Scorito Klassiekerspel 2025

1 2 ... 34 35 36 37
mvdk
oli4g
Ik zag net een interview met Meeus waar naar zijn volgende doelen gevraagd werd: Kuurne, hoogtestage...

Inderdaad. Op IDL staat:
'De twee andere koersen waar ik dan op focus, zijn Gent-Wevelgem en Parijs-Roubaix.' In de Classic Brugge-De Panne en Scheldeprijs is het aan Welsford, dus de kansen worden eerlijk verdeeld bij Red Bull-BORA-hansgrohe.

Jammer. Had dit stukje gelezen op wielerrevue. Wel een bericht van december.
“Het doel is hetzelfde als vorig jaar: een van de topklassiekers winnen. Ik wil die lijn doortrekken en nóg iets consistenter te zijn. Ik wil in elk geval nog dichter bij die eerste plaats komen. Gent-Wevelgem, Dwars door Vlaanderen, Scheldeprijs en Parijs-Roubaix zijn de doelen. Misschien dat de Ronde van Vlaanderen in de toekomst binnen mijn capaciteiten past, maar voorlopig is het nog te zwaar. Ik zag ook dat Pogačar weer gaat meedoen… Dan wordt dat toch eerder een soort klimkoers met kasseien.”

Laatst gewijzigd
oli4g

Mooi wel dat ze dat nu duidelijk communiceren!

Ik las nog wat interessants; SKA heeft blijkbaar een zitvlakblessure. 

Laatst gewijzigd
jenzrscl

Morgado bij omloop gezet ? Zou het? De beast

NielsH97

Bilbao rijd strade en heuvel drieluik voor 500k een mooie pick.

NielsH97

Benoot gaat dus ook BP rijden!

Poule d'Or
NielsH97
Benoot gaat dus ook BP rijden!

Waar lees je dat?

Bryan Cockuard

@NielsH97 

Bronnen voor programma Bilbao & Benoot?

Vergane Glorie
Bryan Cockuard
@NielsH97  Bronnen voor programma Bilbao & Benoot?

Benoot staat op sporza...Bilbao ben ik ook benieuwd naar. 

NielsH97

Benoot Sporza, Bilbao ergens gelezen via X. Bron zou een spaanse journalist zijn. Loetsenko ook heuvel drieluik volgens Sporza.

TourDeFranceUnchained
NielsH97
Bilbao rijd strade en heuvel drieluik voor 500k een mooie pick.

Sssht, hoeft niet alles te delen  ;)

NielsH97

Kan iemand meer vinden over het team van UAE voor SB? Ben sowieso benieuwd naar de invulling voor het vlaamse werk bij UAE. Merendeel staat nu alleen Narvaez en Wellens alleen ingevuld. Zouden Pollit en Vermeersch ook alle klassiekers doen? Lijkt me wel, toch?

NielsH97

Van Eetvelt ook een mooi programma.

Dampe hin
NielsH97
Van Eetvelt ook een mooi programma.

AGR eraf en RVV erbij bedoel je? Althans dat is wat Sporza zegt.

Nijmos
Zitvlees
Wat houdt het precies in? !?

Je maakt een team van maximaal 15000 cq punten. De top 20 haalt aflopend punten, waarbij degene met de minste punten afvalt (zoals de afvalkoers op de baan of bij stoelendans). Elke wedstrijd is er dus een deelnemer minder. Maar je moet dus een enorm gebalanceerd team maken, want de kunst is nergens het slechtste te zijn. Dat betekent ook inschatten wie anderen zullen kiezen, want als iedereen die ene renner kiest en jij niet, ben je bij een enkele goede uitslag van die renner al het bokkie. Erg leuk, met veel koersen in het spel. Ik zou zeggen, neem een kijkje op pagina 1 van het topic, daar staan de regels precies uitgelegd!

Nijmos

Die teksten van Meeus zeggen me niet zoveel. Hij benoemt zijn hoofddoelen. Logisch dat dat niet een zesde plaats is in de scheldeprijs, maar voor scorito toch interessant.

Nijmos

Sporza nog steeds niet bij uae op bezoek geweest? Zelfs niet bij Wellens op de koffie.

NielsH97
Dampe hin
AGR eraf en RVV erbij bedoel je? Althans dat is wat Sporza zegt.

AGR over heeft hoofd gezien. Dat is wel zonde..

TourDeFranceUnchained
Nijmos
Sporza nog steeds niet bij uae op bezoek geweest? Zelfs niet bij Wellens op de koffie.

In een Interview van Sporza met Wellens eind December: 2025 zal qua programma "een beetje copy-paste" zijn, verklapt Wellens.

Niet concreet maar tenminste iets.

Gauthier De Loof
NielsH97
Benoot Sporza, Bilbao ergens gelezen via X. Bron zou een spaanse journalist zijn. Loetsenko ook heuv...

Lijkt me heel sterk gezien hij dacht ik 2e kopman is voor de Giro dat kort na LBL start. 

Nijmos
TourDeFranceUnchained
In een Interview van Sporza met Wellens eind December: 2025 zal qua programma "een beetje copy-paste...

Ik weet het, maar is dat zijn huidige pcs programma of inclusief sb en bp is de vraag

Mooizitten

Ik speel nu met de gedachten om 3 miljoen over te houden en Kooij na GW te wisselen voor MVDP.

Ik denk dat Kooij niet veel onderdoet bij Milaan SanRemo op MVDP. En zo heb je sprinter met inhoud bij 3 sprintkoersen. 

NielsH97
Gauthier De Loof
Lijkt me heel sterk gezien hij dacht ik 2e kopman is voor de Giro dat kort na LBL start. 

Klopt, Strade, Tirreno, ronde van Baskenland, ardennen drieluik en dan giro.

Laatst gewijzigd
nasibal

Is iemand toevallig Stuyven nog tegengekomen op een terrasje in Gent onlangs? 

mentsjov

Jazeker, was een goede Snuyfsessie

Titivoeckler
Mooizitten
Ik speel nu met de gedachten om 3 miljoen over te houden en Kooij na GW te wisselen voor MVDP. Ik d...

Ik zou daar niet zonder meer vanuit gaan, met een gunstig koersverloop zoals vorig jaar kunnen ze redelijk dicht bij elkaar eindigen. Maar met pogi die hier zijn doel van maakt en van vorig jaar geleerd heeft, denk ik niet dat we de sprinters vooraan gaan zien

1 2 ... 34 35 36 37

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.