewoon 

2 dure rijders thuislaten 

als die dan (uit)vallen, heb je er geen last van

hahahahaha

Laatst gewijzigd
Wielerfan2007

Hier nu madouas en grégoire in mijn team. Maar helaas zijn het teamgenoten en rijden ze bijna dezelfde wedstrijden. Wie mag volgens jullie meer voor eigen kans gaan?

ditisdavid

Ben trouwens ook wel van mening dat mensen er iets te makkelijk van uitgaan dat Van Gils wel even op herhaling gaat dit jaar. Healy en Skjelmose hebben vorig jaar ruimschoots bewezen dat het jaar van de doorbraak bevestigen geen sinecure is. Daarbij pakte hij vorig jaar veel punten in Sanremo en vooral Frankfurt die hij nu op zeker moet missen, dus zelfs als hij het verder exact even goed doet scoort hij maar 60% van de punten van vorig jaar.

Erik Verhoef

allebei 

denk dat de laatste 3 koersen het ieder voor zich is gezien de toppers

Madouas rijdt meer maar kost ook ff meer

TourDeFranceUnchained
ditisdavid
Stel dat één of twee van je toppers nog voor BDP wegvallen, dan laat je Pidcock gewoon het hele spel...

Goed punt! Daarbij is dan inderdaad wel belangrijk dat je een aantal toppers al hebt voor de Ardennen lijkt me. Net zoals dat we in de kasseiklassiekers overal 3 top kopmannen (van Aert, MVDP en Pogi + evt nog een Pedersen en/of Laporte) willen hebben, wil ik dit net zo goed voor de Ardennen en worden deze laatste 4 ritten nog wel eens als minder belangrijk gezien heb ik het idee. Waarom ik dat denk is omdat ik elk jaar behoorlijk wat plaatsen stijg tijdens de Ardennenklassiekers (vorig jaar van een Bronzen beker naar een Gouden). Het besteden van een wissel zo vroeg in het spel, betekent dus dat ik slechts 1/2 wissels over heb voor de Ardennen waardoor ik hier zomaar in de problemen kan komen of mager zit in mijn teamselectie...

Titivoeckler

Ik zit er zelfs aan te denken om 2 miljoen op de bank te laten staan en na SB pidcock voor mvdp te wisselen. Dit sluit m.i. beter aan dan de dubbele wissel van merlier, die in kbk toch ook als tweede of derde cap kan fungeren.

Nijmos
Daan van Rooij

Ik vind die juist aanzienlijk minder interessant geworden!

Nijmos
oli4g
50/50

Heb je hier een gedachte bij?

Nijmos
Nijmos
Even wat ordinaire reclame: voor wie van puzzelen houdt en liefst nog meer en nog tactischer zou puz...

Aanmelden kan trouwens tot zondagavond a.s.

Poule d'Or
Nijmos
Heb je hier een gedachte bij?

Hij start wel of hij start niet !

Zitvlees
Nijmos
Aanmelden kan trouwens tot zondagavond a.s.

Wat houdt het precies in? !?

Basementman

Meeus wordt wel aanlokkelijk zo, wel apart dat Bora 2 sprinters meeneemt naar BdP en SP

oli4g

Ik zag net een interview met Meeus waar naar zijn volgende doelen gevraagd werd: Kuurne, hoogtestage, Gent-Wevelgem en Roubaix, wat volgens mij vrij duidelijk is voor kopmanschap van Welsford in BDP en SP.

Laatst gewijzigd
Vergane Glorie
oli4g
Ik zag net een interview met Meeus waar naar zijn volgende doelen gevraagd werd: Kuurne, hoogtestage...

Welsford wordt pas weer een beetje interessant als van Poppel meegaat😂😂😂

maar serieus..eigenlijk is hij wel weer heel goedkoop geprijsd 

Laatst gewijzigd
1 2 ... 32 33 34 35

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.